Wie nog meer? Ebay!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jetske

Re: Wie nog meer? Ebay!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:56

Daar is ie ook voor :D

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:56

Jetske_ schreef:
Engelse, verkoper heeft meerdere hoofdstellen in verschillende kleuren/verschillend onderlegd.
Edit: Oeps, nee het is de engelse ipv de duitse :Y)

echt?! Wat leuk!!! Ga gelijk kijken naar leuke kleurtjes :D

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:01

waaah!! ik heb een bieding gewonnen!!

ik heb een wit leren hoofdstel gekocht :D

maar wat moet ik nu doen? ik heb de verkoper al via ebay ( in gebrekkig duits :o ) een mailtje gestuurd welke maat ik graag wil hebben en dat mijn paypal account nog geactiveerd meot worden, maar dat ik ook via overschrijving wil betalen eventueel.
ik zou het ook onder rembours willen doen, maar ik weet niet hoeveel extra kosten daarbij komen....

hihihi ik ben zo blij!!! ik heb er minder voor betaald dan mijn hoogste bod ( bedankt voor die tip! ) dus ik ben extra happy :D

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:02

Leuk abeltje! :))
Je krijgt als het goed is een mailtje van ebay dat je het object hebt gewonnen met de verdere stappen! :)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:06

op m'n eigen email of op m'n ebay berichten?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT

dit is em trouwens :D
ik wil al eeuwen een wit hoofdstel en deze is ( zelfs incl verzendkosten) zo'n 8 euro goedkoper dan op de webwinkels die ik heb gevonden én die geven er nooit een teugel bij en hier zit een leren witte teugel bij :D

ik wil trouwens zo snel mogelijk dit ding betalen, nou is mijn paypal account nog niet gecontroleerd ( ik heb em eigenlijk net pas opgestart :o ) maar kan ik wel al geld van mijn bankrekening naar mijn paypal zetten en daar dan mee betalen? of moet ik wachten tot mijn account is gecontroleerd?
Laatst bijgewerkt door abeltje_xx op 21-06-11 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:08

Op je eigen e-mail. :)
Is het hoofdstel voor keuringen o.i.d. of ga je het ook gewoon gebruiken? Tof hoor. :D Met e-bay kun je leuk besparen.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:09

wat een toeval, keek net naar (witte) hoofstellen.
Deze verkoper heeft een heleboel hoofdstellen ook in allerlei kleuren onderlegt, als je wilt met lak e.d. ook havanna in alle kleuren onderlegt. Aansnoeringsneusriem erg mooi! <3 ga hem denk ik nemen in het havanna in het rood onderlegt :D Of in het wit.. ik weet het nog niet.
http://cgi.ebay.co.uk/FSS-FANCY-GOLD-WH ... 84b71b70f5

daarvan is hij :)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:10

Ier_ schreef:
Op je eigen e-mail. :)
Is het hoofdstel voor keuringen o.i.d. of ga je het ook gewoon gebruiken? Tof hoor. :D Met e-bay kun je leuk besparen.

voor de mooi en de heb :D
ik maak zelf kostuums ( voor mens en paard) en ik droom al jaren van een witte fantasy outfit op mijn witte schimmeltje, en een wit hoodstel is dan wel heeeeel erg mooi.
lijkt me zo mooi en sprookjes achtig, wit en zilver op wit. mooie jurk, borstuig en dek zelf maken, en dan dat witte hoofdstel :D

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:12

Lotte_Wessel schreef:
wat een toeval, keek net naar (witte) hoofstellen.
Deze verkoper heeft een heleboel hoofdstellen ook in allerlei kleuren onderlegt, als je wilt met lak e.d. ook havanna in alle kleuren onderlegt. Aansnoeringsneusriem erg mooi! <3 ga hem denk ik nemen in het havanna in het rood onderlegt :D Of in het wit.. ik weet het nog niet.
http://cgi.ebay.co.uk/FSS-FANCY-GOLD-WH ... 84b71b70f5

daarvan is hij :)

haha wat een toeval! ik kan alleen de andere kleuren niet zien? of kijk ik scheef?

