Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Love_Rosie

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 09:48

@pocogaucha ja precies, maar deze vrouw had maar voor iets van 15 euro aan boodschappen... De prijs voor Albert Heijn om die voetbalplaatjes enzo te maken is ook veeeeeel lager per pakje kaarten. Je krijgt bijna 10% gratis als je zo'n placemat erbij krijgt.. Naja, ik was iig wel een beetje verbaast want ze werd echt geïrriteerd :')

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:40

Ik had laatst een gast die vroeg of ik net zo lekker kon koken als het eten dat hij besteld had en of die een keer bij mij mocht komen eten.. :')
En vorige week vroeg een gast of ik voor hem wilde werken als seceteresse :) :Y)

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:47

Van de week kwam er een "vaste " klant bij ons in de supermarkt. Die zei voor de grap je geld of je leven, owne geld heb je vast niet en een leven ook niet als je hier werkt..! :')

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:50

_coquette_ schreef:
Van de week kwam er een "vaste " klant bij ons in de supermarkt. Die zei voor de grap je geld of je leven, owne geld heb je vast niet en een leven ook niet als je hier werkt..! :')

:')

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 22:06

_coquette_ schreef:

nou lekker aardig weer haha

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:42

Ik liep laatst als klant in een supermarkt, was er een vrouw naast me heel erg in haarzelf aan het praten :)
Ja, ik heb pindakaas met stukjes nodig, maar die pot is me te groot. Ik zoek pindakaas met stukjes en een kleine pot. (en dat ging zo maar door hihi).

crazyy_caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:48

geweldige opmerkingen hier

ik heb den tijdje in een dieren winkel stage gelopen was er een vrouw die een kattenmandje wou omdat de kat o het bed sliep dan zou ze het mandje op bed zeten zodat de kat daarin zou slapen. we hebben er erg hard om gelachen toen ze de winkel uit was ( met mandje)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:40

Wat is daar gek aan dan?

crazyy_caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:46

een kattenmandje op je bed zetten en dan serieus verwachten dat de kat in het mandje gaat liggen ipv op het bed, geloof je het zelf?

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:58

Ik stel me er meteen bij voor dat ze ook een kussentje in het mandje legt, als dat niet zo is dan is het wel gek natuurlijk. Persoonlijk zou ik die kat sowieso het bed af schoppen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:58

cutecaro schreef:
een kattenmandje op je bed zetten en dan serieus verwachten dat de kat in het mandje gaat liggen ipv op het bed, geloof je het zelf?

Niks mis mee toch? Scheelt wel weer een hoop kattenharen op het bed. :))

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:09

ja idd, bij mijn oma gaan er overdag ook allemaal kussentjes op het bed voor de katten haha.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:12

Toen ik nog in de supermarkt werkte achter de kassa, kwam er een man een meloen afrekenen.. deze meloen rolde echter weg over de band en die man riep echt heel hard: ''PAK HEM! HIJ ONTSNAPT!!!'' :')

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:39

ik werk in een buurtsupermarkt met 2 kassa's, normaal is er maar 1 kassa open maar als het ''druk'' is moet de 2e kassa ook weleens open.
het was dus een keer ''druk'' en een van de vakkenvullers (een jongen) moest achter de kassa.
Roept een klant kei hard door de winkel (collega's die achterin de winkel waren hoorden het zelfs): NIET TE VEEL SEKSEN JULLIE 2 HE?
en hij keek mij en die jongen aan, dus heb een paar weken lang vragen gehad of die jongen mijn vriendje was enz.

Een week later komt diezelfde klant in de winkel, terwijl mijn baas de meloenen aan het bijvullen was.
Zegt die man: ''wat doe je?''
mijn baas: ''dat zie je toch wel.''
die man: ''die meloenen vul je niet bij, maar die stop je zeker stiekem in je broekje zodat het nog ergens op lijkt daarbeneden!''
Daarna loopt hij door naar de vleeswaren waar ik vleeswaren aan het snijden ben en zegt bij elk plakje dat ik sneed: ''Niet in je vingers snijden he!''
Toen ik stopte met snijden, liep hij ook verder.

Laatst was hij weer in de winkel toen ik achter de kassa zat.
Had hij 3 dingen in zijn hand zegt hij: ''Kan je dit wel aan of moet ik er alles apart op zetten?''
Ik: ''Jaa dat lukt wel hoor''
Hij: ''Weet je het zeker? Ik kan het er ook allemaal apart op zetten als je dat liever hebt, dat is geen moeite voor mij.''
Ik: ''Zet er maar gewoon op.''
Hij: ''Hoe wil je het nou, tegelijk of apart?''
Ik: ''Het is jou feestje, dat mag u zelf kiezen.''
Hij: ''Oke, maar dan moet je niet boos worden als je het niet aankan allemaal tegelijk he, dat moet je me beloven.''
Ik: ''Dat beloof ik.''
En toen zette hij het er pas op, gelukkig was het rustig (1 klant in de winkel haha) dus stond er geen file bij de kassa.
Toch moet ik altijd wel om hem lachen hoor haha.

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 20:23

Ow hatelijk dat soort mensen zeg :p

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 23:02

Ik zou echt zo chagrijnig worden. := Verschrikkelijk!!

