Ik wil best keertje naar de Mango winkel, maar ben bang dat ze ze dan niet hebben...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Davinia_ schreef:Nog steeds zo moe enzo? Ik heb precies hetzelfde, maar bij mij hebben ze het de naam CVS gegeven inmiddels.
Davinia_ schreef:Spier en gewrichtsklachten en constante hoofdpijn heb ik ook helaas. En ook nog een prikkelbare darm, waardoor ik ook iedere dag buikpijn heb. Wat een feest...![]()
Vervelend zeg, ik hoop dat er iets uit de onderzoeken komt!
En om dan maar eventjes ontopic te blijven, ik kan me voorstellen dat je daardoor geen zin hebt in leuke kleding! Ik loop dan het liefste in een legging en jurkje. Iedere dag in een spijkerbroek lopen vind ik op slechte dagen totaal niet prettig. Erg jammer!
_mexx_lady_ schreef:Oke nog maar eens een oproepje hier.
Ergens in mei heb ik een feest van mijn oma en opa voor hun Gouden Bruiloft.
Groot "belangrijk" feest en ik moet er degelijk bijlopen.
Ik had in gedachten om een leuke kleurrijke skinny aan te doen of een witte skinny die tot op mijn heup komt met een lossere blouse erin en een leuke riem.
Nu vind mijn moeder dit helemaal niks. Iemand die leuke blousjes of topjes weet zodat ik mijn moeder kan overtuigen dat het echt wel chique kan uitzien
NiNa_14 schreef:_mexx_lady_ schreef:Oke nog maar eens een oproepje hier.
Ergens in mei heb ik een feest van mijn oma en opa voor hun Gouden Bruiloft.
Groot "belangrijk" feest en ik moet er degelijk bijlopen.
Ik had in gedachten om een leuke kleurrijke skinny aan te doen of een witte skinny die tot op mijn heup komt met een lossere blouse erin en een leuke riem.
Nu vind mijn moeder dit helemaal niks. Iemand die leuke blousjes of topjes weet zodat ik mijn moeder kan overtuigen dat het echt wel chique kan uitzien
Het ligt er een beetje aan wat voor feest het is.
Bij de familie van mijn moeder zou ik iets heel anders aan doen als bij de familie van mijn vader
Je kunt ook een bloesjurkje of tuniek aan kunnen doen dan ben je gelijk wat netter
Of een skinny met een top en net jasje.
Davinia_ schreef:Hij is leuk Daisy!En wat ben jij knap!! Wil je van haar ruilen?
Ik heb een klein hoofd, dus ben beetje een ramp met zonnebrillen kopen. Vind die hele grote zonnebrillen erg leuk, maar dan is mn halve hoofd bedekt
Je jas vind ik ook erg leuk!
Mexx_lady; ik denk dat dat erg leuk zou staan! In mei kan het ook al warm zijn en ik vind dat topje ook erg leuk om zo te dragen.
_Christine schreef:Wie van jullie heeft er ervaring met een foudation vlek in echt leer?
Ik heb dus foudation gelekt op mijn (echte) leren jasje en baal als een stekker
Hoe krijg ik dit eruit zonder het leer te beschadigen? Het is nml heel zacht leer.
Heb al geprobeerd met make-up remover maar krijg niet alles eruit.
Jasje kostte me meer dan 200 euro dus zou toch leuk zijn als de vlek eruit gaat en ik geen nieuwe hoef te kopen
nomarjet schreef:nomarjet schreef:Weet iemand waar je leuke sneakers kunt kopen voor in de zomer ?