Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

PlukenKrul schreef:Alsjeblieft Yommie, verwijder je onderschrift maar, want dat is alles behalve toepasbaar op jezelf.
@TS, heel veel sterkte..... hele zomer gewerkt en dan al je duurverdiende centjes weg..... ik leef met je mee en ik hoop van harte dat je in ieder geval een deel terug kan krijgen.

MandyR schreef:@meetje, zoiets is vorig jaar hier gebeurt alleen dat mega kleine apparaatje in het pinapparaat las ook de pincode af.
Dieven hadden ingebroken in een supermarkt maar, niets gestolen. Erg vreemd totdat er 2 dagen later allemaal aangiftes bij de politie binnen kwamen. De overeenkomst was dus die supermarkt en na onderzoek is dat apparaatje gevonden.
Het is toen bij meerdere supermarkten door het hele land vrijwel tegelijk gebeurd maar, bij die andere werd niets gevonden omdat er een dag of 2 na de eerste inbraak weer ingebroken was. De eerste keer dus om alles te planten en de 2e keer om alles weer weg te halen.
Ik was in ieder geval erg blij dat ik net die dag geen boodschappen heb gedaan bij de betreffende supermarkt..
ikkemetwikke schreef:TS: hoe groot is de kans dat het een naast famillielid is geweest?
ik wil niemand beschuldigen,maar heb ook een broer,wat vroeger een vreselijk irritante puber is geweest,die veel geld gejat heeft van mijn ouders,die zou dit ook zo bij mij,of andere zus gedurft hebben destijds.
je eigen redenatie,dat je hem per ongeluk verkeerd terug hebt gestoken,en toen is gevallen,die kans is vrij klein,ieman die jouw pas vind,en e code weet te achterhalen?
of je bent echt gevolgd(pincode achterhalen) en pinpas later gejat,of een famillielid/hele "goede" vriend die je code heeft weten te achterhalen,staat het ergensin je agenda,of in je mobiel als zogenaamd telefoonnummer oid?
randie schreef:kan toch ook zo gebeurd zijn. Ze hebben de pinpas, kijken wat het saldo is op die rekening. En nemen het allemaal op.
Geen internetbankieren die er aan te pas komt...
Succes in ieder geval, wat zei de politie?

Juliette86 schreef:...
Val zowel de bank als de politie wekelijks lastig en dwing ze op die manier aandacht aan jouw zaak te besteden. Want wanneer je verhaal zo 100% klopt kan dit technisch gezien niet mogelijk zijn en is hier sprake van pinpascriminaliteit.
...

x_manon_x schreef:Juliette86 schreef:...
Val zowel de bank als de politie wekelijks lastig en dwing ze op die manier aandacht aan jouw zaak te besteden. Want wanneer je verhaal zo 100% klopt kan dit technisch gezien niet mogelijk zijn en is hier sprake van pinpascriminaliteit.
...
Dankjewel voor je reactie, maar ik had een vraagje hoe moet ik dat doen dan? Ik ben nog niet persoonlijk naar de bank gegaan omdat het niet hoefde van de politie. Moet ik gewoon naar de bank gaan en het verhaal uitleggen en dan... ? Vragen of er al wat aan gedaan word?
poes schreef:TS: ik zou iig al bij de bank geweest zijn denk ik, vragen naar een verantwoordelijke en even zien wat er mogelijk is?
poes schreef:TS: ik zou iig al bij de bank geweest zijn denk ik, vragen naar een verantwoordelijke en even zien wat er mogelijk is?
Tallie_Ho schreef:Probleem is dat de TS met de postbank te maken heeft. Daar zit je met het probleem dat alles in leeuwarden geregeld word..
x_manon_x schreef:poes schreef:TS: ik zou iig al bij de bank geweest zijn denk ik, vragen naar een verantwoordelijke en even zien wat er mogelijk is?
Ja dat is waar... ik heb dat nog niet gedaan. En alleen omdat de politie zei dat het niet hoefde omdat alles werd opgestuurd enz. Dat ze het zo gingen regelen.. maargoed ik ga morgen meteen na school langs de postbank, met de vraag of ik verder geinformeerd kan worden.