Roddels, lachwekkend!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: Roddels, lachwekkend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:32

sommige zijn echt te lachwekkend! Clown

mijn laatste roddel vind ik eigenlijk ook wel grappig Clown een "vriendin" van mij heeft anderen lopen waarschuwen omdat ik volgens haar een mannenverslinder ben Duivel en wat gebruikte ze als argument... ze flirt met meerdere mannen tegelijk Haha! vind het wel grappig, want flirten is een momentopname naar mijn idee en vind het echt knap van mezelf dat ik dat gewoon met meerdere mannen tegelijk kan Clown
ik werk trouwens op een groot mannenbedrijf waar ik veel loopt te ouweh*eren en misschien denkt zij dat dat meteen flirten en mannenverslinden is ofzo Slapen

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:47

Mijn toen beste vriend, had gezegd dat ik zwanger van hem was, en een miskraam had gehad.
Pff, heb nóóit wat met die jongen gehad/gedaan .. Nagelbijten / Gniffelen
Al mijn vrienden kwamen met de vraag : '' Ben je zwanger?! ''
Haha wist echt niet wat me overkwam, was 13 en zo heilig als wat.

Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:56

Die moest gewoon hier Son. Haha! Hahaha. 13? Zo jong nog? Haha ohja toen was ik 15. Weet er nog alles van. ROFL

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:58

hahahah écht geweldig was dat *LOL*
Ik als 13 jarig onschuldig meisje, en zou ik zogenaamd zwanger zijn haha wát een grap!
Het ging wel echt heel z'dam rond.. haha

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:01

goddd Clown

ik ben vorig jaar flauwgevallen op school, en later hoorde ik dat ik een longinfectie had en een of andere enge ziekte en dat ik met de ambulance werd afgevoer.
Yeah right.. sinds waneer is de peugot 206 van mn vader een ambulance?! Clown

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:01

Mijn moeder vroeg aan de achter buurvrouw hoe het ging met haat zwangerschap,huh zegt die buurvrouw das mijn eigen buik hoor.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:03

marleen_usar schreef:
Mijn moeder vroeg aan de achter buurvrouw hoe het ging met haat zwangerschap,huh zegt die buurvrouw das mijn eigen buik hoor.

Bloos! Dat is zo banketstaaf..
Heeft ook wel eens iemand gevraagd aan een lerares, was ook niet zwanger Sigaar Maar hadden ze hem wijsgemaakt..

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:03

Toen ik 16 was, hebben een vriendin en ik de wereld ingeholpen op de manege dat ik aan de drank was. ROFL
Moet nu nog erg lachen... Huilen van het lachen
Heel soms kom ik een van de vrouwen tegen die het toen geloofd heeft en doorverteld, dan weet ze niet waar ze moet kijken. Ach gut

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:36

Roddels, oh heerlijk Knipoog
Vorige week waren dr roddels over mij dat ik met bepaalde jongen wat zou hebben gedaan, omdat ik 's avonds met hem naar huis was gefietst... Nothing happened.
Maar echt roddels over mij ben ik nog niet tegengekomen, misschien val ik ook niet zo op Knipoog

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 11:30

ROFL Lachwekkende dingen staan hier tussen zeg, maar ook banketstaaf dingen.

Ik heb afgelopen week mijn haar van donkerblond[wel licht] met blonde highlights geverfd naar iets wat chocoladebruin moest worden; het viel meer uit als héél donkerbruin tegen het zwarte aan. Veel mensen vonden het alsnog leuk. Maar een meisje die zei waar een vriendin van mij bij stond; Elle is gothic.
Toen ik dat hoorde schoot ik in de lach en kwam er het eerst volgende uur niet meer uit.. Nagelbijten / Gniffelen

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 13:25

Jaime_ schreef:
Hahahahahahahaha ROFL

De grootste roddel over mij was ongeveer hetzelfde Huilen van het lachen

Ik was vroeger altijd superdun, en dus wat aangekomen, nog steeds niet dik Tong uitsteken Maar ook niet meer mager ofzo. En toen ging het gerucht dat ik zwanger was van Wim. Wim was een jongen bij mij op school die ik helemaal niet kende, nooit gesproken had, laatstaan gesekst Huilen van het lachen en die verreweg niet mijn type was ROFL De roddel is vrij lang voort gegaan, en inmiddels was ik al 13 maand zwanger Haha!

