[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 11:04

Ik wil heel graag nog een wayfarer zonnebril en vorig jaar zeiden ze dat een cat eye zonnebril ook goed bij m'n hoofd zou passen. Nu zie ik dat Mango ze beide heeft, heb ze al in m'n winkelmandje liggen. Maar samen zijn ze 36 euro, maar wel zonder verzendkosten. Wat zouden jullie doen? Beide bestellen of gewoon eentje? :)
Ik wil best keertje naar de Mango winkel, maar ben bang dat ze ze dan niet hebben...

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:05

Davinia_ schreef:
Nog steeds zo moe enzo? Ik heb precies hetzelfde, maar bij mij hebben ze het de naam CVS gegeven inmiddels.

Jep jep jep en inderdaad, daar denk ik zelf ook aan.
Helaas heb ik ook rare spier en gewrichtsklachten en constant(echt constant) migraine. Daardoor zie ik vaak wazig en val ik soms gewoon om :7
Er wordt nu weer onderzoek bij mij gedaan, om te kijken naar de ziekte van Lime, suikerziekte of een andere neurologische oorzaak -O-
Omdat ik 50% van mijn pijn als vóór de Pfeiffer/CVS al had, maar daar nooit mee naar de dokter ben geweest, omdat ik dacht dat het door
overtrainen kwam (ik sporte erg veel).

Ik heb trouwens zo'n cat-eye zonnebril van de mango. Erg leuk ding :)
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 08-03-13 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:05

Als je ze heel leuk vind zou ik ze bestellen! Het is nou niet echt super duur zeg maar

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 11:07

Spier en gewrichtsklachten en constante hoofdpijn heb ik ook helaas. En ook nog een prikkelbare darm, waardoor ik ook iedere dag buikpijn heb. Wat een feest... -O-
Vervelend zeg, ik hoop dat er iets uit de onderzoeken komt!
En om dan maar eventjes ontopic te blijven, ik kan me voorstellen dat je daardoor geen zin hebt in leuke kleding! Ik loop dan het liefste in een legging en jurkje. Iedere dag in een spijkerbroek lopen vind ik op slechte dagen totaal niet prettig. Erg jammer!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 11:08

Dank jullie, dames! :)
Ik wacht eventjes nog 1 dagje af. Morgen hebben vriendje en ik verjaardag in Utrecht en hoop dat ie eventjes de stad in wilt naar de Mango en Zara. Maar hij loopt nog steeds met krukken, dus veel zin had ie helaas niet. En anders bestel ik ze gewoon allebei :D
Daisy, heb jij een foto waar je hem op hebt? :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:11

Davinia_ schreef:
Spier en gewrichtsklachten en constante hoofdpijn heb ik ook helaas. En ook nog een prikkelbare darm, waardoor ik ook iedere dag buikpijn heb. Wat een feest... -O-
Vervelend zeg, ik hoop dat er iets uit de onderzoeken komt!
En om dan maar eventjes ontopic te blijven, ik kan me voorstellen dat je daardoor geen zin hebt in leuke kleding! Ik loop dan het liefste in een legging en jurkje. Iedere dag in een spijkerbroek lopen vind ik op slechte dagen totaal niet prettig. Erg jammer!

En over die darm kan ik helaas ook meepraten. Zo'n zeurderige ziekte is dit :(
Nee, klopt inderdaad. Ik loop het liefst in losse warme kleding, alleen als ik de deur uit ga dan zorg ik voor een 'look'.
Vanavond ga ik weer naar mijn vriend, dus dan kleed ik me eventjes normaal aan (en scheer ik mijn benen :') ) en doe ik wat aan mijn make-up.
Maar als ik zoals nu, curled up op de bank zit, dan zit een spijkerbroek en een blazer voor geen meter.
Ik wil eigenlijk ook nog wel zo'n lekkere relaxte one-piece.
http://www.onepiece.co.uk/mens/jumpsuit ... tAodOhkA3g
Lijkt me heerlijk voor dagen zoals deze *D

Foto waar ik hem op heb, heb ik zo nog niet.
Eind van de middag/vanavond als ik gedoucht ben maak ik voor ik wegga even een foto :)

