Afrij stress, We kunnen het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:44

MissBonny schreef:
Ach of je hem nou in 1x of in 3x haalt.

Toch liever in 1 keer anders ben je zoveel extra kwijt

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:47

Nathalie: Ik hoor bij iedereen dat het uur ervoor slecht ging. Bij mij was het ook een rommeltje, terwijl hij alle lessen ervoor geen eens commentaar meer had. Gelukkig kun je daarom nog een uurtje oefenen :D
Bij mij stonden ook de tranen in mn ogen dat ze het zei.. daarna begon ik te twijfelen of ik het toch echt wel had :+ En ik ben het met MissBonny eens: Niemand pakt hem meer van je af!! (tenminste... ;) )

MissBonny: haha spannend! Snap best dat je het nog even geheim wilde houden. Ik heb het ook maar niet verteld in dit topic. Van mn vriend mocht ik er zelfs niet meer in kijken die ochtend, omdat ik er alleen maar zenuwachtiger van werd 8-)

Kylan

Re: Afrij stress, We kunnen het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:50

*slik*
Net de laatste echte les gehad, vrijdag moet het gebeuren... Het ging wel lekker vandaag, dat scheelt.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:50

Suuszels schreef:
Voor hoeveelste keer is dat Anniekskie?

Gefeliciteerd :D

Voor de tweede keer!

Ik heb de vorige keer ervoor ook nog anderhalfuur gelest. Maar was er weel heel blij mee. Reden toevallig bijna dezelfde route als met mijn examen. Dat was wel een voordeel aangezien ik bij het oefenen bijna een afslag miste en die daarna wel wist te vinden!

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:51

Kylan schreef:
*slik*
Net de laatste echte les gehad, vrijdag moet het gebeuren... Het ging wel lekker vandaag, dat scheelt.

Succes...Waar rijd je af?

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:52

Spannend Kylan! De 1e keer? Gaat vast goedkomen vrijdag :)

Anniekskie: het scheelt idd een hoop als je een bekend rondje mag rijden. Wanneer moet je precies? Of houd jij de dag ook nog even geheim?:)

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:53

Voor de eerste keer ja Nainkey. In Arnhem. Ghehe op vrijdag de 13e, dat vind ik dan wel weer mooi. Lukt het niet heb ik altijd iets om de schuld te geven :))

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:54

Nainkey schreef:
Spannend Kylan! De 1e keer? Gaat vast goedkomen vrijdag :)

Anniekskie: het scheelt idd een hoop als je een bekend rondje mag rijden. Wanneer moet je precies? Of houd jij de dag ook nog even geheim?:)

bijna iedereen weet het al, ben niet zo goed in geheimpjes :=
Ik moet dinsdag afrijden, als het goed is hoor ik zo mijn precieze tijd!

Kylan schreef:
Voor de eerste keer ja Nainkey. In Arnhem. Ghehe op vrijdag de 13e, dat vind ik dan wel weer mooi. Lukt het niet heb ik altijd iets om de schuld te geven :))

Welke rijschool les je dan? Ik moet ook in Arnhem afrijden. Wel irritant met dat kruispunt ervoor waar ze aan de weg aan het werken zijn.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:55

Dat kruispunt is nu weer normaal met gewone verkeerslichten!! Joepie inderdaad ;) Ik les bij Dam.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:57

Kylan schreef:
Dat kruispunt is nu weer normaal met gewone verkeerslichten!! Joepie inderdaad ;) Ik les bij Dam.

Die kom ik wel heel vaak tegen ja.
Zijn ze nu weer normaal ja? Pfieuw!
Bij mijn vorige keer heb ik eerst tien minuten in een lange rij
aan kunnen sluiten voordag ik eindelijk richting elst kon rijden!
Was echt niet grappig, word je alleen maar zenuwachtiger van.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:59

Bij wie les jij dan Anniekskie?
Ik ben ook erg blij met die verkeerslichten. Ik vind dat eerste stukje bij het CBR weg altijd zo vervelend. Vooral daar de uitrit uit, die stomme glasbak of wat het ook is die ze daar aan de rechterkant hebben neergezet :+ Eerst kwamen daar die slechte verkeerslichten nog na, maar nu die weg zijn scheelt alweer een heel stuk.
Laatst bijgewerkt door Kylan op 11-03-09 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:00

Kylan: Haha daar had ik nog niet eens aan gedacht. Het is dan maar goed dat je niet al te bijgelovig bent :D

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:01

Zo lang er dan maar geen zwarte katten vlak voor me de weg over gaan steken :P Of ladders in de weg gaan staan heb ik geen last van vrijdag de 13e hoor.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:02

Ik les bij Evers.
Vind het sowieso niet echt ideaal wegrijden daar.
Erin trouwens ook niet altijd.

Ga zo nog maar eens even lessen :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:32

nou, ik heb um hoor! Meteen de eerste keer, wat was ik zenuwachtig zeg!!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:38

Gefeliciteerd secricible!

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:46

Gefeliciteerd Secricible!!!! Knap hoor in 1x *D

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:30

Gefeliciteerd alle geslaagden! :)
Ik heb niet echt bijgelezen :o

Vandaag weer rijles gehad nr 25 , vrijdag weer :)
Moet beter gaan kijken wil ik mogen afrijden, maar ik wordt echt gek van mezelf! :+ ik neem me de hele tijd voor om goed te gaan kijken, en als ik dan in de auto zit dan vergeet ik het gewoon of doe het gewoon niet goed... echt zoo irritant!
Iemand tips :) ?

