ik heb gebelt. Aardig vrouwtje, alles even uitgelegd. neem het pakket van 1650,- en das dan incl. theorie, tt, examen en eigenverklaring en 33 lessen van 60 minuten.
Ze heeft mijn theorie al gereserveerd op 7 juli omdat ik die het beste kan hebben aangezien ik aangaf dat ik toch wel 3 x in de week wil als dat mogelijk is. echt spannend ze belt vanavond terug om alle agenda's te kijken bij wie ik het beste kan lessen voor een afspraak.
Ik heb zo meteen m'n 4e les en t regent hier verschrikkelijk!! Dat vindt ik niet leuk dat heb ik nog nooit gedaan. Het gaat al wel heel goed volgens meneer de instructeur daar ben ik blij om. Hij helpt me al niet meer met de koppeling.
Joh theorie valt allemaal wel mee! Gewoon goed en logisch nadenken en vooral goed KIJKEN!
Had 1 vraag was hoelang rijbewijs geldig is.. kreeg je een foto van een pasje.. Staat er gewoon duidelijk in dat pasje 2006 - 2016 Johhhh, wat zou het dan zijn
Alleen 1 nadeel is bij gevaarherkenning dat de tijd heel snel voorbij gaat. Je kijkt het plaatje, moet ff denken, drukt het antwoord en dan is je tijd voorbij en kan je niet meer wijzigen.. Dat is een nadeel.
Mijn instructeur was er niet bij, de rest staat inderdaad in het afrijtopic, zal het even kopieren.
Geen idee. Sloeg echt nergens op. Het ging zó goed. Ik reed te gehaast ofzo, heb 1 klein foutje gemaakt (iemand zijn voorang niet gegeven) maar verder niet, alleen '"te gehaast" Ik baal echt heel erg. Mijn instructeur zegt ook dat ik geen lessen meer nodig hebt omdat het niets toevoegt. Ik kan al autorijden... Dat zei mijn examinator ook ,dat ik wel heel goed rijd. Daarom laat hij me zeker zakken...
Ik heb mijn tweede les gehad, ging wel goed.. Remmen ging ook al een stuk beter Ook veel stoppen en weer weg rijden gedaan en ik mag niet meer te hard rijden tenzij ik de boetes ga betalen die binnenkomen haha