wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:23

Brittneyx schreef:
vandaag ging ik douchen en zocht mijn handdoek (gebruik altijd dezelfde handdoek van plop :') )
roep ik naar beneden 'MAMAA WAAR IS MIJN PLOPHANDDOEK' mama riep terug dat hij beneden lag
ik ging naar beneden ga naar de woonkamer en zie dat hij vol zit met mensen die met zo'n gezicht :D naar mij stonden te kijken :')

:') :') :') :')

Caitlin_K

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:43

Vandaag dacht ik heel stoer over een dun slootje te springen. Ik en 5 vriendinnen springen er altijd overheen als we naar de pony's gaan. Normaal lukt het altijd.
Ik deed een Beetje raar, en ging dansen. Toen al mijn vrienden er over heen waren moest ik nog. Ik stond nogsteeds te dansen en toen ik een draai maakte, viel ik in de sloot.

Ook een x op het station. Ik wachtte op mijn trein en ik ging met een vriendin K3 en kinderliedjes zingen. Komt een conducteur die aan de overkant van mijn perron aankwam met de trein precies tegen over ons staan en schreeuwt ; nou dames, ik zie jullie wel bij de volgende x factor auditie!!
Ik en me vriendin schaamde ons dood.

Ook een x in de supermarkt wou ik van alles kopen. Ik kwam uit op €11 euro en ik wist zeker dat ik het had. Nou kon ik maar 8 euro vinden in me tas en vroeg de kassa gene het bedrag er weer af te halen . Het meisje verschillende dingen eraf halen terwijl ik nog zoek naar de rest van me geld. Is het meisje klaar, vond ik de rest van me geld, mocht ze het er weer bijdoen haha

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:46

Ik lees net je post caitlin, vooral die eerste 2 :')
En toen zag ik je leeftijd, en klopte alles :')

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:55

XEefjuhX schreef:
Ik lees net je post caitlin, vooral die eerste 2 :')
En toen zag ik je leeftijd, en klopte alles :')

_/-\o_

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 01:32

Oh weet er nog een :')

Tijdens mijn middelbare schooltijd in het 3e jaar, in de winter, fietste ik naar school. Op een goeie 500 meter voor de school ga je een stuk berg af. En het had geijzeld en gevroren.. Daar lagen 3 bruggertjes die ik toevallig kende allemaal op de grond. Ik riep nog, "Wel zitten blijven eh" :P Vlak voordat ik op school het fietsterrein op wilde draaien knal ik zelf onderuit -O- . Komen diezelfde bruggers langs :') "Wel zitten blijven eh" _O-

Dat heb ik nog lang moeten horen, haha!

Of dat mijn paard vandaag ineens het idee had om links tegaan terwijl ik rechts wilde en er een groepje ruiters stond toe te kijken -O-

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:06

Geniaal allemaal :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:10

Bij plop handdoek kon je me oprapen _O- _O-

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:55

Suusie22 schreef:
Bij plop handdoek kon je me oprapen _O- _O-

+1 :') :') :')

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 19:21

jullie kennen deze reclame??

Dat zat ik net vrolijk, sensueel mee te zingen.. héél even niet realiserend dat k op t balkon zat en beneden allemaal ouwe vieze mannetjes aan t verbouwen zijn :') _O-

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 19:35

Geniaal. :D Vooral die sauna, je zal het maar meemaken. :o

Ik was laatst met mijn beste vriendin en haar familie mee uit eten, in een best wel chic restaurant. Wij zijn allebei gek op soaps en als we ons vervelen, vergelijken we wel eens mensen met personages uit die soaps.
Zo ook die avond.
Op een gegeven moment kwam er een man met de lelijkste rode broek die ik ooit heb gezien aan een tafeltje bij ons in de buurt zitten. Ik stootte vriendin aan en fluisterde: "Dat is net Evert!"
Maar blijkbaar fluisterde ik toch niet, want die man draaide zich om: "Uit Gooische Vrouwen zeker?"
Inderdaad, ja. :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 19:38

Ik vind die reclame zó geniaal :') Die blikken van die vrouwen, zo zou ik zelf ook gezeten hebben :')

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 21:23

HAHAH. uit gooische vrouwen zeker HAHA

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:11

Geen blunder van mij
ik en mijn beste vriendin waren in Antwerpen op een terrasje,plots kakt daar een hond op het straat.
Beginnen wij te tellen hoeveel mensen in de kak stappen uiteindelijk waren er 36 mensen in gestapt op 30 minuten tijd en die allemaal kijken alof er niks was :')

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:18

Ik was vandaag ook handig bezig xd niet dus,
Ik fietste terug van stal met een vriendin weer naar huis, maar ik was eenn beetje druk aan het doen, dus ik fiets keihard tegen een boom aan en daarna viel ik in de bosjes hhahahah

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 18:13

ik had laatst een feestje bij een vriendin, en tussen allemaal lege pakken sap stond een fles Zoete Cactus Nogwat. Dus ik denk: schenken maar. Ik was het aan het drinken maar vond het niet echt geweldig smaken en vroeg aan de vriendin die het gekocht had, of zij dit nou wel lekker vond. Kreeg ik als antwoord dat het alleen maar limonade siroop was :')

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 00:41

Oke, ik heb er ook een van mij en m'n zus.
We waren toen nog jong, dus dat maakt het nog ietsje minder ehh.... apart... :')

