als iemand bijvoorbeeld met achternaam letter B begint, had ie 'm al moeten activeren..
iemand had het nog neiet gedaan...
die heeft dus een boete gekregen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Szan schreef:Echt?Mijn vriend (ook achternaam met de B) wilde hem dus activeren, en er stond nog niets klaar volgens die paal
Hij heeft het op nog meer plekken geprobeerd, maar er stond gewoon niets klaar. Bij controle zeiden ze ook dat het nog niet geactiveerd was, dus het moet echt nog gebeuren. Hij heeft vandaag maar gebeld met de klantenservice, want verplicht activeren is een beetje moeilijk als je niets KAN ophalen
Jolliegirl schreef:hier zijn ze momenteel enorm streng!!
als iemand bijvoorbeeld met achternaam letter B begint, had ie 'm al moeten activeren..
milatje schreef:Nikki__ schreef:Even een vraagje, als jullie hem nu (de gene die hem al opgehaald hebben) langs het apparaat halen, wat komt er dan voor teks? Bij mij kwamen er heel veel cijfertjes bij inchekken en bij uitchekken kan ik me niet goed meer herrineren!
Goede reis!
Stud. week.
Jolliegirl schreef:als iemand bijvoorbeeld met achternaam letter B begint, had ie 'm al moeten activeren..
_Tara_ schreef:Dat komt omdat je je weekov erop hebt staan en je korting voor in het weekend. 2 verschillende dingen dus
Jolliegirl schreef:hier zijn ze momenteel enorm streng!!