[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ginootje

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:14

Iemand die nog leuke winkels weet waar ze leuke zwarte laarsjes verkopen voor onder een jurkje?

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:53

Daar heb ik ook interesse in!

Heb via mp laarsjes van bullboxer gekocht, enkellaarsjes met hoge hak en spijkertjes op de achterkant voor een tientje. Hou ik van.
Nu nog wat stoerdere, leren zwarte laarsjes. Beetje shabbies met hakje idee.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 11:25

Outfitje van vandaag!
Heb hem gedraaid maar tinypic wil dit niet aannemen blijkbaar :P
http://i48.tinypic.com/mil4xc.jpg
http://i45.tinypic.com/1fk4cj.jpg
Groen blousje: onbekende winkel
Rokje: only
Oorbellen: six
Horloge: fossil
Armbandje: guess

Normaal doe ik er bruine simpele laarzen onder van River Woods, aansluitend model met rits, niets speciaals, maar was te lui om die te gaan halen O:)
(zijn trouwens lekker duidelijke foto's := en excuses voor de rommelige kamer!)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:08

Leuke aankoopjes viv, vind vooral de broek leuk!

En ik vind Lauren Conrad ook leuk, Audrina ook trouwens :j Geloof ook niet dat Lauren krullen heeft van zichzelf, als je natuurlijke krullen hebt zit het heel anders.

En dat kleding beter zit als je weer wat afvalt. Klopt helemaal. Ik ben door anticonceptie 7 (!!) kg aangekomen en die ben ik er nu met moeite weer af aan het krijgen. Ben ook nog eens gestopt met roken (meer shopgeld), dus het wordt dubbel zo lastig :+

Ik ga zo lekker foto's maken voor dingen die op MP kunnen, ik draag zoveel kleding die ik heb niet!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 12:23

Audrina heeft inderdaad ook een hele leuke stijl en is ook een hele knappe vrouw :j
Waar zoeken jullie op, als jullie inspiratie plaatjes van sterren willen zien? Ik kom niet verder dan 'streetstyle *naam* ' :+

Corien, ik ben wel benieuwd naar je kleding eigenlijk! Plaats je hier een linkje? Pff, lastig hoor om dat er dan weer af te krijgen als je ook nog eens gestopt bent met roken. Succes!

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:46

CCCCC schreef:
Leuke aankoopjes viv, vind vooral de broek leuk!

En ik vind Lauren Conrad ook leuk, Audrina ook trouwens :j Geloof ook niet dat Lauren krullen heeft van zichzelf, als je natuurlijke krullen hebt zit het heel anders.

En dat kleding beter zit als je weer wat afvalt. Klopt helemaal. Ik ben door anticonceptie 7 (!!) kg aangekomen en die ben ik er nu met moeite weer af aan het krijgen. Ben ook nog eens gestopt met roken (meer shopgeld), dus het wordt dubbel zo lastig :+

Ik ga zo lekker foto's maken voor dingen die op MP kunnen, ik draag zoveel kleding die ik heb niet!

Geef ons die links even dan ;)

Zeker lastig als je ook nog gestopt bent met roken! Je mag wel een maandje bij mij in training, ben je het zo kwijt haha. Nee maar even serieus, het is echt lastig maar hou vol! Slanker is zo veel leuker.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:56

Dat is zo, ik woog ooit 110 kg, dus je hebt zeker gelijk. Mocht het nou echt niet lukken dan kom ik gewoon een maand bij jou.

Zal aan t eind van de middag de link wel even posten!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:01

CCCC serieus? Dat zal je nooit zeggen :n
Ik worstel ook met de laatste 5 - 10 kilo. Ik blijf schommelen rond de 64.. Best lastig. De ene keer zitten mijn kleren ook beter als een andere keer. Moeilijk kopen soms :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:09

Ja, echt. Veel mensen geloven het niet hoor, haha.

Ik ga morgen open dagen af van hogescholen en ik weet nog niet zo goed wat ik aan moet :+

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:10

Wow 7 kg aangekomen van de pil! Ik wou dat ik dat had toen ik daar aan begon :') . En heel bizar kan me niet voorstellen dat jij 110kg hebt gewogen!
Ben wel benieuwd naar de link van je MP verkoopjes :D

Jasmine ik vind je outfit leuk bedacht maar op een of andere manier oogt die rok wat groot (bij de taille). Vind je rok en top afzonderlijk van elkaar heel leuk maar samen eigenlijk net niet (komt denk ik door dat de top wat geplooid valt en de rok ook wat plaatjes heeft rondom de heupen). Vind die top trouwens wel een hele mooie kleur groen zeg!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:11

CCCCC schreef:
Ik ga morgen open dagen af van hogescholen en ik weet nog niet zo goed wat ik aan moet :+

Makkelijke schoenen iig waar je lang op kan lopen :P

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:21

Van de pil ben ik ook aangekomen hoor..

