Help! Aanbidder.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HummerTime

Re: Help! Aanbidder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:01

Wat een gezeur zeg..... Heb net het hele topic door geworsteld.... Had al lang zijn vriendin op de hoogte gebracht..... Wie niet horen wil moet maar voelen......

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 10:11

Nouja... belachelijk idd dat ie je irl niet eens gedag durft te zeggen!
Hoop voor je dat ie zo is dichtgeklapt dat ie geen smsje meer durft te sturen Haha!

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 10:37

wat een gedoe met zon buurman zeg .

En het vervelende is nog dat je hem waarschijnlijks dagenlijks ziet .
Ongemakkelijke situaties krijg je hiervan .

heel lastig en ik hoop echt dat ie er voor jou mee ophoud .

Zelf zou ik gewoon geen reactie meer terrug sturen .

succes

torette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 11:07

Ik vind het niet zo gek dat ie je in real life geen gedag durft te zeggen hoor! Hij heeft heel zijn ziel en zaligheid blootgelegd!
Heb ook gewoon wel medelijden met m! Begrijp ook wel dat het voor jou vervelend is..

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 13:40

Ja, ik snap heus wel dat hij me niet aan durft te kijken maar toch blijft het sneu. Ik dacht dat we het met het gesprek van 2 weken geleden wel uit de wereld hadden geholpen.
Ik reageer overigens niet hoor Knipoog

torette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:57

Tja, hij is inderdaad wel wat hardleers! Hahah maar je zal maar zo verliefd zijn!!
En je hebt gelijk, het is wel heel oneerlijk naar zijn vriendin toe!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 15:08

Daarom ben ik steeds meer genegen om toch eens naar zijn vriendin toe te stappen. Ik zou het zelf namelijk ook graag willen weten. Ik zou het vreselijk vinden als ik er later achter zou komen dat mijn vriend al die tijd stiekem achter mijn rug om bezig is geweest. Het is natuurlijk niet echt vreemd gaan maar het geeft wel een indicatie dat HIJ niet helemaal happy is in zijn relatie. Ook al zegt hij van wel.
Ik zou niet in zo'n leugen kunnen leven. Mijn vriend gaat of voor mij of het houdt op. Daarin zou voor mij geen gulden middenweg zijn. En al helemaal niet als het om echte verliefdheid of houden van gaat. Ik zou niet op de 2e plaats willen komen. En ik vind ook niet dat zijn vriendin dat verdient.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:17

Ik zou er ook zo over denken, maar die vriendin misschien niet. Die wil het misschien wel helemaal niet weten. En ik denk ook wel eens: Als alle vrouwen zouden weten wat er achter hun rug gebeurt, zou er geen relatie meer overeind staan. Ik doe het in ieder geval nooit, iets aan 'de vriendin' vertellen, maar ik dreig er meestal wel mee. Het helpt heel goed. Je moet ze opvoeden hè, die mannen.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:28

Weet je buurman nu eigenlijk dat jouw vriend er ook van op de hoogte is? Mij is niet helemaal duidelijk of je nu alleen een gesprek met hem hebt gehad of dat je vriend er ook bij was.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:33

Het blijft toch ook je buurvrouw, waar je toch ook best goed mee omging? Ik zou het willen weten!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 08:39

Isabonny schreef:
Weet je buurman nu eigenlijk dat jouw vriend er ook van op de hoogte is? Mij is niet helemaal duidelijk of je nu alleen een gesprek met hem hebt gehad of dat je vriend er ook bij was.

Dit gesprek was enkel tussen mij en buurman. Uiteraard is mijn vriend van alles op de hoogte maar dat hoeft de buurman niet te weten. Zover hij weet, is dit een 'geheimpje' tussen ons.

Het liefst bemoei ik me niet met andermans relatie, dat is hun pakkie aan. Als hij zo door wil blijven gaan, dan valt ie vast wel een keer door de mand. Je moet op een gegeven moment als vriendin zijnde ook toch wat gaan merken lijkt me.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:43

Elaine schreef:
Het blijft toch ook je buurvrouw, waar je toch ook best goed mee omging? Ik zou het willen weten!

