Romantisch?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Re: Romantisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:13

Zwitsal schreef:
ik zie t al voor me..
ik rozenblaadjes op de badkamer vloer doen..en in bad...
en dat hij dan binnen komt..en gaat stofzuigen / t bad leeg laat lopen en opnieuw vol laat lopen..want ik heb met bloemen geknoeid ofzo...Nagelbijten / Gniffelen

ROFL

Die van mij zou dan waarschijnlijk zeggen "dat ik niet moet vergeten om de zooi straks weer op te ruimen" Tong uitsteken .

Romantiek is een woord dat mijn man absoluut niet kent Rolleyes . Nu ben ik zelf ook niet iemand die uren hand-in-hand in de manenschijn over het strand hoef te lopen, maar zo af-en-toe een kleine "atentie" zou ik wel leuk vinden.
Zelf doe ik wel eens van die kleine dingetjes (hij is bijv. gek op chocola en soms leg ik wel eens een plak van zijn lievelingschocola op z´n bureau, of leg een kleinigheidje met Valentijnsdag op z´n kussen, van die kleine dingetjes Clown ) en dat vind hij ook wel leuk, maar hij komt niet op het idee dat ik dat ook wel eens leuk zou vinden Schijnheilig .
Krenterig is hij overgens absoluut niet: als ik jarig ben of als we trouwdag hebben (waar ik wel een week van te voren over begin Haha! ) krijg ik altijd iets moois en (meestal duurs) Bloos .
Nou ja, na 20 jaar huwelijk heb ik het opgegeven Huilen van het lachen !