Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ludique96 schreef:Ik ruil dan meestal de achter kantjes om van mijn eigen oorbellen haha
AnniekSolana schreef:Ik kom er net achter dat ik nog een leuk jurkje van expresso in de kast heb hangen, 1x gedragen..
Hmm, misschien dit jaar met oud en nieuw maar weer eens aantrek, hij is simpel maar wel leuk en van een erg fijne stof, deze: [ Afbeelding ]
De pailletjes zijn bovenaan goudachtig en worden steeds donkerder naar onder toe.
CCCCC schreef:Geryon, ik vind het jammer om te lezen dat jij je kleding af laat hangen van wat anderen er van vinden.
Zij kennen jou waarschijnlijk niet anders dan dat je je simpel kleedt. En dan is het inderdaad een hele stap om wat anders aan te trekken. Maar probeer gewoon dingen uit. Ik kan me niet voorstellen dat alles wat jij leuk vindt je niet sttaat.
Jij mag ook zijn wie je wilt zijn, qua kleding! Als je nooit iets anders probeert, zal je omgeving dat blijven vinden.
Davinia_ schreef:CCCCC schreef:Geryon, ik vind het jammer om te lezen dat jij je kleding af laat hangen van wat anderen er van vinden.
Zij kennen jou waarschijnlijk niet anders dan dat je je simpel kleedt. En dan is het inderdaad een hele stap om wat anders aan te trekken. Maar probeer gewoon dingen uit. Ik kan me niet voorstellen dat alles wat jij leuk vindt je niet sttaat.
Jij mag ook zijn wie je wilt zijn, qua kleding! Als je nooit iets anders probeert, zal je omgeving dat blijven vinden.
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik weet niet wie jij verstaat over anderen? En zeggen ze dat echt of denk je dat maar?
Ik herken het wel hoor, eerst was ik ook zo. Totdat ik ook eens gewoon leuk wilde lopen en ben gaan dragen wat ik leuk vind. En weet je? Het bleek mij wel te staan! Krijg nu ook vaak complimenten over mijn kleding
Dus gewoon proberen, je zult zien hoe leuk het is!
LETS schreef:Haha likepink, vet! In combinatie zou ik het idd niet zo wnel dragen, maar alleen jasje/broek kan heel leuk staan denk ik!
En Geryon, jammer dat mensen in je omgeving zo negatief doen. Maar je zult merken dat iedereen het leuk zal vinden als je gewoon aantrekt wat je leuk vindt. Als je het maar zelfverzekerd draagt. Hier in het topic heeft iedereen een andere smaak, maar dat is toch juist leuk? Dus gewoon plaatsen die foto's!
_likepink_ schreef:Niet schrikken hoor
Kan hiermee zo 101 Dalmatiërs mee in
Combi van beide gaat overgins natuurlijk iets te ver haha.
[ Afbeelding ]