MissBonny schreef:Ach of je hem nou in 1x of in 3x haalt.
Toch liever in 1 keer anders ben je zoveel extra kwijt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik ben het met MissBonny eens: Niemand pakt hem meer van je af!! (tenminste...
)
Suuszels schreef:Voor hoeveelste keer is dat Anniekskie?
Gefeliciteerd
Nainkey schreef:Spannend Kylan! De 1e keer? Gaat vast goedkomen vrijdag
Anniekskie: het scheelt idd een hoop als je een bekend rondje mag rijden. Wanneer moet je precies? Of houd jij de dag ook nog even geheim?:)

Kylan schreef:Voor de eerste keer ja Nainkey. In Arnhem. Ghehe op vrijdag de 13e, dat vind ik dan wel weer mooi. Lukt het niet heb ik altijd iets om de schuld te geven
Ik les bij Dam. Kylan schreef:Dat kruispunt is nu weer normaal met gewone verkeerslichten!! Joepie inderdaadIk les bij Dam.
Eerst kwamen daar die slechte verkeerslichten nog na, maar nu die weg zijn scheelt alweer een heel stuk.
Of ladders in de weg gaan staan heb ik geen last van vrijdag de 13e hoor.

ik neem me de hele tijd voor om goed te gaan kijken, en als ik dan in de auto zit dan vergeet ik het gewoon of doe het gewoon niet goed... echt zoo irritant!
?
.

haha! Zeg tegen je instructeur dat hij moet blijven hameren, werkte bij mij in elk geval wel.. En gaandeweg je oefent komt t echt wel goed
!
Had namelijk fileparkeren oid gevreesd. Nou toen kwamen we na wat rondrijden weer terug en ik kreeg n boekje
Dus ik helemaal smilen, zegtie'ZOu je m niet openmaken'? Haha ik dacht ik weet toch al wat erin staat
Hij vond dat ik goed had gereden, wel soms wat rommelig..Maar ik denk zelf dat dat door de zenuwen kwam... Enfin toen huppelde ik t trappetje af en zwaaide met dat ding naar mn leraar en die vond t ook heeel goed
whoepiej!
Ik had wel gebaald als ik gezakt was, weg TTT.. Dat vind ik toch raar!! 
dus ik ga nu echt leren rijden