Ik ging met een groepje mensen het weiland op van een koeienboer.
We gingen daar toen slootje springen in onze onderbroek (Wat eigenlijk al raar genoeg is.) :*
Mijn zus had haar onderbroek uitgedaan, want die was nat, en toen had ze haar droge joggings broek aangedaan.
We zaten daar in het gemaaide gras gewoon weer met kleren aan, komt er zo'n schudwagen aan voor het gras.
Wij mochten daar helemaal niet komen, en wij rennen weg, achter een dijkje verstoppen, maar natuurlijk had die man ons dus gezien, en zij dat we op moesten rotten.
Mijn zus had dus haar onderbroek in het gras laten liggen, en is dus in een kuilbaal verwerkt :Y)
Dus als iemand een onderbroek tussen zijn kuil gevonden heeft... :+
En toen had ik dus ruzie met mijn zus omdat IK haar onderbroek niet had meegenomen >;)
Dus iedereen: Houd je onderbroek ten alle tijden goed bij je B-)

Met dat zelfde groepje heb ik wel meer aparte dingen meegemaakt :Y)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:35

XxDancexX schreef:
We waren toen nog jong, dus dat maakt het nog ietsje minder ehh.... apart... :')

We gingen daar toen slootje springen in onze onderbroek (Wat eigenlijk al raar genoeg is.) :*
Mijn zus had haar onderbroek uitgedaan, want die was nat, en toen had ze haar droge joggings broek aangedaan.
We zaten daar in het gemaaide gras gewoon weer met kleren aan, komt er zo'n schudwagen aan voor het gras.
Wij mochten daar helemaal niet komen, en wij rennen weg, achter een dijkje verstoppen, maar natuurlijk had die man ons dus gezien, en zij dat we op moesten rotten.
Mijn zus had dus haar onderbroek in het gras laten liggen, en is dus in een kuilbaal verwerkt :Y)
En toen had ik dus ruzie met mijn zus omdat IK haar onderbroek niet had meegenomen >;)

_O- _O- _O-

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:01

Ooh geniaal van die onderbroek!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:24

XxDancexX schreef:

_O- geweldig!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:30

carr_friesje schreef:
jullie kennen deze reclame??

[ Video ]

Dat zat ik net vrolijk, sensueel mee te zingen.. héél even niet realiserend dat k op t balkon zat en beneden allemaal ouwe vieze mannetjes aan t verbouwen zijn :') _O-

:9 :9 :9

_O- Geweldig, ik zing hem ook altijd zo mee.

sitaenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 11:21

Wat een leuke verhalen altijd :)

Pff gister had ik ook wat gênants megemaakt...
Ik was aan het wandelen met mn paard, ging allemaal goed, ook door een dorp en
Drukke weg enzo. Op een gegeven moment vond ik het wel ver genoeg, maar paardlief dacht daar anders over. Die moest en zou verder zo gaan. Uiteindelijk na wat stil staan gaf ze het op en liep weer netjes met mij mee. Kom ik in het dorpje terug weet paardlief zeker dat wij niet zo gelopen waren op de heenweg, dus stopt. Sta ik daar 5 tot 10minuten alles te doen om haar mee te krijgen, maar nee ze moest en zou de andere weg inlopen (doodlopend -.-). Een aantal mensen natuurlijk kijken naar paard.. 1 man besloot ook een wortel te halen om paardlief vooruit te krijgen. De man geft de wortel gewoon gelijk dus paardlief tevreden met het voedsel natuurlijk. Uiteindelijk besluit ik haar dan te laten zien dat de weg die paardlief inwil doodloopt. Kom ik daar aan het einde , moet en zou ze daar blijven.. uiteindelijk daar na 5 minuten gaf ze het op en besloot toch maar mee te gaan naar huis met mij na een paar minuten.verder liep ze gewoon braaf mee.. maar tjonge dat was wel even gênant. . :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 12:07

Was van de week wat misselijk en had hoofdpijn. Vroeg vriend voor de grap ben je zwanger? Ik zei nee natuurlijk niet. Vriend: Ow als het wel zo was, dan was het niet van mij. Nee dat klopt :+

En toen bedacht ik mij dat ik eens weer wat verkeerd had gezegd :') Heb vaker zulke momenten, dus vriendlief lag alweer slap van het lachen.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 12:27

Toen ik klein was, was ik op de markt mijn ouders kwijtgeraakt.
Toen zag ik een man met dezelfde jas als mijn vader, dus ik dacht dat dat hem was.
Ik ging ernaartoe en begon een heel verhaal tegen hem te houden, maar die man liep gewoon door, hoorde me niet ofzo.
Op dat moment keek ik achterom en zag ik mijn ouders, die me net hadden gevonden, en achter me aan kwamen om me te halen. Zij lachen :')

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 14:24

Haha :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 14:27

Gister was mijn vriendje er. En we waren eerst bezig geweest met de kast in elkaar zetten maar dat was klaar. Daarna waren we nog even anders bezig <<)

Komt mijn moeder onderaan de trap: 'Willen jullie niets drinken'?
Ik: Nee
Mama: ow, mag ik even komen kijken (naar de kast en de andere helft van de verbouwing die plaatsvindt op mijn kamer :Y))
Ik: Nee
Mama: waarom niet?
Ik: uhmmm...
mama: ooohw, je geeft een lingerie show?!