Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Ik had een paar weken geleden via MP een Ipod gekocht. Zou 'm ophalen, ze woonde bij mij in het dorp, dus dat was ideaal.
Sta ik netjes op de afgesproken tijd voor het adres wat ze mij gegeven had, deed er een oude vrouw open.. Die vrouw wist niks van een Ipod af, überhaupt wist ze niet wat een Ipod was.
Dus ik ben toen 'bedrogen'. Gelukkig had ik er geen kilometers voor moeten rijden maar voelde mij wel even naar. Vooral naar die mensen toe die open deden, die wisten van niks..
GamblersCup schreef:Vandaag met de trailer achter de auto naar Hengelo gereden, heb voor twee advertenties voor vanmiddag afgesproken dat ik het op kwam halen. Eerste adres super aardige mensen, alles netjes en vlot geregeld. Tweede adres, niemand thuis. Telefoon stond uit. Gelukkig was het gecombineerd met het andere adres, anders zit je dan voor l*l 2 uur in de auto.
Ragdollcat schreef:Ik bood een vrij dikke gouden enkelband te koop om de MP, vrij nieuw. En iemand bood 25 euro, ik haald het bod weg met als opmerking dat een goudhandelaar er meer voor gaf (ben ook echt er geweest om een idee te hebben wat het waard is en wat ik kon verwachten), werd die man kwaad dat ik vond dat hij te laag bood hahahaha.
Ik vond het prima hoor, hij krijgt het niet, klaar.
Daphne__ schreef:Oh, herinner met net iets dat ook wel apart was...
Ik zou wat kopen via marktplaats, dus had gegevens gevraagd en mijn adres etc doorgegeven. Heb ik de volgende dag het pakketje in huis en twee mailtjes, één met de gegevens en de ander met 'Dankje, ik heb het geld ontvangen, doe het meteen op de post!'
Terwijl ik nog helemaal niks had overgemaakt![]()
Heel aardig dat iemand anders mijn spullen wil betalen, maar dat doe ik liever zelf
Kentaro schreef:GamblersCup schreef:Vandaag met de trailer achter de auto naar Hengelo gereden, heb voor twee advertenties voor vanmiddag afgesproken dat ik het op kwam halen. Eerste adres super aardige mensen, alles netjes en vlot geregeld. Tweede adres, niemand thuis. Telefoon stond uit. Gelukkig was het gecombineerd met het andere adres, anders zit je dan voor l*l 2 uur in de auto.
Wat walgelijk!!! Heb je er via mail o.i.d. nog iets van gehoord??
Thats_Me schreef:Hmzz.. ik vind jouw actie op marktplaats dus raar. Als iemand bieden heeft staan dan kun je bieden vanaf zeg 1 euro. Dat het bod niet geaccepteerd wordt prima maar je moet ergens beginnen met bieden natuurlijk. Ik vind het dan ook zo raar dat mensen biedingen weg halen. Dat is toch juist het spel laag bieden en steeds hoger (tegen elkaar op) bieden totdat de verkoper een bedrag krijgt waar die mee akkoord gaat. Mocht ik een bericht krijgen met dat het te laag is prima maar dan leg ik wel uit dat er bieden staat en dat dan het spel is laag inzetten en steeds hoger meebieden. Wil je een minimaal bedrag zet dan bieden vanaf xx.