Oja, dit speelde zich af toen ik n jaar of 15 was Ja

Hilarisch! ROFL dan was je pas 4 maanden over tijd Huilen van het lachen

Peelie schreef:
tjah... kan er ook niks aan doen... het zou Gail (ik zelf) en Jill (klasgenootje, spreek je hetzelfde uit dus vandaar) masturbatiecentrum zijn... ik zou 10tallen hulpelooze leeraren geholpen hebben Huilen van het lachen

tjah... Tong uitsteken ze zijn het spoor een beetje bijster bij mij op school... kan er zo hard om lachen en ik doe ook nog gewoon mee ook en dan saan ze me al helemaal vreemd aan te kijken...

ow ja ik zou ook op iemands hoofd gepoept hebben....

(ik ben altijd heel erg het pispaaltje geweest op school, vandaag de achterlijke roddels, maar ik moet er nu zo hard om lachen dat het me helemaal niks meer kan schelen)

Dit slaat echt álles Sigaar

Heb het zelf nog niet zo meegemaakt, er is wel een roddel in de wereld geholpen vorig jaar dat ik zou vreemdgaan met (toendertijd) mijn beste vriend.. Ach, ik weet beter Knipoog

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 18:49

De enigste roddel die ik me kan herinneren is dat toen het net uit was met mijn ex er gezegt werd dat ik het uit had gemaakt omdat ik een ander had.
Een aantal dagen later ging er in de ronde dat ik iets scheen te hebben met mijn beste vriend.
Dit ging heel de manege door, kindjes gingen aan hem vragen of we wat hadde, want ja we waren wel heel erg veel samen, goh dat was voor het uit was ookal zo *LOL*

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 18:52

Gaat nu een roddel over mij dat ik met een jongen heb gezoent..

die ik niet eens ken, gesproken of gezien heb? Clown

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:46

Een vriendin van mij wist mij laatst te vertellen dat ze via via had gehoord dat mensen mij een sloerie noemen. Toen ik haar vroeg van wie ze dat dan had gehoord wilde ze dat niet zeggen omdat die persoon dit ook maar via via gehoord had.
Nou dan heb ik toch het idee dat ze het hele verhaal zelf verzonnen heeft

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:57

Mijn dochter werd gisteren op school door iemand aan haar haar gepakt en tegen de grond gewerkt,ik hed haar leraar gebeld en gevraagd wat er precies was gebeurd ze had namelijk veel last van haar nek.Nou zegt haar leraar kijk maar uit met haar nek ga anders maar naar de dokter,hij zei het meisje die heeft gedaan staat nu naast me dus die spreek ik nog even.Kwam mijn dochter vanmorgen op school, huh jij was toch in het ziekenhuis?

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 16:06

Hihi moet wel lachen om sommige dingen!!! Heel herkenbaar overigens Clown

Hoe verhalen kunnen veranderen van het 1 in het ander, maar ook hoe sommige mensen gericht slechte dingen over je verzinnen om zich zelf op te hemelen Ach gut
Kon me daar eerder overigens best druk om maken en had vroeger ook wel een handje om 'lekker met een ander mee te praten' over een ander, geef ik ook eerlijk toe....
Nu interesseert het me bar weinig wat een ander doet, heb het te druk om me druk te maken over een ander Knipoog
Leven en laten leven toch... Knipoog

De leukste roddel van het afgelopen jaar is toch dat ik het bed deelde met een getrouwde man..... (heb overigens gewoon al 7 jaar een vriend)
In de wereld gebracht door een persoon die zelf dus daadwerkelijk blijkt vreemd te gaan Schijnheilig

Dan denk ik, als je zelf iets doet moet je het niet op een ander afschuiven Cool

Ge-wel-dig toch Knipoog
Wij lachen er gewoon om.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 16:54

Hilarisch dit, hoe sommige mensen dingen verzinnen die echt ALLES slaan Tong uitsteken

