Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 14:44

Ik kan heel erg veel verdragen van mensen die ik graag heb, en als we uit elkaar gaan probeer ik dan ook toch nog altijd vrienden te blijven (wat overigens in de meeste gevallen ook prima lukt).

Zo ook met m'n laatste ex. Alleen ging die laatste tijd enorm arrogant doen en heeft ie zo'n 2 weken terug even keihard tegen mijn schenen getrapt.
Nou, die blunder zal ie in de toekomst wel niet meer begaan hoop ik, want als je over mijn limiet gaat, dan zwaait er wat }>

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 21:43

Varekaj schreef:
Ik kan heel erg veel verdragen van mensen die ik graag heb, en als we uit elkaar gaan probeer ik dan ook toch nog altijd vrienden te blijven (wat overigens in de meeste gevallen ook prima lukt).

Zo ook met m'n laatste ex. Alleen ging die laatste tijd enorm arrogant doen en heeft ie zo'n 2 weken terug even keihard tegen mijn schenen getrapt.
Nou, die blunder zal ie in de toekomst wel niet meer begaan hoop ik, want als je over mijn limiet gaat, dan zwaait er wat }>

zijn testikels een behandeling geven werkt soms ook heel goed als die dat nog een keer doet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 12:20

Ben ik mee bezig hoor, alleen beseft ie het nog niet :+
Om het netjes te omschrijven: als ik bij elke stunt die ik nu uithaal een bal zou afsnijden, dan was ie intussen al een keer of 4 gecastreerd (en er komt nog meer) }>

suikermeisje

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 16:05

haha goed bezig. Ik had echt geen zin om met mijn ex vrienden te blijven, hij wilde dat wel maar ik kon dat gewoon niet, ik voelde echt niets meer voor hem en hij was meerdere malen vreemdgegaan, ik wilde gewoon niets meer met hem te maken hebben.

Shawtie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:06

suikermeisje schreef:
OMG hahahahahaha _O-
leuk vriendje heb jij, gelukkig dat jullie beide blunderen, en zoiets zeggen over een nederlands woord erbij zou echt iets voor mij zijn, zo blond ben ik wel :P

Hadden eerder vandaag weer van alles voor, maar ben het alweer vergeten _O- Maken te veel mee hahahaha.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:28

Ik ben echt een beetje chaggie/verdrietig, dus zijn er mensen met blunders die mij kunnen laten lachen? :D

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:22

Grootste blunder van mijn ex heeft te maken met zijn manier van mij feliciteren op mijn verjaardag toen we nog een relatie hadden.
Het enige wat hij deed was me een 'boks' geven en zeggen "gefeliciteerd man"..
Was wel een beetje erg boos op hem toen, aangezien zelfs zijn vrienden me nog enthousiaster/meer uitgebreid feliciteerden.
Niet lang daarna is het ook uitgegaan door meerdere redenen.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 16:18

paardenmiep schreef:
Grootste blunder van mijn ex heeft te maken met zijn manier van mij feliciteren op mijn verjaardag toen we nog een relatie hadden.
Was wel een beetje erg boos op hem toen, aangezien zelfs zijn vrienden me nog enthousiaster/meer uitgebreid feliciteerden.

Dat is wel heel erg :=

This nete of ie een vriend van hem begroette.

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 16:28

Zo voelde het dus ook ja :p
Hij had wel meer van die ongeïnteresseerde acties, waardoor het dus uiteindelijk is uitgegaan.
Heb er geen moment spijt van gehad dat ik het uit heb gemaakt!

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:53

Hahha heb hier al veel gelachen.
Toch ook hier een blunder van mijn ex. Hij zei eens Huh, Nederland heeft toch geen zee?!
Hahhahahhaha, zo hard heb ikwerkelijk nog nooit gelachen( en dan even t ebedenken dat we al eens samen naar Cadzand waren gereden, hahahha)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:58

Nederland heeft geen zee nee. :n

Daarom heet het Noordzee :P

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:37

Cchanny schreef:
Nederland heeft geen zee nee. :n

Daarom heet het Noordzee :P

:') dat is wel een hele blonde opmerking

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:48

Ach, mijn vriend dacht dat een koe 6 tepels had :')

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 23:04

Horsii_mine schreef:
Ach, mijn vriend dacht dat een koe 6 tepels had :')

en ik maar denken dat het er 8 zijn :+

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 23:38

handige actie van vriendlief die zwaar allergisch is voor katten;

kwam vanavond even langs bij mij thuis, want hij was wat unhappy vanwege het werk.
helemaal prima, verhaal gehoord, nakletsen, en meneer gaat doodleuk m'n 2 katten uitgebreid knuffelen en aaien vanwege z'n unhappy gevoel. ( knuffelen doet wonderen toch? :+ )

alleen... ohh ooh.. die allergie was er nog!
dus na 30 minuten kon hij eer gaan met 2 knalrode ogen, allerlei spannende asma geluiden, en flinke loop/nies neus :+ Hij hield het niet meer uit in m'n huis :=
welterusten jongen... moge je dag NOG leuker worden :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 23:49

