em hier heeft het echt mega gesneeuwd..........wel echt weer + 10 cm........en het was nieteens weg....... ik denk dat ik mijn winter sport vakantie wel op kan zeggen,
* bindt paard in tuig en gaat op de ski s staan * haha
Hier heeft het gistermiddag/avond en vannacht flink gesneeuwd. Vanmorgen ook een hele tijd, maar nu vanmiddag vrijwel niets meer. Inmiddels ligt er nu overal weer zo'n 5/10 cm sneeuw.
tinkert_tje
Geplaatst: 24-01-10 17:30
_lieff_ schreef:
wahaaaa 20 cm in harlingen (friesland)
dat meen je niet heb je dat gemeten of schat je dat zelf
Er heeft een laagje gelegen, nu is bijna alles weer weg.
Anoniem
Geplaatst: 24-01-10 23:42
Hier lag een klein laagje vanmorgen in de wei, echt super sneeuw voor sneeuwpop haha maar die viel om toen we bijna klaar waren... Verder vond ik het helemaal niet leuk, hadden net alles beetje schoon bij de paarden en dan komt die troep weer uit de lucht vallen!
kensha
Geplaatst: 25-01-10 11:20
Op de straten is er een hoop zooi weg toch ligt er nog steeds een klein rot laag op bepaalde plekken
Ik hoop de aankomende dagen regen hebben en geen sneeuw (mits onder vriespunt komt)
Hier ligt gelukkig nog voldoende (Denk plusminus 10 cm) en hoop dat er nog meer bijkomt * gaat meteen buienradar checken*
knollentuin
Geplaatst: 25-01-10 19:57
Er is hier vandaag wat fijne sneeuw gevallen maar door regelmatig met de trekker door de bak te jekkeren is alles foetsie en kan ik lekker met de paarden doorrijden,alhoewel ik me nu wel bedenk dat ik de laatste tijd bijna net zolang en vaak op de trekker zit als op een paard..
diega
Geplaatst: 26-01-10 00:49
Inderdaad, ik heb vanmiddag ook de bak weer gesleept alleen heb ik daar een pony.. De pony maakt overuren en de dressuurpaarden niet . Maar ja het moest wel weer, wordt vanacht -10 of kouder maar hier geen sneeuw meer!
Mijn paarden zorgen nu dat de bak begaanbaar blijft. Ze lopen het zand mooi door de sneeuw. Alleen de weg er naartoe is glibberig. Denk dat de hengsten vandaag niet naar buiten kunnen. Die lopen niet altijd even netjes naast je en dan kunnen ze zo onderuit gaan.