Ik vind dat ze er recht op heeft om het te weten!! Hoe kun je haar recht in de ogen kijken als dit speelt??? Als je zo goed met haar om ging, hoor je het aan haar te vertellen.....

En zijn vriendin hoeft niet per se iets te merken hoor, sommige mensen zijn erg goede toneelspelers, andere zijn grote fantasten............

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:47

Als het een echte vent is, dan verteld hij het haar zelf. Ik zou niet willen stoken in een andermans relatie. Laat hun dat maar zelf opsoppen.
Al kan ik inderdaad ook begrijpen dat je het zelf graag zou willen weten als je man gevoelens voor een ander had. Maar ja, wat dan? De ander gaat niet op die gevoelens in, dus blijft je man bij jouw. Je bent dan idd 2e keus, maar er zijn genoeg mensen die daar genoegen mee nemen...al is het maar omdat ze zelf niet zonder de ander kunnen of willen. Nee...ik geloof niet dat ik er iets van zou zeggen. Alleen als zou blijken dat de man achter de rug van zijn vrouw om, de een na de andere vrouw zijn liefde verklaard. Dan is het echt niet anders dan vreemdgaan. Dat is de moeder van een verzorgster van me overkomen. Die kwam er ook later achter dat haar man de ene na de andere flirt beleefde. Maar een eenmalige liefdesverklaring ....daar zou ik niks over zeggen. Dat moet de man zelf aan zijn vriendin vertellen.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 08:48

Bitchy Witchy: het knaagt ook wel aan me hoor! Ik vind ook dat zij het recht heeft om het te weten. Ik ben alleen bang dat ik dan straks de aanstichter ben voor een relatie crisis zeg maar. Ik weet wel dat hij uiteindelijk de aanleiding is maar ik ben wel de boodschapper zeg maar. Ik twijfel dus enorm.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:50

[quote="Zwelgje]Dit gesprek was enkel tussen mij en buurman. Uiteraard is mijn vriend van alles op de hoogte maar dat hoeft de buurman niet te weten. Zover hij weet, is dit een 'geheimpje' tussen ons.
[/quote]

Ha, dat vind ik toch niet zo slim. Hij denkt dan toch dat je op zijn hand bent, omdat je het verzwijgt voor je vriend. Als hij je blijft lastig vallen per sms, zou ik er eens een terugsturen met de melding: Wat zijn dit voor SMS-jes naar mijn vriendin? En dan door je vriend laten ondertekenen Duivel

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 08:50

Isabonny schreef:
Als het een echte vent is, dan verteld hij het haar zelf. Ik zou niet willen stoken in een andermans relatie. Laat hun dat maar zelf opsoppen.
Al kan ik inderdaad ook begrijpen dat je het zelf graag zou willen weten als je man gevoelens voor een ander had. Maar ja, wat dan? De ander gaat niet op die gevoelens in, dus blijft je man bij jouw. Je bent dan idd 2e keus, maar er zijn genoeg mensen die daar genoegen mee nemen...al is het maar omdat ze zelf niet zonder de ander kunnen of willen. Nee...ik geloof niet dat ik er iets van zou zeggen. Alleen als zou blijken dat de man achter de rug van zijn vrouw om, de een na de andere vrouw zijn liefde verklaard. Dan is het echt niet anders dan vreemdgaan. Dat is de moeder van een verzorgster van me overkomen. Die kwam er ook later achter dat haar man de ene na de andere flirt beleefde. Maar een eenmalige liefdesverklaring ....daar zou ik niks over zeggen. Dat moet de man zelf aan zijn vriendin vertellen.

