Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Paulusjuh schreef:Ja ik heb mijn auto particulier gekocht en ben er ZEER tevreden over! (Ja het was een onbekende van mij).
Er zijn een hoop mensen die van mening zijn dat een garage beter is, maar met een dergelijk oude auto heb je ook in een garage geen garantie. Mijn vriend heeft wel eens een auto gekocht in een garage, maar die auto zat vol met problemen. Nadeel van een garage is dat zij ook altijd hun gelijk weten te krijgen.
ALS je dus voor de veiligheid en betrouwbaarheid naar een garage gaat, ga dan naar een goede! (Er zijn een hoop loesje garages, zoals één in Spijkenisse, ik spreek uit ervaring.

?? Gewoon maar wat gegokt wat ze dachten dat het was?? Nee, geen vertrouwen meer in deze dealer in ieder geval)

Lindy1982 schreef:Ik zou voor een VW gaan.. goede kwaliteit..
Mijn eerste auto was een VW golf GTI 16 v een snelle dus
Mijn vriend is automonteur.. Hij adviseerd meestals VW of audi goedkoper in onderhoud en onderdelen.. Japanners is hij absoluut niet weg van en franse auto's ook niet.. Duitse degelijkheid noemt hij het altijd.. en dit dus ook kwa kosten van onderdelen en 9 van de 10 keer minder onderhoudt omdat alles sterker is..
Sja nog een goede auto mercedes.. kwa onderdelen goedkoop, goedkoper dan VW en Audi alleen kwa aanschaf een stuk duurder..
Op dit moment hebben wij een mercedes E klasse, een VW Caddy, een VW Sirocco en een opel astra 2.0 8v voor op het circuit

wij hebben alleen duits en nooit wat stuk.. klopt af
maar breed gezien en in het algemeen dan he.. er zit natuurlijk altijd een rotte appel tussen.. maar hij heeft zoveel handen in auto's dat het een gemiddelde is bij hem en niet 1 auto dat is ook wel en verschil denk ik 

Lindy1982 schreef:ik zou dus nooit in zo een auto willen rijden.. heb twee jaar terug een ongeluk gehad.. was blij dat ik niet in zo een auto ree anders had ik het niet meer na kunnen vertellen en nu had ik alleen wat stijve spieren..
Rij een bestel busje VW en die was 8 cm naar binnen geduikt
Sjuulie schreef:ford ka!!
ik heb er 1 uit 97, rijdt echt superzuinig.. kan meer dan 500 km op 1 tank rijden, en er gaat iets van 35 liter in ofzo.. 1 tankbeurt kost iig 50 euro. ik heb alleen de pech gehad dat ik mijn deurklink heb afgebroken en dat de airco kapot ging, maar dat is gewoon pech hebben..