Ben ook een lange bokker, ben net 15 en ben 1.84..., haha en ik groei nog!
ach joh, lekker lange benen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xingridx schreef:met uitgaan enzo ben ik altijd verzamelpunt
Dorientjee schreef:ach joh, lekker lange benen
xingridx schreef:met uitgaan enzo ben ik altijd verzamelpunt

ma_rie_tje schreef:Mijn ego is ook ruim boven de 1m80, helaas ben ik zelf maar 1m64

Mariska89 schreef:Dorientjee schreef:ach joh, lekker lange benen
Geloof me..veel mannen dromen weg bij lange benen
[***] schreef:xingridx schreef:met uitgaan enzo ben ik altijd verzamelpunt
Níet!!!!![]()

tis ook niet dat ik extreem lange benen heb ofzo in verhouding met de rest, het is gewoon allemáál lang
dus dan is broeken kopen gewoon echt een crime, zeker vroeger..nu gaat het wel redelijk
Djeenie schreef:Of je krijgt boze blikken van kleine mensen omdat je voor hun zicht staat, en dan sta je al haast helemaal vanachter bij een optreden ofzo

anders moet ik weer naar Rotterdam, speciale zaak waar ze wel veel keus hebben, maar die schoenen zijn ook meteen weer zo duur 
maar goed, dan doe ik net of ik gek ben, heb idd ook gewoon betaald! Kanelly schreef:Djeenie schreef:Of je krijgt boze blikken van kleine mensen omdat je voor hun zicht staat, en dan sta je al haast helemaal vanachter bij een optreden ofzo
Edit : zie net een ander topic op LZP over laarzen.
Dát is nou eigenlijk echt mijn grootste probleem, leuke laarzen kopen.
( gewone laarzen dan hè, rijlaarzen / chaps is gewoon maatwerk )
Bij schoenmaat 42 gaan ze er zowat automatisch vanuit dat je ook een brede schacht nodig hebt en laat ik nou net kuitmaatje 36 hebben
Ik heb nu 1 site gevonden waar ze alle combi's wel hebben qua maten ( http://www.duoboots.nl ) alleen die laarzen zijn niet te betalen en zo 'tijdloos' .
Ik wil ook gewoon van die lekkere cheapy seizoensmodelletjes kunnen kopen!!
Tot nu toe heb ik 2x bij de Van Haren laarzen kunnen kopen met veters aan de achterkant, dus die kon ik mooi strak aantrekken. Het uiteindelijke resultaat was niet super mooi, maar ja alles beter dan schachten waar ik met 2 benen in kan

Ben ook flink uitgedeyt daarna
Shirtjes kopen is alleen wel vervelend doordat ik redelijk lange armen heb, en ook behoorlijk aan de dunne kant ben. Ik rijd op een paard van 1.65 wat wel goed past. iig beter dan mijn vorige pony..
Ideaal, je komt ze steeds meer tegen dus is er nog eens iets wat past.. 
Ier schreef:Bij de Vero Moda & Only hebben ze tegenwoordig ook al broeken met lengtemaat 36Ideaal, je komt ze steeds meer tegen dus is er nog eens iets wat past..