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:28

x_Ilse_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:39

Gave outfit xSaarSaar!
Ik vind dat jurkje ook zo leuk Davinia_, weet alleen niet hoe die bovenkant bij mij gaat vallen haha

Het klopt dat die maatjes van kenzaa allemaal heel klein vallen, ik ben 1.60 en aardig smal gebouwd en pas de meeste kleren die ik daar besteld heb net. Somss ben ik toch wel blij met mijn lengte.

http://kenzaa.nl/top/blouse-crosses-studs.html
Ik denk dat ik deze blouse ook nog ga bestellen, vind m wel wat hebben

Dit topic is echt niet goed voor je geld :(:)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:42

DaisyDarling en Davinia wat rot zeg van jullie ziektes.. ik heb op het moment vreselijk last van hooikoorts en voel me ook al zo beroerd.. moet ik ook nog eens werken.. liefst zou ik nu ook lekker thuis in joggingbroek en oversized trui lopen haha.(scheelt dat mijn werk trui nogal groot valt :') )

Weet iemand nog waar je gele blazers kan halen? Denk dat ik liever iets zachter geel wil dan echt dat kanari geel zegmaar.

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:15

Afbeelding

Deze broek gister binnen gekregen bij de h&m besteld is net nieuw daar binnen :)
10 euro maar.. ik vind hem erg leuk *\o/*

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:25

Oei leuke outfit Saarsaar! Heel tof.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 15:28

Oke nog maar eens een oproepje hier.

Ergens in mei heb ik een feest van mijn oma en opa voor hun Gouden Bruiloft.
Groot "belangrijk" feest en ik moet er degelijk bijlopen.

Ik had in gedachten om een leuke kleurrijke skinny aan te doen of een witte skinny die tot op mijn heup komt met een lossere blouse erin en een leuke riem.

Nu vind mijn moeder dit helemaal niks. Iemand die leuke blousjes of topjes weet zodat ik mijn moeder kan overtuigen dat het echt wel chique kan uitzien :D

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 15:44

_mexx_lady_ schreef:

Ik had in gedachten om een leuke kleurrijke skinny aan te doen of een witte skinny die tot op mijn heup komt met een lossere blouse erin en een leuke riem.

Nu vind mijn moeder dit helemaal niks. Iemand die leuke blousjes of topjes weet zodat ik mijn moeder kan overtuigen dat het echt wel chique kan uitzien :D

Het ligt er een beetje aan wat voor feest het is.
Bij de familie van mijn moeder zou ik iets heel anders aan doen als bij de familie van mijn vader
Je kunt ook een bloesjurkje of tuniek aan kunnen doen dan ben je gelijk wat netter
Of een skinny met een top en net jasje.

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:23

nomarjet schreef:
Weet iemand waar je leuke sneakers kunt kopen voor in de zomer ?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:34

NiNa_14 schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Het ligt er een beetje aan wat voor feest het is.
Bij de familie van mijn moeder zou ik iets heel anders aan doen als bij de familie van mijn vader
Je kunt ook een bloesjurkje of tuniek aan kunnen doen dan ben je gelijk wat netter
Of een skinny met een top en net jasje.

Heb een leuk topje gezien:
http://www.esprit.be/Women/alle_merken/ ... C1F011_237

met een witte skinny denk ik, grijze riem en een zwarte blazer.
Ik ben sowieso niet zo een poppetje. Dit leek me perfect voor mij: stoer maar toch wel netjes zo lijkt het in mijn gedachten toch.
Misschien zwarte pumps eronder

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:52

Wieeh, mijn nieuwe jas van Only.
Hij zit eigenlijk heel mooi, mooie snit ook :j en mooi lang :)

Afbeelding
(en mijn nieuwe ballerina's - ze zitten zo gevouwen door hoe mijn voet staat)

Davinia, de cat-eye zonnebril :)

De bril opzich: http://tinypic.com/r/2m7c8bs/6
Zonder bril (kun je even zien watvoor gezichtsvorm ik heb): http://tinypic.com/r/k54aba/6
Met bril: (hij staat het mooiste als je je wenkbrauwen erbij ziet; vind ik) : http://tinypic.com/r/i5vn1t/6
Badkamer fotos zijn niet mijn sterkste kant. Foto's zijn in het algemeen niet mijn sterkste kant :')
De bril zit bij mij wel 'strak' van zichzelf. Ik heb een redelijk normaal hoofd, dus als je hoofd wat breed is, kan ie iets minder fijn zitten denk ik. Of je moet hem gaan buigen natuurlijk.

