Paula schreef:Moet je vanmiddag lessen?
Ja, heb van 2 tot 3 gelest.
Het is niet leuk zenuwachtig nee, vind het sowieso niet leuk (maar hoop een beetje dat dat vooral komt door het "les aspect") en zie er ook altijd tegenop. Moet wel zeggen dat ik sowieso heel vaak zenuwachtig ben, ook voor dingen waarvoor het eigenlijk niet nodig is. Les ging nu ook niet goed. Mijn verkoudheid is vandaag gelukkig al een stuk minder dus daar had ik niet zoveel last van. Maar ik baal er gewoon van dat ik steeds zoveel dingen fout doe. Probeer maar in gedachten te houden dat (bijna) iedereen kan leren autorijden en dat zoveel mensen hun rijbewijs hebben dus dat het mij ook wel moet lukken, maar zie het soms echt even niet meer zitten. Denk niet dat het perse aan mijn instructeur ligt en heb mijn pakket toch al betaald dus zal denk ik sowieso moeilijk worden als ik zou willen overstappen. Grrr, snap dit ook niet zo goed van mezelf. Ben normaal juist een doorzetter en meestal vallen de dingen achteraf altijd wel mee en pik ik de dingen snel op. Misschien speelt het ook mee dat het niet iets is wat ik graag wilde of waarvan ik echt een grote meerwaarde verwacht (denk dat ik toch geen eigen auto ga kopen en als ik uberhaupt al in de auto van mijn vriend durf te rijden kan ik er toch niet mee naar mijn werk). En zit de laatste tijd ook niet zo lekker in mijn vel (net afgestudeerd en weet niet wat ik voor baan wil, ben bang dat ik niets kan vinden en wil heel graag een paard maar ben bang dat het niet gaat lukken). Sorry hoor, voor mijn geklaag