Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elessar schreef:Zo snel? Je krijgt toch eerst een code en vervolgens moet je nog een week wachten op een wachtwoord ivm veiligheidsredenen. Of althans, zo ging het bij mij.

ik ga gewoon weer lessen inderdaad. Ik wil het toch een keer halen
Dat is wel echt snel zeg, meteen je rijbewijs 

De les daarvoor ging wel supergoed daarentegen! Denk dat 't komt omdat ik nu teveel van mezelf eis en elke keer boos en teleurgesteld ben als ik fouten maak, terwijl ik er gewoon meer plezier in moet hebben. Merk ook dat ik de laatste weken minder zin had om te lessen en het dus ook gelijk minder goed ging... Dus nu heb ik 't knopje omgezet, heb weer helemaal zin om zometeen te rijden, hopelijk gaat 't dan ook goed.

wie zal ik als eerste rammen..? Beetje gas bij zodat ik onder de vrachtwagen kom... of misschien is de bestuurder van die ford rechts van me leuker om een mond-op-mond beademing van te krijgen
Pasamba schreef:Voor of achteruit inparkeren, bochtje achteruit, fileparkeren, omkeeropdracht, stopopdracht, hellingproef..
Ik mag altijd zelf kiezen waar ik inparkeer en ik zoek altijd een plek uit waar niet zoveel auto's staan

Denk dat dat onbewust toch door stress kwam, normaal heb ik daar eigenlijk niet erg veel last meer van namelijk... Verder ging het eigenlijk wel goed, gelukkig! 
Is vaak idd een kwestie van een beetje geluk hebben met de vragen en zo, ik was gelukkig in één keer geslaagd, wel met 9 fouten voor gevaarherkenning. Viel me alsnog mee want met oefenen zakte ik de hele tijd op gevaarherkenning

hopelijk kan je snel weer.
Hopen dat het dan niet glad wordt op de weg want dan durf ik nog niet te rijden..