Behalve vanmorgen de hele dag droog. Wel grijs en grauw.
Gohya, sterkte (weet niet wat er is, maar niemand is voor de lol in het ziekenhuis
gohya
Geplaatst: 18-12-12 18:01
Ik moest foto's maken van me bovenbeen/bil,was vorige week zondag v.d. trap gevallen, vanaf de bovenste tree.Hele grote dikke blauwe plek nu en pijnlijk,maar nix gebroken gelukkig,zwaar gekneust.En was bij me buurman op bezoek,die heeft helaas kanker met uitzaaiïngen.
Er klopt iets niet in de natuur! Normaal gesproken is het om half 5 al echt donker.Nu was het om half 5 nog hardstikke licht ondanks een grijze/grauwe lucht.Om kwart voor 5 was het donker zoals het normaal om half 5 moet zijn. Hm zou het iets te betekenen hebben? [21-12-12?]
Vanmorgen heen op de scooter droog. Moest naar een adres 500 meter verderop miezerregen en daarna droog. Op de terugweg bijna hele tijd droog op een paar druppels na (Alblasserdam - Dordrecht - Alblasserdam).
quartel
Geplaatst: 18-12-12 22:53
heel de middag op de bank liggen pitten. Het was lekker warm en droog, windstil......wat wil een mens nog meer
Ik had vandaag even geen auto.. die moest naar de APK keuring. Dus ik kon lekker fietsen vanmorgen in de regen hihi .. ach alles voor mn paardje he Maar de auto is weer terug jeej