Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanda schreef:Isegrim, Ik heb de VN gekocht en om eerlijk te zijn vond ik het artikel tegenvallenAl weet ik nietzo goed wat ik dan wel had verwacht. Zowiezo de fout dat Jamie veroordeeld is voor moord en verkrachting vond ik storend . Hij is alleen veroordeeld voor moord. Van VN verwacht ik zo'n fout niet. En dan die laatste woorden voor de journalist over aarbeien... ik vond dat een beetje een hoog ''flair'' of ''viva'' gehalte hebben. Van de foto van Jamie word ik wel verdrietig. Hij ziet er moe en uitgeblust uit
Isegrim schreef:bello2005 schreef:ik vraag me af waarom je een vreemde die in de gevangenis zit wilt schrijven?
en vooral iemand in amerika en vooral als je een vriend/vriendin thuis hebt zitten ?
Wat heeft dat laatste er nou weer mee te maken?
bello2005 schreef:waarom contact maken met andere mannen als je thuis een man hebt zitten, in mijn ogen mis je dan iets in de relatie
Isegrim schreef:Het hier plaatsen van het artikel is een vorm van schending van auteursrecht. Als je het graag wilt lezen, koop je de VN toch? Die kost minder dan 5 euro. Heb je dat er niet voor over, jammer dan. Die journalisten hebben vele weken in Texas gezeten voor het artikel, dat kost een boel geld, dan nog hun salaris.
bello2005 schreef:waarom contact maken met andere mannen als je thuis een man hebt zitten, in mijn ogen mis je dan iets in de relatie