Heey ik wou hier keer proberen het verloop te vertellen, maar ik kon hem niet meer vinden 
op het moment dat ik de sondevoeding 6 weken had, had ik nog erg veel klachten opnieuw aan de soort prednison en ook nog soort poeder voor de ontlasting.
de klachten bleven dus meer dan we hadden gedacht en gehoopt.
ook waren de weken erg zwaar om niet te eten, afgelopen woensdag de scopie gehad.
ik vond het erg spannend en eng, onder de scopie bleek dat ik heb lopen gillen dat het pijn deed, was dus niet geheel verdoofd gelukkig zelf niks van gemerkt.
ze zagen toch nog wat zitten de ontsteking is helaas dus nog niet weg.
wel ben ik nu begonnen met waterbrood waar dus verder geen toevoegingen inzit en met zoet beleg.
& zit helaas nu alweer me 8ste bijna 9ende week aan de sondevoeding wat toch wel erg zwaar is.
het eten smaakt me ook niet echt moet echt weer leren eten na zon 3 maanden niet eten.
donderdag krijg ik de uitslag van de scopie en hoe nu verder? voor ons is het op dit moment nog steeds een vraag.
toch vanwege alles geeft het op mij een grote inpakt. nog steeds ga ik niet naar school en tot op heden mag ik nog niks met paard doen
de conditie is ook nog slecht.
Wel heb ik te horen gekregen dat ik eindelijk deze week weer voor het eerst op het paard mag waar ik ontzettend blij mee ben
& heb nu nog steeds dezelfde hoeveelheid medicijnen, want als ik minder worden de klachten weer erger
qua klachten gaat het dus goed, alleen zelf word ik vaak down. of in ieder geval verdrietig, boos en gewoon die onzekerheid wanneer weer? dit en dat?
vandaar dat ik nu wel naar iemand toe ga om erover te praten en om tot rust te komen ik hoop dat dit werkt en ik snel weer meer of bijna alles weer mag eten
en me normale leven weer op kan pakken