Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xDramaQueen schreef:tuurlijk telt uiterlijk ook wel een beetje, maar stel nou dát hij nou nét dat ene speciale ding heeft (en nee daarmee bedoel ik niet een grote leuter dames!)
mn ex was niet 1 van de knapste maar zijn ogen, oh ik kon dan echt helemaal smelten, ik ben dan ook erg verliefd op hem geweest en mis hem nog.. is alweer dik een jaar geleden..
maar ik vind goede seks veel belangrijker, je kan wel een macho hunk hebben maar als hij er niets van bakt gaat hij maar ergens anders macho zijn

ikenindi schreef:jeetje, dat lijkt me wel lastig als je hem niet kunt `delen` met je vrienden?

maar dat is dan ook gelijk de reden waarom ik niet verliefd op zo iemand zou worden. dus niet t uiterlijk... XLC70 schreef:ikenindi schreef:jeetje, dat lijkt me wel lastig als je hem niet kunt `delen` met je vrienden?
Tja, aan de ene kant wel ja... Vooral omdat mijn vriendinnen zo nieuwsgierig zijn...
Kijk, ik wil hem best voorstellen aan ze, maar ik weet toch dat het op termijn niet gaat werken tussen ons... Het is meer voor de time-being-fun...![]()
Het is erg moeilijk uit te leggen... I'm just not that into him, and he's just not that into me....
Maar toch hebben we het gezellig samen... We hebben allebei een soort van allergie ontwikkeld voor relaties, maar we hebben wel elkaars exclusiviteit naar elkaar uitgesproken...
(oeps, als ik het zo terug lees kan ik er bijna zelf een topic over openen, haha)

ikenindi schreef:ze zegt dat t wederzijds is
Clauwtje schreef:Hm het zou wel kunnen denk ik,bijvoorbeeld door zijn innerlijk.
Maar ik wil wel sowieso een jongen waarmee ik over straat durf te lopen...sowieso heb ik toch liever een jongen die iets minder knap is en super lief is,dan een gozer die megaknap is en een kútkarakter heeft..
Zo zijn er ook tussenwegen tussen ultra-lelijk en megaknap, maar zoals eerder aangegeven is dat persoonlijk.
Jibbel schreef:Kanp..wat is knap?
Wat voor mij knap is, is voor jou lelijk en andersom. Er zijn zoveel 'knappe' modellen, waarvan alleen gezegd kan worden dat ze knap zijn en meer niet. Dat knap zijn wat overigens is bepaald door de buitenwereld...media...etc...
Ik hou meer van de uitspraak dat iemand aantrekkelijk moet zijn voor jezelf. MAW dat jij er iets in ziet wat je aanspreekt, waar je je tot aangetrokken voelt. En wat de rest ervan vind? lekker belangrijk!

verootjoo schreef:Als je verliefd bent, vind je diegene de mooiste, knapste, liefste die er is

vertrouwen..
Ilsiie schreef:laat ik 't zo zeggen..
een knappe jongen heb je nooit alleen
ik ga voor innerlijk, lief karakter enzovertrouwen..
als ie dan óók knap is, is het mooi meegenomen, maargoed zoals ik zei, die heb je nooit voor jezelf