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:34

Herkenbaar en HEEL moeilijk om er in te krijgen.
Ik moest van mijn instructeur bij elk kruispunt, rotonde, afslagen etc (eigenlijk alles:P) zeggen: binnen, buiten, over (en dat natuurlijk ook doen:P). Na een paar 100x gaat het steeds beter :+
Vraag anders aan je instructeur of die je er op wilt wijzen, dan kun je het niet vergeten tijdens de les.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:38

O wauwww Nathalie, wat supergoed hé!!
Gefeliciteeeerd!!

Heb vanmorgen mn rijbewijs ook met spoed aangevraagd..Morgen ophalen jippie.
Zelfde dag kan volgensmij alleen als die dude t snel verwerkt :P.

@Nainkey, niet echt gefeest, vriendje was gezellig bij mij.
En heeel hard gelachen, omdat dat de vorige x ook zo was, en ik toen de heeele avond heb ziten janken omdat ik gezakt was ocherm haha.
Oo je moet tot volgende week wachten lees ik trouwens, baaaalen, had t ook gwn met spoed gedaan haha :P

@MissBonny, lekker makkelijk gezegd hoor, of je m nou in 1x of in 3x haalt :P
Weet je HOEVEEL spanning en geld t allemaal kost... Vreselijk.
Geheim houden is trouwens best slim, kan niemand je zenuwachtig maken haha, ik wens je alvast heeeel veel succes, you can do it!!

@Fantabulouss, heb wel tips, gewoon GOED KIJKEN :D haha! Zeg tegen je instructeur dat hij moet blijven hameren, werkte bij mij in elk geval wel.. En gaandeweg je oefent komt t echt wel goed :) !

Oja: HET VERSLAG

Nou ik reed n uurtje lekker gekletst haha, snelweg op nog wat tips gehad.
Toen naar 'het Traumacentrum' (het CBR dus). Bakkie ingeparkeerd, nog wat dingetjes over de auto besproken en naar binnen. De 5minuutjes wachten leken wel uren, en volgens de instructeur die mee was(niet mn eigen, maar kende m wel), was de examinator een aardige maar norse man. We liepen naar boven, en inderdaad. Heeel kort gepraat, want zoals hij zei:'Je hebt al eerder examen gedaan, dus je weet wat je te doen staat'. Haha, ik zei oke, en we gingen, terwijl ik pas net zat en iedereen ook nog.. Maargoed. Kreeg meteeeen snelweg, best n stukje, ging best goed en had echt een relaxte route. Toen woonwijkjes, neeeeeeeeeergens verkeer van rechts gehad :D
Daar moest ik de omkeeropdracht en de stopopdracht doen, echt n eitje, ik blij :D Had namelijk fileparkeren oid gevreesd. Nou toen kwamen we na wat rondrijden weer terug en ik kreeg n boekje :D Dus ik helemaal smilen, zegtie'ZOu je m niet openmaken'? Haha ik dacht ik weet toch al wat erin staat :P Hij vond dat ik goed had gereden, wel soms wat rommelig..Maar ik denk zelf dat dat door de zenuwen kwam... Enfin toen huppelde ik t trappetje af en zwaaide met dat ding naar mn leraar en die vond t ook heeel goed :D whoepiej!

Dit topic is echt een aanrader voor iedereen die zijn/haar rijbewijs gaat halen :D

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:46

Lekker dat je hem morgen al hebt. Stiekem ben ik een beetje jaloers haha. Ik vond het alleen vrij duur. Ik heb zo lang getreuzeld met dat rijbewijs dat ik die paar dagen nog wel kan wachten. Kan ik het 'overgebleven' geld mooi in de benzine stoppen :(:) :D

Mocht je examinator niet mee naar de uitslag? Die van mij zat er pal naast haha. Bij mij ging ze trouwens wel veel uitleggen in het begin. Ik stond elke keer al bijna op om te gaan, ging ze weer verder. Ik wilde weg daar en gewoon gaan rijden, want dat wachten is inderdaad vreselijk :Y)

Mijn vriend zat in de les dat ik moest afrijden en kon pas daarna bellen.. Uiteindelijk was dat 2 uur later en ik had niet gesmst dat ik geslaagd was.. Hij vond het raar en zodra hij kon bellen, belde hij. Na 100 telefoontjes naar anderen vond ik het tijd voor een grapje en heb ik die arme jongen verteld dat ik gezakt was.. Gos hij was helemaal geschockt. Hij was de laatste les mee geweest en was er van overtuigd dat ik wel zou slagen. Hij vond het zo zielig voor me omdat ik er zo tegen op zat.. Hij was helemaal even stil toen ik vertelde dat ik wel geslaagd was..
's Avonds met de hele fam. uit eten geweest haha. Hoefde van mij niet, maar was wel leuk. Helaas kon ik nog niet bob-en haha.

Ik was wel blij dat ik mn TTT. Kon meteen instappen en wegrijden. Niets geen technische vragen meer, alleen onderweg maar die waren vrij simpel. Hoefde alleen maar te rijden en toen ik even moest stilstaan mocht ik heb lekker makkelijk verdeeld neerzetten over 3 parkeerplaatsen :D Ik had wel gebaald als ik gezakt was, weg TTT.. Dat vind ik toch raar!!
Laatst bijgewerkt door Nainkey op 11-03-09 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:49

gefeliciteerd screcible!!! :D

ik heb net 'n auto gekocht... :\ dus ik ga nu echt leren rijden :))

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:52

Aaah wat gaaf!!!!! Wat voor 1! Heerlijk zeg een eigen auto. Jammer dat het er voor mij voorlopig niet in zit :(

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:59

een seat marbella, more basic = impossible
maar hey, wel zélf gekocht, zélf financieren dus weer een stapje zelfstandigheid :D

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:18

Kan me voorstellen dat je er trots op bent. Zou ik ook zijn :D Heerlijk écht leren rijden in je eigen bakkie. Gaan en staan waar en wanneer je wilt!