Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Invoerskosten zijn echt belachelijk veel.. Hou je hart maar vast als je met een paar personen uggs gaat bestellen.
horsii schreef:hm.. met btw kom ik al op bijna net zoveel als in nederland. 110 euro goedkopen voor 2 paar ugs, + onderhoud setje.
En dan komt er nog verzendkosten + invoerrecht bij.
Dan ben ik denk ik goedkoper uit in Nederland.
Schimmelig schreef:Anthea schreef:Invoerskosten zijn echt belachelijk veel.. Hou je hart maar vast als je met een paar personen uggs gaat bestellen.
http://www.douane.nl/particulier/intern ... l#P35_2580
12%
Citaat:Ik weet zo niet wat je bij zal moeten betalen. Mijn laarzen waren in totaal $230 en geen verzendkosten. En ik moest toen 85 euro bijbetalen. Volgens mij kan je het zelf uitrekenen op de site van de douane of anders ff bellen met ze.
horsii schreef:op die site via jou ben ik dan 110 euro goedkoper uit , dan kan ik voor die 110 euro die ik via jou goedkoper uit ben ze net zo goed in nl halen aangezien ik bij mijn berkening nog geen verzendkosten+invoerrecht heb meegerekent.
Marlis schreef:Ik ben de zus van Horsii:
Wij hadden de btw wel meegerekend en zouden nog steeds wel interesse hebben maar voor dat de koop definitief wordt zouden wij dan wel eerst willen weten hoeveel er in totaal bij komt (bij de gehele bestelling) aan invoerskosten + verzendkosten. Dus dat we een bestelling maken maar voor dat het echt definitief besteld wordt een van ons dus nu denk ik schimmelig dus goed informeert hierover.
Wij willen dan namelijk de bailey button en de classic short.
mirandah schreef:Marlis schreef:Ik ben de zus van Horsii:
Wij hadden de btw wel meegerekend en zouden nog steeds wel interesse hebben maar voor dat de koop definitief wordt zouden wij dan wel eerst willen weten hoeveel er in totaal bij komt (bij de gehele bestelling) aan invoerskosten + verzendkosten. Dus dat we een bestelling maken maar voor dat het echt definitief besteld wordt een van ons dus nu denk ik schimmelig dus goed informeert hierover.
Wij willen dan namelijk de bailey button en de classic short.
Mee eens, ik wil ook graag meebestellen, maar wil eerst weten wat de definitieve kosten zijn voor mijn uggs.
Anthea schreef:Nogmaals, waar zie jij dan 12%?