Met de trein, deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:47

Haha UW, dat heb ik ook altijd. :P

Ik had vandaag een lekkere treinreis:
Maastricht-Sittard
Sittard-Eindhoven
Eindhoven-Rotterdam
Rotterdam-Gouda
:Y)

Maar ging prima, alles echt op de minuut op tijd. :)
Was blij dat ik er in Eindhoven uit moest, die trein stroomde he-le-maal vol met Pinkpop-gangers. :=
Had 3x een VIRM, en laatste stukje DDAR naar Gouda, kanonnen wat was dat ineens benauwd. :P

Trouwens, hoorde een man zeggen dat de airco het niet deed in bepaald deel van de VIRM naar Eindhoven,
maar zal wel loslopen toch, als er nog mensen zaten.

Anoniem

Re: Met de trein, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:48

Dan kwam je langs mijn station, met de DDAR :')

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:54

Klopt. :Y) Reden geen treinen tussen Utrecht-Gouda, dus maar over Rotterdam gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:55

Slim :j stoptreinen gingen er vier keer per uur, :)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:56

Ja inderdaad, sloot allemaal super aan met overstappen en zo. :j

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:08

Nou vanochtend zat ik in de een na laatste coupe van de VIRM, dat was nog redelijk uit te houden. Vanmiddag stond ik weer eens te ver naar voren op het perron (had de zon gevonden), maar toen moest ik weer terug lopen naar de VIRM en toen maar voorin gaan zitten, was wel fris, maar de zon op het raampje maakte het weer goed.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:34

Treinen.. Ik word er soms ZO simpel van.

Pas terug (vorige week), de Syntus, tussen Arnhem en Arnhem Velperpoort, trok die amper op, was het achterste treindeel defect! Hebben ruim een uur staan wachten op het midden van de rails, en toen weer terug gereden naar Arnhem, konden er niet uit etc. Wat een drama.

Daarbij, de Syntus is ALTIJD 1 minuut te laat, en daardoor mis ik mijn aansluiting, heb 1 minuut om over te stappen. Wat een drama!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:06

De Syntus tussen Arnhem en Winterswijk heeft toch minimaal 5 keer per week storing :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:08

UW, sorry dat ik niks meer heb laten horen wat betreft die liften.Maarre op de dag dat ik het wilde vragen had ik supervertraging en had 3 minuten om mijn trein te halen. Daarna ben ik het vergeten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:09

Haha maakt niet uit :) des te groter blijft het mysterie toch? :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:10

Haha ja, kunnen we er nog even verder op los fantaseren.... ;)

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:13

Ik moet overmorgen met de trein naar Eindhoven, en ik heb echt giga treinangst :oo Hélp!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:15

Flowerpull schreef:
Ik moet overmorgen met de trein naar Eindhoven, en ik heb echt giga treinangst :oo Hélp!

Hoe dat dan?

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:17

Ja ik weet niet :') Dat ik te laat er ben of dat ik verkeerd over stap of dat er een engerd naast me zit. Brr!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:20

Gewoon even je reis uitprinten via www.ns.nl. Engerds die naast je zitten gebeurt niet vaak. En als je een trein mist wat kan gebeuren door vertraging. Gewoon even iemand van de NS op het station aanspreken.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:33

Idd als het mis gaat, lopen er altijd nog conducteurs ed op stations ;)

Jeej ik ga deze zomer weer interrailen.. Morgen concrete planning maken en dan kan ik weer heerlijk een maandje treinen :D

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:24

.
Flowerpull schreef:

Troost je, je bent echt niet de enige die het eng vind.
Ik weet niet vanuit welke plaats je naar Eindhoven gaat? Maar als het vanuit Rosmalen is, moet je op de heen en de terugweg in 's-Hertogenbosch overstappen. Vanuit Rosmalen is dat al geen probleem, die trein stopt al in Den Bosch.
Maar geloof me, als je je weg hier op bokt kumt vinden, lukt dat jouw op een station ook wel hoor ;) . En anders is er wel iemand te vinden die je weer op de goede weg kan helpen :j
En ik kom in die contreiën zeer weinig enge mannen tegen, dus dat zal ook wel goedkomen :D
Succes morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:26

Ino, vraagje :) Weet jij eigenlijk, waar de liften op Rotterdam CS uitkomen? Die grote enge liften met klapdeuren waar je alleen in mag met toestemming van het NS personeel?

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:47

Dan kom je in een gang die achter het station uitkomt. Je mag ze ook zonder toestemming wel gebuiken hoor, hoe moeten mensen met kinderwagens of veel bagage anders op het perron komen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:52

Niet dat ik van plan ben ze te gebruiken hoor :D Zit er nog wat bijzonders in die gang?

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:59

Geen idee, ben er nog nooit geweest :D . Maar ik denk dat het alleen een kale gang is, vroeger kwam hij uit in de oude stationshal, maar aangezien er nu geen stationsgebouw meer staat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 20:05

Kom je in de bouwput terecht :')

Ik zou niet eens in die liften durven, (durf ik zowiezo al niet :D liften zijn eng), maar ben wel benieuwd of ze ze nog gaan vernieuwen met de renovatie enzo

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:19

Ik denk wel dat er ook nieuwe liften gaan komen, Dat zou een beetje triest zijn, een peperduur station bouwen, en het dan met die oude baggerliften moeten doen.
Als je echt niks van liften moet hebben, moet je vooral in Roosendaal op spoor 1 niet in de lift gaan. Daar hebben al heel vaak mensen in vastgezeten :o .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:20

Geloof me maar, ik ga lekker overal met de trap :D

Echt op elk station moet ik er ook echt niets van hebben, hier op het station zijn ze ook vaak stuk, de 'hangjongetjes' van een jaar of 15 slopen ze nogal graag..

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:23

Leuke jeugd :+ .

Die in Roosendaal word niet gesloopt, maar die kan er niet zo best tegen om in beweging te zijn als er een zware goederentrein voorbijdenderd, loopt hij vast :D . Het is de laatste tijd wel wat minder nu ik er over nadenk, mischien is het probleem wel verholpen :?