Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalvinenGino schreef:En als je ff deze pagina terug leest, zie je dat meerdere mensen al naar Essen geweest zijn. Toevallig deze week nog.
Mijn vraag aan deze mensen is. Gezien er zoveel etages zijn, is er ook een groter assortiment? Of hebben ze overal meer van? dan bijv. die in Luik? Gezien die gewoon maar 1 etage heeft.
CalvinenGino schreef:CalvinenGino schreef:En als je ff deze pagina terug leest, zie je dat meerdere mensen al naar Essen geweest zijn. Toevallig deze week nog.
Mijn vraag aan deze mensen is. Gezien er zoveel etages zijn, is er ook een groter assortiment? Of hebben ze overal meer van? dan bijv. die in Luik? Gezien die gewoon maar 1 etage heeft.
niemand die naar Essen geweest is, die me vraagjes even kan beantwoordenWeet ik waar ik me op moet voorbereiden.
Ik zag dat de primark daar om 10:00 open is.. Dus wie gaat er om 10:00 zijn! Ikke!!
Zou het op maandagochtend ook zo druk zijn
Citaat:Begin juli werd bekendgemaakt dat de Ierse budgetmodeketen Primark een vestiging in Eindhoven zal openen. Wanneer de winkel zijn deuren opent, is nog niet bekend. Het zal ergens in 2013 zijn.
Evelli schreef:Citaat:Begin juli werd bekendgemaakt dat de Ierse budgetmodeketen Primark een vestiging in Eindhoven zal openen. Wanneer de winkel zijn deuren opent, is nog niet bekend. Het zal ergens in 2013 zijn.
http://eindhoven.dichtbij.nl/trend/prim ... n-nog-meer