Hier ook alleen maar regen regen regen en regen En ik vind dat vriezen echt super, lekker op natuurijsschaatsen enzo! Dus ik wil wel ruilen. En sneeuw vind ik ook super mooi dus dat mag ook allemaal naar t zuiden komen (met al die regen is rijden toch ook niet leuk) alleen wil ik dan wel dat de trein blijft rijden Dat was mn grootste ergernis van de afgelopen dagen. Geen bussen en geen treinen omdat er een paar cm sneeuw lag :S Maar als ik de voorspellingen hoor dan zal de sneeuw die nu valt in t midden en noorden wel nog 2 weken blijven liggen ofzo gezien de temperaturen.
Hier is zo'n 4 à 5 cm gevallen, iedereen is al weer druk bezig aan het scheppen. Echt koud is het ook niet, 2 graden.
Anoniem
Geplaatst: 30-12-09 10:39
Hier ligt een klein laagje sneeuw!
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 30-12-09 10:39
Hier heeft het ook weer gesneeuwd!!! Sterker nog, het sneeuwt nog steeds een beetje!! Ik vind het wel lekker hoor, alles beter dan de hele winter regen.
Alleen maar regen, regen en nog meer regen vandaag..
Pluizebolpum
Geplaatst: 30-12-09 11:19
Hier, naast het IJsselmeer, heeft het vannacht een beetje gesneeuwd en volgens buienradar komt er tussen de middag nog meer neerslag. Zal mij benieuwen in welke vorm, als het maar geen ijzel is...