Grote bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijntjee

Re: Grote bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:31

Ik hou dit topic lekker in de gaten! Knipoog
Ben ook een lange bokker, ben net 15 en ben 1.84..., haha en ik groei nog! Haha!
ach joh, lekker lange benen Knipoog

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:32

zijn er dan ook bij hier die model zijn ofzo...?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:39

Mijn ego is ook ruim boven de 1m80, helaas ben ik zelf maar 1m64

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:40

xingridx schreef:
met uitgaan enzo ben ik altijd verzamelpunt Clown

Níet!!!! Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:41

Mag ik me ook melden?
1.80m Haha!

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:42

Dorientjee schreef:

Geloof me..veel mannen dromen weg bij lange benen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:46

xingridx schreef:

Jemig.. Dat kan ook ja.. Huilen van het lachen

Ach.. Vet voordeel van lang zijn is dat ik je een mensenmassa nog mensen kan vinden omdat je over de helft kan heenkijken.. Huilen van het lachen
Ideaal..

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:55

ma_rie_tje schreef:
Mijn ego is ook ruim boven de 1m80, helaas ben ik zelf maar 1m64

Nagelbijten / Gniffelen

M'n lange benen vind ik inderdaad wel het meest positief aan m'n lengte!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:01

Mariska89 schreef:
Dorientjee schreef:

Geloof me..veel mannen dromen weg bij lange benen Bloos

Vind mijn vriend ook helemaal geweldig Haha!

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:08

Of je krijgt boze blikken van kleine mensen omdat je voor hun zicht staat, en dan sta je al haast helemaal vanachter bij een optreden ofzo Koe

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:24

[***] schreef:
xingridx schreef:

Níet!!!! Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

Wél Clown
ach ja, dat is er een beetje ingeslopen gedurende de jaren, is ook alleen met mn beste vriendinnetjes, als het ergens heel druk is Knipoog
tis ook niet zo dat we staan van: jongens, om 3 uur allemaal bij Ingrid verzamelen hoor Clown
meer van elkaar terug kunnen vinden in de menigte Knipoog

overigens vervloek ik die lange benen af en toe Clown tis ook niet dat ik extreem lange benen heb ofzo in verhouding met de rest, het is gewoon allemáál lang Tong uitsteken dus dan is broeken kopen gewoon echt een crime, zeker vroeger..nu gaat het wel redelijk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 23:30

Djeenie schreef:
Of je krijgt boze blikken van kleine mensen omdat je voor hun zicht staat, en dan sta je al haast helemaal vanachter bij een optreden ofzo Koe

Ha ja inderdaad, maar evengoed ga ik rustig vooraan staan. Kom op, heb ook voor m'n kaartje betaald hoor Haha!
Hele kleine mensen mogen wel voor mij staan, maar voor de rest trek ik me niks van die blikken aan.
Ik bied het altijd wel aan om foto's te maken voor anderen, omdat ik toch altijd boven de massa uit kan fotograveren ROFL Haha!

Als verzamelpunt fungeren, ja dat ken ik ook. Eveneens om gebruikt te worden als uitkijktoren Clown
'Kijk eens even of je die en die al ziet, jij kan overal overheen kijken!'

Maar vind het prima hoor, zou absoluut niet kleiner willen zijn. Ben superblij met m'n lengte Ja

Edit : zie net een ander topic op LZP over laarzen.
Dát is nou eigenlijk echt mijn grootste probleem, leuke laarzen kopen.
( gewone laarzen dan hè, rijlaarzen / chaps is gewoon maatwerk )

Bij schoenmaat 42 gaan ze er zowat automatisch vanuit dat je ook een brede schacht nodig hebt en laat ik nou net kuitmaatje 36 hebben ROFL
Ik heb nu 1 site gevonden waar ze alle combi's wel hebben qua maten ( www.duoboots.nl ) alleen die laarzen zijn niet te betalen en zo 'tijdloos' .
Ik wil ook gewoon van die lekkere cheapy seizoensmodelletjes kunnen kopen!!
Tot nu toe heb ik 2x bij de Van Haren laarzen kunnen kopen met veters aan de achterkant, dus die kon ik mooi strak aantrekken. Het uiteindelijke resultaat was niet super mooi, maar ja alles beter dan schachten waar ik met 2 benen in kan Haha!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 07:34

ik had zowaar dit jaar bij Scapino een paar laarzen waar ik in kon Haha! anders moet ik weer naar Rotterdam, speciale zaak waar ze wel veel keus hebben, maar die schoenen zijn ook meteen weer zo duur Nagelbijten / Gniffelen

Dat van dat concert klinkt bekend, had het vorig jaar bij een concert, stonden redelijk vooraan en hoor alleen maar gemopper om me heen Nagelbijten / Gniffelen maar goed, dan doe ik net of ik gek ben, heb idd ook gewoon betaald!