Ik ben in 3 weken tijd 8 kg afgevallen (gewoon niet kunnen eten wegens liefdesverdriet O:) ) en het is me gelukt er nog steeds 5 van kwijt te zijn al gaat het rond deze tijd moeilijker (sint, kerst etc)
iemand tips?

En iemand nog must haves? :D

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:26

Hebben jullie het feestboekje van h&m al? ( Holiday Fashion) I like!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:42

Ik vind hem ook leuk Dieuwke, ik vind dat peplumjurkje op pag 8 echt gaaf. En de roze boucle blazer op pag 17. :j

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 14:03

Die blazer is mooi ja, vind dat alleen niet zo mooi als ie open hangt dus dat is dan weer een beetje een nadeel, je moet hem al dicht doen. Maar die kleur is wel echt mooi.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 14:14

Dat boekje is inderdaad erg leuk! Heb een leuk jurkje gezien! :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:16

Ohh ik heb hem ook ontvangen, wat een leuke jurkjes!!
Die jij op de vorige pagina liet zien Davinia, is ook zo leuk :j

Mooie kleur sjaal Vivi! En aparte print legging :D

Ik mag van mezelf een jurkje (of in ieder geval outfit) bestellen voor de feestdagen.
Vond dat jurkje met 'rokje' op de taille van H&M heel erg leuk, maar betwijfel of het me zal staan.
En ik wil ook heel graag een jurkje van Topvintage <3

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 15:30

Ik wil ook nog een nieuw jurkje voor de feestdagen, terwijl ik eigenlijk een veel te duur jurkje heb hangen van Supertrash en we ook niet echt iets bijzonders gaan doen met kerst. We zitten wel helemaal vol, maar niet iets om iets moois aan te doen helaas.

Hoe zijn de broeken van Mango? Ik heb er een paar besteld en die komen morgen binnen, maar ik heb eigenlijk daar nog nooit een broek van aan gehad..

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:46

Of je nou iets bijzonders gaat doen of niet, gewoon aantrekken als je wilt! Juist met kerst maakt het niet uit of het misschien wat to much is.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 15:56

Kerst is voor mij ook echt een van de weinige gelegenheden dat het me echt totaaaaaal niet boeit of ik overdressed ben. Tot nu toe hoorde er elk jaar een jurkje bij, dus eigenlijk moet ik nog iets nieuws kopen :))

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 15:58

Ik loop ook altijd heel netjes met kerst, maar ik vind het gewoon zonde van het geld om iets nieuws te kopen, bedoelde ik :))
Vooral omdat ik nog dingen in de kast heb liggen die ook netjes zijn en ook nog maar 1 keer gedragen zijn.
Ik heb wel eens in een heel net jurkje gelopen terwijl m'n schoonzusje gewoon haar joggingbroek aan had :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:02

heeft hier iemand toevallig al ooit via modemusthaves.nl besteld ?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 16:44

Nee, nog nooit gedaan Josien.

Ik ben blij! Ik had laarzen bij de Dolcis gekocht en wilde ze ook graag in het cognac. Ik was al bij 2 Dolcis's geweest en ze waren overal weg. Ik kon ze ook niet vinden op hun site. Maar net ineens wel, dus heb ze gelijk besteld :D
Dus nu komen ze er straks aan! En ik wacht ook al op een h&m pakket en een pakketje van de Wehkamp :D
Het gaat om deze laarzen:
http://www.dolcis.nl/product/298189/smny/cognac/boot/
Heb ze ook al in het zwart en ze lopen heerlijk :D

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 18:00

Hoi!

Hier nog een foto van het jurkje van Nelly dat ik besteld heb, let niet op mijn hoofd, was ff te lui om er een stip overheen te zetten:

http://i69.photobucket.com/albums/i53/C ... AG0237.jpg

Vinden jullie dat deze laarsjes eronder kunnen? Ik heb namelijk een feest morgen en hier kan ik gewoon op lopen voor langere tijd, mijn zwarte pumps die er mooier onder staan, doen al pijn als ik ze 5 minuten aan heb :') .

Afbeelding

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 18:12

Wauw kan zeker hoor! :)