Ze hoeven hier maar 1 woord over vorst te horen en ze zijn meteen weer helemaal gek.. En las ergens Henk Angenent ook had gezegd dat de kans op een Elfstedentocht wel aanwezig is. Daar word het natuurlijk nog erger van haha.
Volgens mij weet buienradar het ook niet precies. Maar daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Hier is alleen vannacht iets gevallen, maar het is de hele dag al zo donker dat je de sneeuw bijna kan pakken voor je gevoel.
Tot nu toe heeft BR wel gelijk en ik hoop dat het zo blijft, maar nu schijnt er later in de middag misschien toch nog wat sneeuw te vallen. We wachten af.
charissath
Geplaatst: 30-01-12 14:27
Er vallen hier nu ook weer wat vlokken naar beneden. Er ligt een kleine cm sneeuw denk ik.
-4 Maar in de wind voelt het wel -10!!! Vanmiddag een uurtje wezen schaatsen op de ijsbaan in Noordlaren! Hopenlijk hier geen sneeuw... slecht voor het ijs
Robin
Geplaatst: 30-01-12 16:57
Is er iemand die echt gek is op sneeuw die niet tijdelijk met mij van huis wil ruilen? Het blijft maar sneeuwen, er ligt hier nu ongeveer een dikke 5 centimeter en ik vind het NIET meer leuk.
Iemand?
Sjors
Geplaatst: 30-01-12 16:57
Robin schreef:
Is er iemand die echt gek is op sneeuw die niet tijdelijk met mij van huis wil ruilen? Het blijft maar sneeuwen, er ligt hier nu ongeveer een dikke 5 centimeter en ik vind het NIET meer leuk.
Meer dan hier in elk geval. Wel opvallend dat er sinds vannacht al precies dezelfde hoeveelheid ligt. Meestal verdwijnt het toch een beetje. Ik moet straks hardlopen dus ik denk dat ik m'n muts, handschoenen en legging er maar bij pak Ik voel m'n koude neus nu al.
Vind het véél minder koud dan gister! óf het komt omdat ik vandaag me thermobroek en thermolaarzen aan heb? Vind het totaal niet koud buiten!Het sneeuwt hier eindelijk niet meer.