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:20

ik heb idd een mail gekregen en ben nu via de link die ik van heb heb gekregen bezig met het betalen.
wat kan ik het beste doen, het zou best nog een flink week kunnen duren voordat ik geld via paypal kan overmaken, is het veilig om via internetbankieren over te schrijven of kan ik dan beter bij ontvangst betalen? en komen daar dan kosten bij?
op de site staat dit:

Zahlungsmethoden

Vorkasse / Überweisung
Die Ware, wird nach Zahlungseingang auf das Konto des Verkäufers, versendet.
Die Kontodaten werden Ihnen im Anschluss angezeigt und gehen Ihnen zusätzlich per Email zu.

Bar bei Abholung
Es entfallen die Versandkosten. Die Ware wird Ihnen persönlich nach Bezahlung übergeben.

PayPal
Zahlen Sie sicher und einfach per Lastschrift, Kreditkarte oder giropay. Durch direkten Zahlungseingang kann die Ware schnell versendet werden. PayPal ist für Käufer kostenlos.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:24

weer niet gewonnen, maar ik had nog hoger kunnen bieden maar vond het dan te veel geld haha :P Nu maar weer volgende proberen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:31

@abeltje_xx : als je Paypal het nog niet doet kun je best gewoon ia een overschrijving (überweisung) betalen. Vraag de verkoper naar het IBAN en BIC kode. Overschrijving duurt dan ong 3 a 4 dagen.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:33

ok, dus overschrijving is het makkelijkst?

dan doe ik dat maar denk ik, oeh wat spannend!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:38

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:40

Leuke armbandejes Simone! :)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:48

nou ik heb ze een mail gestuurd dat ik het IBAN en BIC nr nodig heb en dat moet ik dan maar even afwachten....

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:10

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 07:35

vervelend is dat soms! Nou moet ik zeggen dat ik dat zelf ook wel eens doe, gewoon als ik iets erg graag wil en dan zet ik een hoog maximum bod en zodra iemand bijv. 15,- bied, gaat de prijs voor mij naar 15,- maar blijft hij voor mij door hoog maximumbod. Zo kan het ook. Maar tja, waarom zouden bedrijven daar niet inkopen? Zo lekker goedkoop :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:49

weer niet :') al die stomme dingen lopen ook midden in de nacht af en er is er vaak maar 1 per dag. En met direct kopen vind ik ze helemaal te duur. :P

hoe werkt dat trouwens met best offer? Dan staat er "make offer" , dus dan doe je alsnog een bod ofzo?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:38

Ier_ schreef:
http://offer.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?V ... r_ViewLink
Bij deze heb ik toch wel m'n twijfels of dat echt een particulier is of iemand van het bedrijf zelf.. Gaat zo van €1,- naar €15,- _O-

Het is niet logisch dat een bedrijf die iets aanbiedt ook zelf mee gaat bieden en het dan nog wint ook.
Nu betalen ze plaatsingskosten én de kosten van de opbrengst + dat ze iets niet verkocht hebben.
Zoiets zou alleen zin hebben als de prijs zo laag is dat je beter dat verlies kunt accepteren en het later probeert voor een betere prijs te verkopen.

Ik zie het gewoon als iemand die kort voor het eind een hoog autobod er op gezet heeft.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:48

SimoneDV schreef:
hoe werkt dat trouwens met best offer? Dan staat er "make offer" , dus dan doe je alsnog een bod ofzo?

Ja, klopt. Je geeft dan een bedrag op wat jij ervoor zou willen geven.
Ebay kijkt dan of dat voldoet aan de grens die de verkoper gesteld heeft; zo ja dan kun je het er voor kopen. Zo nee dan kun je nog 2x een bedrag opgeven.
Vallen die allemaal onder het minimum bedrag wat de verkoper gesteld heeft dan kun je pas na 24 uur weer zo'n excersitie doen :)
Handiger is het om dan te kijken of die verkoper nog eenzelfde artikel aanbiedt en gewoon nog een paar keer proberen hoeveel lager je kunt gaan zitten 8-)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:50

ok dat kan ik misschien ook nog proberen :P

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:51

Hou wel in de gaten dat het niet vrijblijvend is. Eén maal geboden en geaccepteerd = kopen :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:54

DubbelDun schreef:
Hou wel in de gaten dat het niet vrijblijvend is. Eén maal geboden en geaccepteerd = kopen :D

ja dat snap ik :) (ik probeer eerst wel heel laag :P )

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:57

Ik heb het eens uitgevogeld bij horloges en dat scheelde 50 $ct