[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ludique96

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:38

Ik ruil dan meestal de achter kantjes om van mijn eigen oorbellen haha

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:42

Ik kom er net achter dat ik nog een leuk jurkje van expresso in de kast heb hangen, 1x gedragen..
Hmm, misschien dit jaar met oud en nieuw maar weer eens aantrek, hij is simpel maar wel leuk en van een erg fijne stof, deze: Afbeelding
De pailletjes zijn bovenaan goudachtig en worden steeds donkerder naar onder toe.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:42

Ludique96 schreef:
Ik ruil dan meestal de achter kantjes om van mijn eigen oorbellen haha

:+ ja dat klopt maar ik verlies sowieso gewoon snel oorbellen :') daarom draag ik ze eigenlijk zelden :oo

maar ik heb deze gevonden, wat vinden jullie daarvan?
hij doet het niet in afbeelding plaatsen -O-
http://mamakado.nl/producten/2804-oorbe ... en-knopjes

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:43

AnniekSolana schreef:
Ik kom er net achter dat ik nog een leuk jurkje van expresso in de kast heb hangen, 1x gedragen..
Hmm, misschien dit jaar met oud en nieuw maar weer eens aantrek, hij is simpel maar wel leuk en van een erg fijne stof, deze: [ Afbeelding ]
De pailletjes zijn bovenaan goudachtig en worden steeds donkerder naar onder toe.

oh leuk zeg, ik hou dr wel van :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-12 00:43

Geryon, ik vind het jammer om te lezen dat jij je kleding af laat hangen van wat anderen er van vinden.
Zij kennen jou waarschijnlijk niet anders dan dat je je simpel kleedt. En dan is het inderdaad een hele stap om wat anders aan te trekken. Maar probeer gewoon dingen uit. Ik kan me niet voorstellen dat alles wat jij leuk vindt je niet sttaat.
Jij mag ook zijn wie je wilt zijn, qua kleding! Als je nooit iets anders probeert, zal je omgeving dat blijven vinden.

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:44

Die zijn leuk die oorbellen

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:45

Leuk jurkje zeg

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:45

Ludique96 schreef:
Die zijn leuk die oorbellen

tnx, ik vraag me alleen af hoe groot ze zijn.. lastig om te zien met internet,
en de prijs is ook leuk

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:46

Thanks 01San en Ludiqeu96!

En Geryon, ben het absoluut met CCCCC eens!

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:48

01San schreef:
en de prijs is ook leuk

Ja ik vind ze erg leuk

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:49

Ja ik ben het ook eens met CCCCC

Ludique96

01San schreef:
Ja ik ben het ook eens met CCCCC

Ik ook

01San

Ludique96 schreef:
01San schreef:
en de prijs is ook leuk

Ja ik vind ze erg leuk

Ik laat het weten als ik ze ga bestellen.. eerst nog ff verder googelen of ik nog wat tegen kom

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:50

Ja is goed ben wel benieuwd

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:52

AnniekSolana : Wauw super leuk jurkje! Helemaal mijn smaak, ik zeg doen :))

Deze oorbellen heb ik gister ook meegenomen voor een 1.- per stuk. Dat noem ik nog eens leuk shoppen haha _O-
Afbeelding

En een tijdje geleden heb ik de bovenste mee genomen uit Parijs met een school excursie. Kon het niet laten hangen.
Ben er helemaal weg van :)) Werd alleen wel eerst enorm raar aangekeken met een vlecht en die oorbellen, achja, paardenmeisje O:)
Afbeelding

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:55

Ohhhhhhh gaaf zeg!!
die paardenoorbellen geweldig!!

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 00:57

Thanks likepink :) ! Morgen maar weer eens aantrekken en kijken hoe hij ook alweer staat :+

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 01:15

Hmm ik zit te twijfelen of ik ook foto's moet plaatsen van de rest van mijn aankopen.
Zitten nogal .. Aparte dingen tussen :')

Heb 2 blazers gehaald waarvan een bruine en een met een sneeuwpanter print. Daarbij een bijpassende broek met dezelfde print. Heb wel smakelijk gelachen achteraf. De broek was eigenlijk veel duurder en die in mijn maat stond een kaartje van 9.95. Of te wel meenemen alsof er niks aan de hand was :D Verkoopster had niks door ook :')
Ernaast een witte sweater, legerprint broek met een mooi model ( Daar ging ik ook eigenlijk voor O:) ) een grijze/zilveren leer look a like glim broek. Een paar witte sneakers en hoge bruine laarzen.
Ik kan weer goed vooruit haha.

