de onweer etc viel hier wel mee, 2 keer een flinke klap gehoord en wat weer lichten, dat was t eigenlijk en dat was rond 6 uur vanavond. het heeft wel lang doorgeregend. Tis nu wel heerlijk afgekoeld
stef_sweety
Geplaatst: 15-07-10 01:00
Ik heb ook foto's gemaakt toen het nog mooi weer was en toen de bui eraan kwam. Helaas niet van super kwaliteit ( telefoon ) maar wel goed genoeg om ze aan jullie te laten zien.
foto 1; hier was het bij ons nog mooi weer, begon wel wat dicht te trekken foto 2; het zonnetje brak door bij een heule donkere lucht foto 3; de voorkant van ons huis waar de buien vandaan kwamen foto 4; Rolwolk? hij kwam iig supersnel aanzetten. Ik had nog een foto gemaakt maar die was ingezoomt. Hierbij kreeg de wolk een staartje ( windhoos ) foto 5; De wolk hing precies boven mij, had verschillende kleuren helaas heeft de camera die niet allemaal meegenomen.
Hier is het volgens mij helemaal niet zo erg geweest. Ik was de heletijd aan het werk maar het heeft hier alleen geregend en eventjes wat onweer maar echt noodweer.. nee.
Neptunus
Geplaatst: 15-07-10 05:37
het heeft hier gisterenavond even geonweert en hard geregend ook een flinke wind kwam er bij . de regen is daarna nog een tijdje rustig aan door gegaan en nu is het hier 17 graden. er staat een heerlijk windje op dit moment. het is heerlijk buiten .
Anoniem27
Geplaatst: 15-07-10 05:54
Hier hele nacht rustig geweest, af en toe ook iets gewaaid. (omgeving Emmen)
Vannacht is het ergste geweest als ik het nieuws goed gehoord heb vanmorgen.
Wij hebben vannacht in elk geval een flink onweer gehad. Heb er alleen niet veel van gemerkt. Heb maar een flinke donderslag gehoord omdat iemand kwam vragen of de stekker van de comp uit het stopcontact was of niet. Rest van onweer heb ik niet meer gehoord. Ben er dwars doorheen geslapen.
quartel
Geplaatst: 15-07-10 07:48
leerdam: vriendelijk voorbij sjesende witte wolkjes, zon, heerlijk weer niet te warm. Ik kom net uit mijn mandje rollen, zo te zien is er regen geweest, goed voor het gras
Hier in Groningen viel het gisteravond reuze mee met 't weer. We hebben de hele avond lekker op het balkon gezeten,genietend van het onweer wat een stuk verderop bezig was we zagen wat flitsen ,maar 't gerommel viel wel mee, en de neerslag wat viel ook. Nu is het heerlijk koel weer,mag van mij wel even zo blijven
In Arnhem/Oosterbeek ging het er heftig aan toe gister rond 7 uuur wij zaten net in de auto toen het noodweer begon.. doodeng vond ik het, bomen vielen letterlijk voor/achter ons om.. en die ''windhoos'' hadden ze bij mij op stal aan zien komen (het is daar heel open)
hier vanacht nog veel regen en wind gehad.. nu nog steeds veel wind!
loulou
Geplaatst: 15-07-10 08:52
ik schrok vanacht wakker van het gedonder. het was echt een mega harde klap. het is hier vanacht nog flink te keer gegaan.
wel heerlijk afgekoeld nu
corinagirl
Geplaatst: 15-07-10 08:54
Ik had heel wat verwacht gisteravond, maar het viel heel erg mee, in Groningen! Ik was aan het werk en keek af en toe even naar buiten. Heb aan aantal flitsen gezien en een paar donders gehoord, maar dat was het ook... Druk gemaakt om niks .
Maar in zuid-en midden NL was het niet best . Heb de beelden gezien. Sterkte voor de mensen die schade hebben!