Dat er bij ons een paar straten verder een kippenschuur is afgebrand waarbij 78 duizend kippen dood gegaan zijn . De boer heeft ook nog 2 paarden en ik weet niet hoe het daar nu mee is. Ze stonden iig niet in een van de schuren. http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... rbrand.htm
mayniac_val
Geplaatst: 30-01-11 14:55
dressagelady schreef:
mayniac_val schreef:
Ik wil ook een kater...
Waarom wil je een kater? je mag de mijne hebben haha
Omdat ik de wereld over het algemeen een stuk vermakelijker vind als ik een kater heb
_Emma_
Geplaatst: 30-01-11 15:04
Dat ik al anderhalve week pijn in mijn nek heb en het steeds erger wordt, en ik vandaag nauwelijks mijn hoofd nog kan bewegen... en ik moet vanavond ook nog naar huis met de auto
Docenten als jij zijn de bron van alle frustratie voor ons, Mayniac!
Hahaha valt mee hoor, wat ik nog heb liggen is vrijdag gemaakt en ik zal ze maandag of dinsdag invoeren, dat is vrij snel. Ik kijk altijd zo snel mogelijk na, erger mezelf ook dood aan docenten die er lang over doen.
Ik ook, heb mijn cijfer van dinsdag nog steeds niet, terwijl het niet zoveel studenten waren die dat tentamen moesten maken. Ikke wille hebben! Oh en ik ben ook niet blij dat ze mijn hippe nieuwe gympies niet meer in maat 42 hadden toen ik ze gisteren wilde ruilen, dus nu moet ik daar ook op wachten. Ik haat wachten.
Leslie90
Geplaatst: 30-01-11 16:46
Van m'n heftige PMS aanval en niet naar me paardje kon.