Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Net van die vacuümzakken besteld..
[ Afbeelding ]
Mag 2 koffers/46 kg meenemen in het vliegtuig, maar zal 'm vast nog wel nodig hebben![]()
![]()
Ik mag maar 23 kilo meenemen naar amerika en dan maar 1 koffer.... ik heb helaas alleen een kleine koffer dus denk dat ik wat dingen van te voren naar nederland stuur omdat het niet meer in mijn tas past
en om er de hele tijd mee te zeulen is ook niet ideaal omdat ik nog een week naar Colorado Spring wil gaan
r_oo_sj_e schreef:Drunksheep schreef:Het zijn geen stofzuigerzakken...
Nee dat weet ik ook welmaar hoe wil je m anders vacuum krijgen? Aan zo'n ding gaan lopen zuigen zelf?
Ik heb geen idee, nog nooit zoiets gehad. Duur is het niet dus ik gok het er maar op, zou veel ruimte besparen. 
lifaya schreef:wow wat mag jij veel meeIk mag maar 23 kilo meenemen naar amerika en dan maar 1 koffer.... ik heb helaas alleen een kleine koffer dus denk dat ik wat dingen van te voren naar nederland stuur omdat het niet meer in mijn tas past
en om er de hele tijd mee te zeulen is ook niet ideaal omdat ik nog een week naar Colorado Spring wil gaan
Mag als handbagage maar 6 kg mee, dat is mijn laptop, handtas + camera met 1 lens.
Mijn laptop heeft een accu van een uurtje ofzo, de vlucht duurt 10,5 uur. Ga me dood vervelen
Maar ik denk dat je die zakken trouwens ook wel in Amerika kan krijgen, bij een walmart ofzo.
Ja ik denk dat voor mij het voordeligste is om toch maar een deel naar NL te sturen gezien het voor mij een heftige terug reis word wss
(4 x overstappen als het mij niet lukt om de ticket om te boeken )
Eerst zou het namelijk alleen maar 1 overstap zijn in Houston, maar ik wil een weekje naar Colorado Springs toe en dan moet ik dus terug van Colorado Springs Airport -> Denver -> Wichita -> Houston -> Amsterdam Schiphol
Denk dat ik wel overnacht in Wichita, ik moet de vlucht naar Colorado Springs ook nog boeken
Maar dat is een binnenlandse vlucht met 1 overstap op Denver, dus jah
Anders was het wel makkelijker geweest haha

lifaya schreef:Geeeeen idee, niks?Ik weet echt niet hoe ik dat ga overleven, maar jah, moet maar he
Maar hey, je komt er vast wel in, zeg dat je gaat backpacken ofzo?
Ik ga naar m'n vriend toe. Dus heb wel een adres, naam, telefoonnummer enzo.. Dus hoop dat ze niet al te moeilijk doen over m'n ticket terug.