Fantast schreef:Plaats een recept (met een grote windkracht) , dan ga ik heel veel mensen uitnodigen op oudjaarsdag om te komen eten! Dan gaan we pas echt knallend het nieuwe jaar in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiebke schreef:ik lag gisteren in bed... heerlijk te soezen..viel ik bijna in slaap
![]()
![]()
PRRRRRRRT
ik werd gewoon wakker van mijn eigen wind!!!
Pascal schreef:wiebke schreef:ik lag gisteren in bed... heerlijk te soezen..viel ik bijna in slaap
![]()
![]()
PRRRRRRRT
ik werd gewoon wakker van mijn eigen wind!!!
WTF dat heb ik gehad toen ik net samen was met mijn vriend...![]()
![]()
![]()
Ik lig alweer helemaal dubbel nu ik eraan denk....
Maar goed we lag na het douche lekker in bedje, bil aan bil in de blote kont...
En ik was ook aan het indommelen, en inees ook zo'n knetterharde scheet![]()
Dus ik schrik wakker kijk hem verontwaardigd aanWaarop ik zeg van hallo gaat ie goed???
Zegt ie, ja ga ff lekker niet mij af zitten zeiken, die scheet kwam bij jou vandaan![]()
wiebke schreef:hahaha joyce2.. ik moet ineens aan een vriendin van mij denken! Ze was met haar vriend aan het ´knuffelen´ .. standje 69 en zij lag bovenop.. voel je hem al aankomen? juist. PRRRRRRRT IN HIS FACE!!!! En zo makkelijk kon hij er niet over vandaan komen want ze woog toen nog een kilo´tje of 160. Ze vind het zelf ook helemaal lachen.. haar vriend was echt boos*logisch*
wiebke schreef:hahaha joyce2.. ik moet ineens aan een vriendin van mij denken! Ze was met haar vriend aan het ´knuffelen´ .. standje 69 en zij lag bovenop.. voel je hem al aankomen? juist. PRRRRRRRT IN HIS FACE!!!! En zo makkelijk kon hij er niet over vandaan komen want ze woog toen nog een kilo´tje of 160. Ze vind het zelf ook helemaal lachen.. haar vriend was echt boos*logisch*