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 07:43

Kanelly schreef:
Djeenie schreef:

Edit : zie net een ander topic op LZP over laarzen.
Dát is nou eigenlijk echt mijn grootste probleem, leuke laarzen kopen.
( gewone laarzen dan hè, rijlaarzen / chaps is gewoon maatwerk )

Bij schoenmaat 42 gaan ze er zowat automatisch vanuit dat je ook een brede schacht nodig hebt en laat ik nou net kuitmaatje 36 hebben ROFL
Ik heb nu 1 site gevonden waar ze alle combi's wel hebben qua maten ( http://www.duoboots.nl ) alleen die laarzen zijn niet te betalen en zo 'tijdloos' .
Ik wil ook gewoon van die lekkere cheapy seizoensmodelletjes kunnen kopen!!
Tot nu toe heb ik 2x bij de Van Haren laarzen kunnen kopen met veters aan de achterkant, dus die kon ik mooi strak aantrekken. Het uiteindelijke resultaat was niet super mooi, maar ja alles beter dan schachten waar ik met 2 benen in kan Haha!

Oh zwaar irritant is dat idd. Net of je automatisch dikker wordt als je langer bent. Altijd veel te groot die schachten.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 08:05

Het probleem wat jullie met te brede schachten hebben, heb ik dus juist andersom.... In allerlei laarzen ( ook in de speciaalzaken) kom ik prima met mijn voeten, maar ja.. die kuiten dan weer...
Zo is het altijd wat Knipoog

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 09:21

Meld zich! Mijn broeken moeten 36 of 38 als lengtemaat hebben... Gelukkig bestaan er tegenwoordig goede sites op internet waar veel maten te koop zijn.
leuke spijkerbroeken kun je bijvoorbeeld kopen bij http://www.lange-damenjeans.de Heb er net 1 binnen die gewoon aan de lange kant is Haha!

Na lang zoeken heb ik zelfs een site gevonden met sportkleding, kun je op maat laten maken! Echt super en leuke modellen.
www.thepixieshop.nl

NTuinenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:00

haha verzamelpunt! Haha!

Maar ik dacht dat ze tegenwooridg bij veel winkels niet verder gingen als lengtemaat 34? voorheen bij only ed hadden ze 36, als ik nu langskom zeggen ze alleen nog maar tot 34 te hebben....
Ik slaag bij zara ook altijd erg goed! Veel broeken zijn vaak net te lang..

En jongens heb ik meestal niet zo heel veel problemen mee Knipoog

Ik heb trouwens een paar jaar geleden weleens een modeshow meegelopen, maar nee niks voor mij! Tong uitsteken Ben ook flink uitgedeyt daarna Knipoog

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:02

Whaha ik voel me klein met me 1,80:D , maar ja ik heb ook vaak problemen met kleding enz. Mijn vriend is 1.84. en onze zoon is ook al aardig aardig aan de maat dus dat word ook een lange.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:28

Ik ben ook redelijk groot.. 1.80, gelukkig pas ik wel maatje 34, en heb ik in mijn schoenen maat 39.. Lachen Shirtjes kopen is alleen wel vervelend doordat ik redelijk lange armen heb, en ook behoorlijk aan de dunne kant ben. Ik rijd op een paard van 1.65 wat wel goed past. iig beter dan mijn vorige pony.. Nagelbijten / Gniffelen

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:07

Oeh CD28, die site is echt te leuk! Gewoon keuze!

Ik heb laatst een broek gevonden bij the sting (van capsize) gewoon een 34 lengtemaat, maar veel te lang voor mij! Bij jeanscentre hebben ze ook 36 lengtematen. Een model of 4/5 meen ik me te herinneren.

Ik heb overigens laatst onwijs leuke laarzen bij de van haren gekocht, hoog model. Kuit is wel iets te wijd (heb een kuitmaatje 38), maar dat valt verder weinig op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:16

Bij de Vero Moda & Only hebben ze tegenwoordig ook al broeken met lengtemaat 36 Ja Ideaal, je komt ze steeds meer tegen dus is er nog eens iets wat past.. Clown

Schoenen heb ik niet zo heel erg moeite mee, heb maat 40..
Maar wel weer dat de kuit dan vaak te breed is met laarzen Ja

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:40

Ier schreef:
Bij de Vero Moda & Only hebben ze tegenwoordig ook al broeken met lengtemaat 36 Ja Ideaal, je komt ze steeds meer tegen dus is er nog eens iets wat past.. Clown

Nou, daar heb ik ze de laatste anderhalf jaar niet meer kunnen vinden hoor... Hoor overal dat ze ze niet meer in het assortiment hebben.

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 15:03

En shirtjes dan mensen. Veel shirtjesen truien zijn echt te kort. Loop steeds met een blote rug of buik.
De mouwen gaan meestal wel redelijk, soms tikkeltje kort ook, maar met even zoeken lukt dat wel.

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 15:14

Ik haal mijn broeken meestal gewoon bij de Vero Moda en de Only. Hebben ze vaak lengtemaat 36. Heb pas geleden wel 2 skinny broeken gekocht die me echt veel te kort zijn. Maar ik wou eens broeken in een andere kleur (heb ze nu in rood en grijs). Maar met de broek in de laarzen gaat prima!
Mouwen zijn bij mij altijd te kort. Heb nu ook een winterjas waarvan de mouwen echt nèt kunnen. Bij truitjes stroop ik de mouwen altijd op, zo lijken ze niet al te kort. Verder ben ik erg blij dat de truitjes dit jaar weer een stuk langer zijn...

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 15:15

H&M! Daar zijn alle shirtjes langer (iig je rug, armen is nog altijd een kwestie van passen en hopen dát het past). Ik slaag daar altijd. Hema wil ook nog wel lukken.