Ik had mijn ex (T) al een tijd niet meer gezien, en ik ging hem op een gegeven moment samen met een vriendin (K) opzoeken op zijn studentenvereniging. Zijn nieuwe vriendin (H) was er ook.
Nu had ik T sinds het uit was niet meer gezien. Was in het begin erg awkward maar dat verdween snel. T, K en ik bleken nog steeds erg goed te kunnen lachen samen ^^
Jammer alleen was dat H (een heel lieve meid, toch) niet zo kon lachen om onze grapjes. Niet dat ze kwetsend waren ofzo, het was gewoon H's type humor niet. Vandaar dat ze een beetje stilletjes was.
Op een gegeven moment waren we bij het gevreesde moment van 'herinneringen ophalen' gekomen. En dan met name dingen die een tikje genant waren voor T en mij (maar waar we ook allebei wel om konden lachen). Ineens begint T luidkeels te vertellen hoe het ook alweer zat met een één of andere voor ons beide zeer genant moment in bed, weet niet eens meer wat het was. T, K en ik lagen krom, maar T viel plotseling stil toen hij ineens besefte dat H er ook nog naast zat.. := . Wat wij toen nog niet wisten van H (maar wel verwachtte) is dat ze nou niet bepaald een bruisend seksleven hadden. Wat het allemaal nog erger maakte...

Hij is iets genuanceerder geweest de rest van de avond. :=

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:21

Margrathea: Jeetje.... dat is wel een flinke blunder!! Ik ben mondig genoeg, dus ik zou gewoon zijn weggelopen. Als ie dan leuk genoeg is komt ie wel achter je aan ;). Oh.... dat is écht banketstaaf :')

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:30

paardenmiep schreef:

Ik kreeg op mijn verjaardag een sms'je van mijn ex: sorry ik kan toch niet langskomen vandaag, moet onverwachts werken.

Heb teruggestuurd: jij ook gefeliciteerd!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:35

oh dat is echt banketstaaf man cindy was het toen al je ex?

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:42

suikermeisje schreef:
oh dat is echt banketstaaf man cindy was het toen al je ex?

Ja maar we gingen nog wel met elkaar, sindsdien niet meer.

Ik bedoel er zijn wel meer mensen die niet op mijn verjaardag kunnen komen om wat voor reden dan ook, maar die bellen wel even om te feliciteren..

Op m'n oma's begrafenis moest hij ook werken, ging hij 's avonds dood leuk bellen dat hij naar een vriendin toe ging, ik was not amused, paar dagen later heeft hij het uitgemaakt omdat ik zo'n verplichting was. Leuke jongen maar gewoon niet iemand waar je een relatie mee kunt hebben.

Una

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:43

Nou het was geen ex, meer een scharrel...

We hadden elkaar helemaal gevonden bij het uitgaan, dus daar in de club waren we allebei aangeschoten en na een tijdje gingen we ook zoenen. En doordat we allebei niet helemaal nuchter waren werd die behoooooorlijk heftig. En we hielden er ook niet helemaal rekening mee dat er allemaal mensen om ons heen stonden.. Na een half uur, zegt hij ineens : 'Trouwens, dit is mijn zus!'. Zij stond er dus de hele tijd naast. Toen schaamde ik me wel een beetje..

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 22:06

Oh, dat met felicitaties had ik vorig jaar ook! Had was vrienden etc uitgenodigd, was gezellig en zat om 11 uur savonds nog met een vriendin te kletsen. Ik had toen een beetje half/half wat. Krijg ik een sms met: Oh, zal ik morgen even langskomen?
Toen heb ik dus ook teruggestuurd: Jij ook gefeliciteerd!
Sommige mannen.... Zó moeilijk is dat toch niet, 1 keer in het jaar je vriendinnetje feliciteren? :?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 22:10

Echwel :j

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 22:11

Of wat je dacht van 10 euro in je handen gedrukt krijgen en te horen krijgen 'dat je zelf maar wat moet gaan halen' :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 09:45

Mijn vriend zei vorig jaar ook, ik heb geen cadeautje voor je.. Je moet maar met mij mee de stad in en dan zwaai je maar even met mijn pinpas.

Twee weken later kreeg ik te horen dat ik een vakantie naar bulgarije kreeg van hem!!