Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Isabonny schreef:Weet je buurman nu eigenlijk dat jouw vriend er ook van op de hoogte is? Mij is niet helemaal duidelijk of je nu alleen een gesprek met hem hebt gehad of dat je vriend er ook bij was.
Elaine schreef:Het blijft toch ook je buurvrouw, waar je toch ook best goed mee omging? Ik zou het willen weten!
Isabonny schreef:Als het een echte vent is, dan verteld hij het haar zelf. Ik zou niet willen stoken in een andermans relatie. Laat hun dat maar zelf opsoppen.
Al kan ik inderdaad ook begrijpen dat je het zelf graag zou willen weten als je man gevoelens voor een ander had. Maar ja, wat dan? De ander gaat niet op die gevoelens in, dus blijft je man bij jouw. Je bent dan idd 2e keus, maar er zijn genoeg mensen die daar genoegen mee nemen...al is het maar omdat ze zelf niet zonder de ander kunnen of willen. Nee...ik geloof niet dat ik er iets van zou zeggen. Alleen als zou blijken dat de man achter de rug van zijn vrouw om, de een na de andere vrouw zijn liefde verklaard. Dan is het echt niet anders dan vreemdgaan. Dat is de moeder van een verzorgster van me overkomen. Die kwam er ook later achter dat haar man de ene na de andere flirt beleefde. Maar een eenmalige liefdesverklaring ....daar zou ik niks over zeggen. Dat moet de man zelf aan zijn vriendin vertellen.
Isabonny schreef:[
Zwelgje schreef:Bitchy Witchy: het knaagt ook wel aan me hoor! Ik vind ook dat zij het recht heeft om het te weten. Ik ben alleen bang dat ik dan straks de aanstichter ben voor een relatie crisis zeg maar. Ik weet wel dat hij uiteindelijk de aanleiding is maar ik ben wel de boodschapper zeg maar. Ik twijfel dus enorm.
helemaal mee eens! Succes Lotje02 schreef:Ik heb je topic nu een tijdje gevolgd en met je mee geleefd.
Maar nu snap eerlijk gezegd niet waar je je nu nog zo druk om maakt. Jij bent heel duidelijk tegen hem geweest, je hebt het goed en netjes afgehandeld. Laat hem nu verder gewoon met rust. Niet meer reageren op zijn smsjes, niet je vriend erop af sturen en zeker niet gaan stoken in zijn relatie. Hier komt alleen maar ellende van. Ik zou wel zijn smsjes bewaren voor het geval buurvrouw toch iets gemerkt heeft en het zijn woord tegen het jouwe is.
Maar verder zou ik het hierbij laten, hen wel vriendelijk begroeten als je hen tegenkomt en gewoon verder gaan met je leven.