Ik werk dan bij de Mac en ook van die mensen: Heb je alles wel goed aangeslagen?
**Nee meneer, ik heb alles dubbel aangelsagen nou goed?**
Of als ze dan bij raam 1 aangekomen zijn: Goh je had net een andere stem, apart.. ''Ehm ja we werken hier met 2 palen zoals u ziet. :) ''

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:52

Ik heb een maand ofzo terug van een mannelijke klant een honkemoller bon gekregen van 25 euro...

Hij had me vorig jaar ook al een keer een plastic tasje in mijn handen geduwd. Toen dacht ik eerst dat het leeg was en ik het even voor hem moest weggooien ofzo, maar er zat gewoon een dure douchegel in.

En deze keer legde hij het snel op de counter voordat hij de winkel uit stoof.
Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik ermee moet en ik vind het erg awkward aangezien het een vaste klant is die elke week komt. Ik heb hem echt de volgende weken amper aan durven kijken als hij kwam.
Het is ook echt een man van halverwege de 50 ofzo, beetje type huisvader, die altijd tegen me begint te praten over het weer. Maar ondertussen...

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:00

......OMG wat jullie allemaal meemaken......pffff...die van die hunkemollerbon zou ik ns even aanspreken hoor, dat gaat echt te ver!!!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:04

Ja ik vind het ook echt lastig wat ik er nou mee moet... Ik hoop dat hij wel aan me gemerkt heeft dat ik dit echt niet fijn vind. Ik heb dat ding ook niet uitgegeven. Als hij nog eens zoiets doet moet ik hem er inderdaad echt op aanspreken, maar dat vind ik erg moeilijk...

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:18

...gedragingen....mag dat ook.

Paar jaar geleden bij de infobalie van AH....stond in de rij en zag een oudvrouwtje met rollator bij de bloemen staan......ach, dacht ik bij mezelf ik koop wel een bosje voor haar, die oudjes hebben al zo weinig. Ik had t nog niet gedacht of ze legde de bloemetjes op haar rollator en liep de winkel uit...nou ja..... :?

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:24

@Cerilene met manager gaan praten.......als ik je manager zou zijn, zou ik zodra die man binnenkomt het even van je overnemen...hij is denk ik vaste klant, omdat jij er werkt.....beetje creepy hoor....ben sowieso allergisch voor dat soort lui. Vroeger had ik ook niks durven zeggen.....maar nu ~~}> _-:(

sofiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:25

ahw die opmerking van Ik hoef het bonnetje niet krijg het toch niet terug van de belasting is super irritant!
Wij krijgen van een vaste klant altijd allemaal een twix of ander chocolaatje:) super aardig. Alleen ik werk nu op vrijdag avond dan is hij er nooit. Jammer.... hahaha

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:37

Ik werk in een ad delhaize (middelgrote delhaize) staat er altijd een ouder dametje aan mijn kassa noemt mij altijd zoeteke. Zo een schattig mens. Vandaag stak ze mij €5 toe, "hier dat is voor u omdat gij altijd zo goed zijt, ik kom altijd aan uw kassa staan" Nog voor ik wat kon zeggen was ze al weg :') .

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:46

niek_aaron schreef:
@Cerilene met manager gaan praten.......als ik je manager zou zijn, zou ik zodra die man binnenkomt het even van je overnemen...hij is denk ik vaste klant, omdat jij er werkt.....beetje creepy hoor....ben sowieso allergisch voor dat soort lui. Vroeger had ik ook niks durven zeggen.....maar nu ~~}> _-:(

Ik werk in een kleine zaak met alleen de eigenaar en een paar medewerkers, op zaterdagmiddag als deze man komt sta ik meestal alleen. En eigenlijk vind ik ook dat ik groot genoeg ben om het zelf op te lossen :D . Ik ben daarin alleen best wel een sukkel. Ik wil soms een beetje te klantvriendelijk blijven.
Zo verschrikkelijk zit ik er ook niet mee, maar echt prettig vond ik het ook niet. Als hij nog eens zoiets doet ga ik er gewoon zelf iets van zeggen.
Deze man komt trouwens al heel veel jaar bij ons, maar hij heeft de voorgaande zaterdagmeisjes nooit zulke dingen gegeven.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 18:12

Cerilene_ schreef:
niek_aaron schreef:

Ik werk in een kleine zaak met alleen de eigenaar en een paar medewerkers, op zaterdagmiddag als deze man komt sta ik meestal alleen. En eigenlijk vind ik ook dat ik groot genoeg ben om het zelf op te lossen :D . Ik ben daarin alleen best wel een sukkel. Ik wil soms een beetje te klantvriendelijk blijven.
Zo verschrikkelijk zit ik er ook niet mee, maar echt prettig vond ik het ook niet. Als hij nog eens zoiets doet ga ik er gewoon zelf iets van zeggen.
Deze man komt trouwens al heel veel jaar bij ons, maar hij heeft de voorgaande zaterdagmeisjes nooit zulke dingen gegeven.

heb je de bon nog?? dan volgende keer gewoon teruggeven onder mom van 'was u laatst vergeten :D '
heel klantvriendelijk en maakt hem ook meteen goed duidelijk dat je dar niet van gediend bent.