Dat ik moest werken van 11 tot 4. Sta ik op mijn werk, kan ik naar huis, te veel mensen!
Darkness85
Geplaatst: 29-12-10 21:08
Dat t vrijgemaakte loop pad van de stallen naar de paddock weer compleet vol geijzeld was. En ik vanochtend om 10u met een schep dat hele pad schoon ben gaan bikken. En op de terugweg naar huis kwam ik precies achter de vuil ophaal wagen te rijden. Dus het duurde 15min langer. En dat terwijl ik al te laat was voor de lunch bij mn vriend en schoonouders. *zucht*
(Gelukkig zijn zij heel makkelijk en mag ik zo in mn stinkende kloffie incl smerige thermolaarzen aanschuiven)
Nanne
Geplaatst: 29-12-10 21:56
Dat het douanesysteem hier helemaal plat ligt wat weer eens voor chaos zorgt..
Dat ik wat last van m'n keel heb, dat ik zeker weet dat ik vandaag last van m'n rug ga krijgen vandaag, dat ik nog steeds gefrustreerd ben en dat ik van twaalf tot negen moet werken, plus dat de wekker veel te vroeg ging. Zo.
moelly
Geplaatst: 30-12-10 10:26
dat ik door mijn wekker werd gewekt om 1 over negen met nederlandstalige 'muziek' ..
Dat ik over drie kwartier moet werken dat ik door m'n chickentoningtontbijt en m'n kop koffie even een inkakmoment heb.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 30-12-10 12:23
Dat ik zo de hond uit moet laten en ze steeds vuurwerk afsteken hier in de buurt...heel fijn in combinatie met de ijsbaan hier voor de deur en de kinderwagen die ook mee moet.