Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 18:24

Courses schreef:
Silly1972 schreef:
wat ben je aan het kopen?

Macbook, hopelijk :)

Ik koop nooooit een macbook via mp! Dit wilde ik eerst ook doen, ze probeerde mij een laptop aan te smeren van 64 gb ipv 124, zoals in de ad stond. Werkgeheugen was ook niet 4 gb maar 2. En er zat ook helemaal garantie meer op zoals ze zeiden. Heb ze bedankt en heb maar een nieuwe gehaald.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 18:37

Ach, ik weet waar ik op moet letten etc en heb zo m'n vragen klaarliggen dus ik ben er niet zo bang voor :)
Gewoon weten wat je wilt en waar je op moet letten, mocht de verkoper een aantal 'basic' vragen niet kunnen beantwoorden dan laat ik 't lekker :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 18:57

Ja maar kenners die zo'n laptop verkopen kunnen een mooi verhaal l*llen, wij hebben heel de laptop onderzocht op alles, kan je dat? dat is namelijk belangrijk.. dat je krijgt waarvoor je betaald.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 20:51

Heb een Scapa red set te koop staan.
voor 40,- excl mag het als set weg.

Heeft er iemand via MP gereageerd, ziet er mooi uit het is een erg nette set, wat wil je er voor hebben?
Dus ik reageer van 40,- excl

Krijg ik terug, ga je ook accoord met 20,- incl.

Dus heb maar teruggestuurd: Wat denk je zelf...........

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:01

Batlow schreef:
Ja maar kenners die zo'n laptop verkopen kunnen een mooi verhaal l*llen, wij hebben heel de laptop onderzocht op alles, kan je dat? dat is namelijk belangrijk.. dat je krijgt waarvoor je betaald.

Ik koop niet zomaar iets, maar bedankt voor je concern ;)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:08

Batlow schreef:
Ik koop nooooit een macbook via mp! Dit wilde ik eerst ook doen, ze probeerde mij een laptop aan te smeren van 64 gb ipv 124, zoals in de ad stond. Werkgeheugen was ook niet 4 gb maar 2. En er zat ook helemaal garantie meer op zoals ze zeiden. Heb ze bedankt en heb maar een nieuwe gehaald.

Ik heb mijn macbook ook via Marktplaats. Een bedrijf ging zijn macbooks vervangen en ik kon er een van nog net geen 2 jaar oud voor 400 euro kopen :D Ben er superblij mee! Ze hadden hem helemaal opnieuw geïnstalleerd voor mij en alvast wat handige programmatjes er op gezet :D Heb hem inmiddels een jaar en nooit problemen gehad, dus het kan best goed gaan :)

Gister is trouwens ook mijn koelkast opgehaald :Y) Die mensen stonden voor de deur, belde (ik heb geen deurbel had ik ze ook verteld :P ) mee naar boven genomen hun die koelkast in hun armen, deur achter ze dicht :evaw: Veel plezier ermee :D

Courses

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:11

Doe mij nog maar zo'n bedrijf dan :')

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 23:39

Horsii_mine schreef:
Batlow schreef:

Ik heb mijn macbook ook via Marktplaats. Een bedrijf ging zijn macbooks vervangen en ik kon er een van nog net geen 2 jaar oud voor 400 euro kopen :D Ben er superblij mee! Ze hadden hem helemaal opnieuw geïnstalleerd voor mij en alvast wat handige programmatjes er op gezet :D Heb hem inmiddels een jaar en nooit problemen gehad, dus het kan best goed gaan :)

Gister is trouwens ook mijn koelkast opgehaald :Y) Die mensen stonden voor de deur, belde (ik heb geen deurbel had ik ze ook verteld :P ) mee naar boven genomen hun die koelkast in hun armen, deur achter ze dicht :evaw: Veel plezier ermee :D

Daar heb je geluk mee.. Dure producten zal ik niet meer via mp kopen. Zo'n bedrijf is dan niet echt particulier. Particulieren die een laptop verkopen kunnen je heel wat flikken...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 23:39

Courses schreef:
Batlow schreef:

Ik koop niet zomaar iets, maar bedankt voor je concern ;)

Nee dat snap ik, dat doe ik ook niet. Maar je moet echt inhoudelijk de laptop bekijken voor je hem koopt. Niet of er krasjes op zitten..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 23:57

Zoals ik al zei; Ik koop niet zomaar iets.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:32

Courses schreef:
Zoals ik al zei; Ik koop niet zomaar iets.

prima! wat voor macbook is het?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 00:44

Een normale Macbook. Ouder model maar prima geschikt voor de doeleindes waar hij voor bedoeld is :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 09:53

Courses schreef:
Een normale Macbook. Ouder model maar prima geschikt voor de doeleindes waar hij voor bedoeld is :)

Dus geen pro of air?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:54

Mocht je er een in de aanbieding hebben misschien ja :') Maar voor nu zoek ik even op de gewone Macbook's gezien ik helaas geen 900 euro contant heb liggen wat ik aan een 2dehands Macbook kan spenderen :)
Ik ga de Macbook ook niet intensief gebruiken als hoe mijn iMac gebruikt word :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 11:20

je kan een nieuwe macbook air al voor 750 euro halen :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 14:23

750 euro is alsnog een bedrag wat ik niet op kan brengen op 't moment :)

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:09

Ik heb er een zo goed als nieuwe lichtblauwe Kingsland jas in maat L opstaan, gaan menmsen €20,00 bieden. :Y)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:13

Weet niet zoveel van merken hoor. Maar wat is de nieuwprijs?

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:19

Volgens mij is de NP rond de 150,-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:20

Dan doe je toch geen bod van 20 euro? :')

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:36

Ik heb een welsh cob pony te koop staan, die echt niet de hoofdprijs hoeft te kosten, krijg ik een mail of ze hem in termijnen kan betalen, en een andere vroeg: kan ik hem ook in bruikleen krijgen en eventueel later kopen ?...............hallo, het is geen fiets !!!!

Laatst ook, belt er een man voor mijn zijdehoender kippen, die wilde ze wel hebben maar die woonde te ver weg om ze te komen halen, of ik ze niet op kon sturen in een doos, dat deed zijn vader vroeger ook met duiven 8)7

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:47

Ik vind het niet zo vreemd dat je hem een tijdje wil uitproberen hoor

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:59

Wij zijn 2 keer achter elkaar opgelicht met Walibi kaartjes, de ene leek echt te vertrouwen ... Hij had zelfs zijn volledige naam en adres erbij gezet. Dus wij 30 euro overmaken, hij zou ze meteen sturen via de mail, het waren e-tickets (bij beide gevallen). Nooit meer de kaartjes ontvangen :n dus nu lekker 60 euro voor niks kwijt...

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 16:01

_Laura_ schreef:
Wij zijn 2 keer achter elkaar opgelicht met Walibi kaartjes, de ene leek echt te vertrouwen ... Hij had zelfs zijn volledige naam en adres erbij gezet. Dus wij 30 euro overmaken, hij zou ze meteen sturen via de mail, het waren e-tickets (bij beide gevallen). Nooit meer de kaartjes ontvangen :n dus nu lekker 60 euro voor niks kwijt...

Misschien kun je het anders doen via http://www.vakantieveilingen.nl < staan meestal wel walibi kaartjes bij

Mysticism

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 16:13

WildJes schreef:
_Laura_ schreef:

Misschien kun je het anders doen via http://www.vakantieveilingen.nl < staan meestal wel walibi kaartjes bij

Dan betaal je toch per bod wat je plaatst? of zitten er verder geen kosten aan?