01San : Dankje!!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 01:18

Je maakt mij wel nieuwsgierig hoor likepink, dus ik zeg: foto *D

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 01:24

Ja wij willen een foto likepink!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 01:40

Niet schrikken hoor :))
Kan hiermee zo 101 Dalmatiërs mee in :')
Combi van beide gaat overgins natuurlijk iets te ver haha.
Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:04

CCCCC schreef:
Geryon, ik vind het jammer om te lezen dat jij je kleding af laat hangen van wat anderen er van vinden.
Zij kennen jou waarschijnlijk niet anders dan dat je je simpel kleedt. En dan is het inderdaad een hele stap om wat anders aan te trekken. Maar probeer gewoon dingen uit. Ik kan me niet voorstellen dat alles wat jij leuk vindt je niet sttaat.
Jij mag ook zijn wie je wilt zijn, qua kleding! Als je nooit iets anders probeert, zal je omgeving dat blijven vinden.

Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik weet niet wie jij verstaat over anderen? En zeggen ze dat echt of denk je dat maar?
Ik herken het wel hoor, eerst was ik ook zo. Totdat ik ook eens gewoon leuk wilde lopen en ben gaan dragen wat ik leuk vind. En weet je? Het bleek mij wel te staan! Krijg nu ook vaak complimenten over mijn kleding :)
Dus gewoon proberen, je zult zien hoe leuk het is!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:36

Haha likepink, vet! In combinatie zou ik het idd niet zo wnel dragen, maar alleen jasje/broek kan heel leuk staan denk ik!

En Geryon, jammer dat mensen in je omgeving zo negatief doen. Maar je zult merken dat iedereen het leuk zal vinden als je gewoon aantrekt wat je leuk vindt. Als je het maar zelfverzekerd draagt. Hier in het topic heeft iedereen een andere smaak, maar dat is toch juist leuk? Dus gewoon plaatsen die foto's!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:39

Heeyy, ik zit met een probleem
Voor de kerst heb ik een hele outfit gekocht wat bestaat ui een jurkje, panty en peep toe hakken
Nu heb ik hele smalle voeten en glij ik heel erg naar voren in m'n hakken, en met die panty aan is het nog erger.

Heeft iemand hier tips voor ? :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:09

Bedankt voor jullie berichtjes allemaal! Heb nu wel zoiets van, ik moet het gewoon doen :D Zal even reageren op de laatste berichtjes.

Davinia_ schreef:
CCCCC schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik weet niet wie jij verstaat over anderen? En zeggen ze dat echt of denk je dat maar?
Ik herken het wel hoor, eerst was ik ook zo. Totdat ik ook eens gewoon leuk wilde lopen en ben gaan dragen wat ik leuk vind. En weet je? Het bleek mij wel te staan! Krijg nu ook vaak complimenten over mijn kleding :)
Dus gewoon proberen, je zult zien hoe leuk het is!

Anderen, gewoon iedereen die ik ken, inclusief mijn gezin. Terwijl mijn moeder en zus juist allemaal dure leuke dingetjes dragen, maar mij vinden ze het niet staan. Dat zeggen ze ook gewoon, denken ze niet alleen maar :P En ik krijg ook soms wel complimentjes als ik me eens leuk kleed, maar meer van mensen die mij niet echt kennen en niet weten hoe ik ben.

LETS schreef:
Haha likepink, vet! In combinatie zou ik het idd niet zo wnel dragen, maar alleen jasje/broek kan heel leuk staan denk ik!

En Geryon, jammer dat mensen in je omgeving zo negatief doen. Maar je zult merken dat iedereen het leuk zal vinden als je gewoon aantrekt wat je leuk vindt. Als je het maar zelfverzekerd draagt. Hier in het topic heeft iedereen een andere smaak, maar dat is toch juist leuk? Dus gewoon plaatsen die foto's!

Daar gaat het dus al fout, door al dat commentaar denk ik niet dat ik iets 'aparts' (in mijn ogen :+) niet zelfverzekerd kan dragen. Het is ook gewoon zo poedersuiker dat ik zo plat ben van voor. Zoooveel kleding zit mij daardoor 'slonzig' terwijl het anderen leuk staat! Maar we zien wel :D

Ik ga foto's wel plaatsen als ik hier wat langer ben!

_likepink_ schreef:
Niet schrikken hoor :))
Kan hiermee zo 101 Dalmatiërs mee in :')
Combi van beide gaat overgins natuurlijk iets te ver haha.
[ Afbeelding ]

WOW! Wel héél gaaf! Respect als je de combi gewoon draagt :D
Ben ook wel benieuwd naar je sneakers :P