Ik denk echt niet dat hij het haar zelf zou vertellen. Hij durft mij nauwelijks aan te kijken. Hij is nog steeds in de veronderstelling dat dit geheim veilig is... .
Het is geen echte vent...anders had hij talrijke andere mogelijkheden gehad om mij te vertellen wat zijn gevoelens waren zonder die irritante sms-jes.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 08:52

Isabonny schreef:
[

Ik heb dat bewust gezegd omdat ik hem het voordeel van de twijfel wilde geven. Als het daarmee klaar was, OK. Maar als hij nu toch blijft doordrammen, wees er dan maar zeker van dat hij er snel achter komt dat mijn vriend van alles op de hoogte is.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:53

GOEDZO, niet te lang mee door blijven sukkelen! Knipoog

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 09:00

Zwelgje schreef:
Bitchy Witchy: het knaagt ook wel aan me hoor! Ik vind ook dat zij het recht heeft om het te weten. Ik ben alleen bang dat ik dan straks de aanstichter ben voor een relatie crisis zeg maar. Ik weet wel dat hij uiteindelijk de aanleiding is maar ik ben wel de boodschapper zeg maar. Ik twijfel dus enorm.

Hij is zelf de aanstichter. Had ie maar moeten bedenken voordat ie je begon te sms-en en zo........ En wat voor "vriendin" ben je als je weet dat die meid op deze manier belazerd wordt en je doet er niks tegen??? stel over tien jaar gaan ze uitelkaar door iets soortgelijks. Meneer blijkt al jaren dit soort dingen te doen. Dan heeft ze 10 jaar van haar leven weggegooid aan zo'n eikel, en als ik dat zou kunnen voorkomen, nou dan was ie dus aan de beurt!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 09:13

Als vriendin zijnde zou ik het ook willen weten , maar ik zou het NOOIT zeggen als ik jou was.

Dat is helemaal niet aan jou om je daarmee te bemoeien , krijg je alleen maar gedonder van , is HUN relatie en daar heb jij niks mee te maken. Net zowel als dat je geen intieme dingen wilt , heb je ook met de geheimen niks te maken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:21

Zwelgje ik denk dat de vriendin van die man uiteindelijk jou heel erg dankbaar is als ze het weet. Wat is erger? Voor de gek gehouden worden en het niet weten, of het wel weten dat je bedondert wordt? Het gebeurt toch al.... Ik zou het zeggen. Hij doet het toch niet.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:59

NIET zeggen. Ik zie het zo gebeuren dat jij de dork bent straks.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:10

Ik heb je topic nu een tijdje gevolgd en met je mee geleefd.
Maar nu snap eerlijk gezegd niet waar je je nu nog zo druk om maakt. Jij bent heel duidelijk tegen hem geweest, je hebt het goed en netjes afgehandeld. Laat hem nu verder gewoon met rust. Niet meer reageren op zijn smsjes, niet je vriend erop af sturen en zeker niet gaan stoken in zijn relatie. Hier komt alleen maar ellende van. Ik zou wel zijn smsjes bewaren voor het geval buurvrouw toch iets gemerkt heeft en het zijn woord tegen het jouwe is.
Maar verder zou ik het hierbij laten, hen wel vriendelijk begroeten als je hen tegenkomt en gewoon verder gaan met je leven.

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:23

amen Lachen helemaal mee eens! Succes

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 15:38

Lotje02 schreef:
Ik heb je topic nu een tijdje gevolgd en met je mee geleefd.
Maar nu snap eerlijk gezegd niet waar je je nu nog zo druk om maakt. Jij bent heel duidelijk tegen hem geweest, je hebt het goed en netjes afgehandeld. Laat hem nu verder gewoon met rust. Niet meer reageren op zijn smsjes, niet je vriend erop af sturen en zeker niet gaan stoken in zijn relatie. Hier komt alleen maar ellende van. Ik zou wel zijn smsjes bewaren voor het geval buurvrouw toch iets gemerkt heeft en het zijn woord tegen het jouwe is.
Maar verder zou ik het hierbij laten, hen wel vriendelijk begroeten als je hen tegenkomt en gewoon verder gaan met je leven.

Daar was ik eerlijk gezegd ook al mee bezig. Het probleem is nu echter dat hij mij niet met rust laat ondanks het gesprek.