Maar hij is wel heeel leuk :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 16:56

Hij is leuk Daisy! :j En wat ben jij knap!! Wil je van haar ruilen? :D
Ik heb een klein hoofd, dus ben beetje een ramp met zonnebrillen kopen. Vind die hele grote zonnebrillen erg leuk, maar dan is mn halve hoofd bedekt :+
Je jas vind ik ook erg leuk!

Mexx_lady; ik denk dat dat erg leuk zou staan! In mei kan het ook al warm zijn en ik vind dat topje ook erg leuk om zo te dragen.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 17:00

Davinia_ schreef:
Hij is leuk Daisy! :j En wat ben jij knap!! Wil je van haar ruilen? :D
Ik heb een klein hoofd, dus ben beetje een ramp met zonnebrillen kopen. Vind die hele grote zonnebrillen erg leuk, maar dan is mn halve hoofd bedekt :+
Je jas vind ik ook erg leuk!

Mexx_lady; ik denk dat dat erg leuk zou staan! In mei kan het ook al warm zijn en ik vind dat topje ook erg leuk om zo te dragen.

Als je hoofd niet breed is; dan is ie denk ik heel leuk. Anders rekt ie op -O-
Ik vind juist bij zo'n cat-eye een klein hoofd eigenlijk wel mooi; het staat zo sexy/stoer/zelfverzekerd tegelijk vind ik dan :) Beetje een statement misschien? *D
Dankje :o, maar mijn haar krijg je lekker niet :P Ik spaar al jaaaaren. Moet ook wel zeggen dat ik er nu super gelukkig mee ben; geen kika-donaties van mijn kant dus :D

Dat topje Mexx_lady is erg leuk! Een vriendinnetje van mij heeft zoiets en ik ben er helemaal weg van.
En met pumps is het natuurlijk helemaal leuk :j

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 17:11

_Christine schreef:
Wie van jullie heeft er ervaring met een foudation vlek in echt leer?
Ik heb dus foudation gelekt op mijn (echte) leren jasje en baal als een stekker :=
Hoe krijg ik dit eruit zonder het leer te beschadigen? Het is nml heel zacht leer.
Heb al geprobeerd met make-up remover maar krijg niet alles eruit.
Jasje kostte me meer dan 200 euro dus zou toch leuk zijn als de vlek eruit gaat en ik geen nieuwe hoef te kopen :=

klinkt misschien dom, maar toen ik typex op mijn net nieuwe leren tas knoeide heb ik dit zo weg gegumd.
misschien werkt dat ook voor foundation?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:04

Weten jullie nog leuke (onbekende) sites voor topjes/tshirts voor uitgaan? :D

Daphnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 00:51

nomarjet schreef:
nomarjet schreef:
Weet iemand waar je leuke sneakers kunt kopen voor in de zomer ?

Ik weet niet waar je woont maar bij Amigo, Schuurmanschoenen, van Haren, Ziengs, Jan Pas, exclusieve boutiekjes, soms H&M enz..

Mijn vraag: Ik heb al 2 mensen gezien met zo'n 'Dalmatiër' broek aan. Wit met zwarte dots/stippen. Weet iemand waar je die kan kopen?

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 07:46

Volgens mij hadden/hebben ze de dalmatierbroek bij de H&M.

Sneakers heeft ook leuke sneakers voor in de zomer :) En verder misschien in de sportwinkels?

Daphnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 11:32

kelliiee1993 schreef:
Volgens mij hadden/hebben ze de dalmatierbroek bij de H&M.

Nee bij de H&M was het niet, ook niet op de site :(

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 13:48

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 13:55