Er zal ongetwijfeld verschrikkelijk over mij geroddeld worden, maar ik krijg daar altijd vrij weinig van mee Tong uitsteken De laatste keer was toen ik nét werkte, hadden we kerstfeestje, en toen hoorde ik een aantal weken later ineens dat ik met een collega gezoend zou hebben? Hahaha nou zo dronken was ik niet ROFL ik heb nog nooit zomaar op een feestje met iemand gezoend en zéker niet met de persoon in kwestie Tong uitsteken

Maarjaaaa Tong uitsteken

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 17:13

Als wij wel eens gebeld worden door bv steeds dezelfde,en die vraagd is die of die thuis.Dan heb ik zoiets van o daar gaan we weer,laatst belde iemand een paar keer achter elkaar dus ik zeg nee ze is er niet ze zit op Aruba.Whaaaaat dat bestaan niet nee dat meen je niet,hoe weet je dat. Ik heb haar zelf weggebracht gisteren.Whaaat dat kan echt niet, geef me haar moeder.die is mee zei ik toen,kon mijn lachen bijna niet meer inhouden.Legt hij neer belt er een vouw,ik denk zijn vrouw.Ze zegt mag ik Talisha, ik zeg die is er niet,o nee waar is ze dan.Ik zei op Aruba, en je moet niet meer bellen want ze is voorlopig niet terug.Whaha als ze dat vertellen aan iemand, zegt iemand anders vast zoiets van ze komt nooit meer terug want ze zullen het wel overdrijven.

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 15:26

Roddels Huilen van het lachen

Toen ik dit topic een paar weken geleden voor t eerst las wist ik niet echt een roddel over mij te bedenken. Nou wat er in de afgelopen week allemaal is geroddeld Huilen van het lachen:

Ik ging naar de kermis met wat vrienden. Daarbij zat ook de jongen die ik leuk vond. Dus ik helemaal happy. Samen hand in hand gelopen, geknuffeld, hij had zo'n knuffeltje gewonnen met een 1 of ander spelletje en die mocht ik toen hebben, daarna nog alleen op zijn wang gekust als bedankje.
Volgende dag kwam ik op school. Een paar mensen hadden we me die avond ervoor al gezien op de kermis, dus ik werd gelijk gevraagt wie die jongen was. Ik uitgelegt dat ik niks met hem had enz.
AAn het eind van de dag had ik volgens de mensen op school: Hand in hand gelopen, geknuffeld, gezoend, vond ik hem leuk & hadden we verkering.
Vond ik toch wel knap, aangezien ik volgens mij niet eens met hem had gezoend Vork

Gonzalez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:47

Ook ik wist een paar weken geleden geen roddel over mezelf te bedenken….
Maar ook bij mij is er de afgelopen week flink geroddeld. Bloos

Het verhaal gaat nu dat ik “wat” met een goede vriend van mij zou hebben (terwijl ik een vriend heb!). Maar het ergste komt nog, dat ik doordat ik “vreemd ga” mijn paard zou verwaarlozen… Hamer (wat helemaal niet waar is!)

Meestal doet het me niet zoveel en interesseert het me niet zo wat er over mij gezegd wordt achter mijn rug om. Maar deze keer heeft het me toch op de een of andere manier geraakt en uit het veld geslagen… Verdrietig

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:14

Pas had iemand rondgebazuind dat ik verkering had met een homo. (hoe zielig)
Had helemaal geen vriend maar goed... Vork

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:17

mariekie schreef:

Ooooh ging je hem bekeren? Haha!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:19

Angie_ke schreef:
mariekie schreef:

Ooooh ging je hem bekeren? Haha!

Degene is geen homo (nog zieliger ) dus toen die dat te horen kreeg dat dat rondgebazuind werd was hij razend. Clown

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:25

Hahaha het zal je maar overkomen, wie weet wordt hij straks aangesproken door geinteresseerde mannen Huilen van het lachen

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:27

Angie_ke schreef:
Hahaha het zal je maar overkomen, wie weet wordt hij straks aangesproken door geinteresseerde mannen Huilen van het lachen

Of door degene die rond gebazuind heeft dat hij homo is Pling