dat is toch eigenlijk heel verdrietig vind ik. geestuitdrijvers drijven de geest lekker je huissie uit, maar entiteit zit nog steeds met zijn probleem. en dat terwijl het vaak zó makkelijk is om ze naar het Licht te brengen. Tenzij ze een tikkie kwaad zijn en je in discussie moet

de vrouw die mij mijn hele jeugd lastig gevallen heeft was ook zó sterk dat ze door michael ( ja he? schrijf ik goed he

) is weggebracht. ze was een echte black magic chick en heeft te lang op me kunnen teren. ik ben blij dat ik haar heb kunnen spreken, maar wat was zij gestoord.. arme ziel. maar ik begijp de situatie nu wel, alle puzzelstukjes vallen in elkaar. ik weet ook waar ze vandaan kwam.
als er interesse is schrijf ik het hele verhaal wel neer.
dat zelfde trouwens is ook met de 'babyfluisteraar', die kan praten met ze en zegt dat jij ook tegen ze moet praten en accepteren dat ze er zijn.
Ik weet het niet. het is niet gezond om te blijven hangen. om verder te kunnen gaan moet je naar het Licht toe. het lijkt me knap frustrerend om een entiteit te zijn die is blijven hangen.
Wel ga ik als ik overleden ben af en toe eens buurten en dingen uithalen, om te laten weten dat ik er nog ben

wel eerst even afspraken over maken.. ik heb het persoonlijk meegemaakt en het is er geruststellend. wel raar, wel geruststellend. ik ben erg blij dat ik nog een teken heb gekregen.