Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
niek_aaron schreef:@Cerilene met manager gaan praten.......als ik je manager zou zijn, zou ik zodra die man binnenkomt het even van je overnemen...hij is denk ik vaste klant, omdat jij er werkt.....beetje creepy hoor....ben sowieso allergisch voor dat soort lui. Vroeger had ik ook niks durven zeggen.....maar nu![]()
Cerilene_ schreef:niek_aaron schreef:@Cerilene met manager gaan praten.......als ik je manager zou zijn, zou ik zodra die man binnenkomt het even van je overnemen...hij is denk ik vaste klant, omdat jij er werkt.....beetje creepy hoor....ben sowieso allergisch voor dat soort lui. Vroeger had ik ook niks durven zeggen.....maar nu![]()
Ik werk in een kleine zaak met alleen de eigenaar en een paar medewerkers, op zaterdagmiddag als deze man komt sta ik meestal alleen. En eigenlijk vind ik ook dat ik groot genoeg ben om het zelf op te lossen. Ik ben daarin alleen best wel een sukkel. Ik wil soms een beetje te klantvriendelijk blijven.
Zo verschrikkelijk zit ik er ook niet mee, maar echt prettig vond ik het ook niet. Als hij nog eens zoiets doet ga ik er gewoon zelf iets van zeggen.
Deze man komt trouwens al heel veel jaar bij ons, maar hij heeft de voorgaande zaterdagmeisjes nooit zulke dingen gegeven.