kun je verliefd worden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: kun je verliefd worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:54

Innerlijk is wel belangrijker ja, maar ik wil het toch wel een beetje warm van binnen krijgen van een jongen als ik er verliefd op ben. Hoeft niet perse knap te zijn, maar hij moet wel uitstraling hebben. Zo ken ik er een paar die niet knap zijn, maar die hebben een vlotte babbel en zijn lekker spontaan en hebben daardoor een leuke uitstraling. Daar zou ik best verliefd op kunnen worden.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 12:12

`Liefde ontdekt schoonheden, waar anderen niets merken.` Andre Frossard

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:16

Natuurlijk kan dat, iemand spreekt je toch aan om wie hij is, niet om hoe ie er uit ziet. Misschien op het eerst zicht wel maar daarna niet meer. Net zoals leeftijd, je wordt verliefd op een persoon, niet op zijn leeftijd.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:26

Ik kan niet verliefd worden op iemand waar ik me niet tot aangetrokken voel. (dat is tenminste nog nooit gebeurd)
Natuurlijk is het innerlijk belangrijker en daar wordt je uiteindelijk ook verliefd op, maar als ik mijn vriendje zie wil ik wel kunnen denken 'goh, wat een lekker ding" en dan hoeft hij echt niet superknap te zijn, maar er moet wel 'iets' zijn!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:32

xDramaQueen schreef:
tuurlijk telt uiterlijk ook wel een beetje, maar stel nou dát hij nou nét dat ene speciale ding heeft (en nee daarmee bedoel ik niet een grote leuter dames!)
mn ex was niet 1 van de knapste maar zijn ogen, oh ik kon dan echt helemaal smelten, ik ben dan ook erg verliefd op hem geweest en mis hem nog.. is alweer dik een jaar geleden..
maar ik vind goede seks veel belangrijker, je kan wel een macho hunk hebben maar als hij er niets van bakt gaat hij maar ergens anders macho zijn Clown

hahahahaha ik moest hier wel even smakelijk om lachen.
maar je hebt wel gelijk,sex is vaak wel een graadmeter met hoe je relatie ervoor staat.
ik merk het bij mezelf ook,zodra ik minder voor iemand ga voelen of ik ga me irriteren dan is de sex ook plotseling en heel eind vermindert.

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:34

Ik moet zeggen dat de mannen waar ik op val nooit écht knap zijn om te zien... Het type "mooie jongen" zoals Brad Pitt of weet ik veel wie, doet mij niet zoveel... (ok, leuk om naar te kijken, maar verder niets...) Verliefdheid komt voort uit een soort van "klik"(chemie) die je hebt met een bepaald persoon. Deze "klik" is niet gebaseerd op het uiterlijk, maar op het totaal plaatje en gevoel!
Ik moet zeggen dat ik op dit moment een man erg leuk vindt die niet zo knap is om te zien. Daarnaast vermoed ik dat het tussen mijn privé-omgeving en deze man niet zal klikken. Ik houd hem dus lekker voor mezelf... Nagelbijten / Gniffelen

Maar diep in mijn hart weet ik gewoon dat hij niet de juiste is voor mij (I'm just not that into him...) Bloos

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 12:42

jeetje, dat lijkt me wel lastig als je hem niet kunt `delen` met je vrienden?

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:46

ik wil graag wel een jongen waar ik mee over straat durf Huilen van het lachen
& qua uiterlijk moet ie bij mij toch wel wat hebben hoor,
ik kan niet op een jongen verliefd worden die er 'lelijk' uitziet..
ook hoef ik geen jongen die er perfect uitziet ofzo, maar wel gewoon een leuke jongen om te zien!
al speelt innerlijk bij mij ook zeker wel een rol,
voor iedereen is dat anders, de één valt wel op uiterlijk de ander niet Knipoog

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:48

ikenindi schreef:

Tja, aan de ene kant wel ja... Vooral omdat mijn vriendinnen zo nieuwsgierig zijn...
Kijk, ik wil hem best voorstellen aan ze, maar ik weet toch dat het op termijn niet gaat werken tussen ons... Het is meer voor de time-being-fun... Bloos
Het is erg moeilijk uit te leggen... I'm just not that into him, and he's just not that into me....
Maar toch hebben we het gezellig samen... We hebben allebei een soort van allergie ontwikkeld voor relaties, maar we hebben wel elkaars exclusiviteit naar elkaar uitgesproken...

(oeps, als ik het zo terug lees kan ik er bijna zelf een topic over openen, haha)

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:50

Hm het zou wel kunnen denk ik,bijvoorbeeld door zijn innerlijk.
Maar ik wil wel sowieso een jongen waarmee ik over straat durf te lopen...sowieso heb ik toch liever een jongen die iets minder knap is en super lief is,dan een gozer die megaknap is en een kútkarakter heeft..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 12:57

maar zou er sowieso iemand zijn waarmee je echt niet over straat durft dan??? ik heb ook hele alternatieve vrienden. die zich ook heerlijk alternatief gedragen om t netjes te zeggen. ik zou daar niet snel verliefd op worden, maar durf echt wel met ze over straat hoor, al schaam ik me soms wel voor t gedrag Knipoog maar dat is dan ook gelijk de reden waarom ik niet verliefd op zo iemand zou worden. dus niet t uiterlijk...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:11

XLC70 schreef:
ikenindi schreef:

Tja, aan de ene kant wel ja... Vooral omdat mijn vriendinnen zo nieuwsgierig zijn...
Kijk, ik wil hem best voorstellen aan ze, maar ik weet toch dat het op termijn niet gaat werken tussen ons... Het is meer voor de time-being-fun... Bloos
Het is erg moeilijk uit te leggen... I'm just not that into him, and he's just not that into me....
Maar toch hebben we het gezellig samen... We hebben allebei een soort van allergie ontwikkeld voor relaties, maar we hebben wel elkaars exclusiviteit naar elkaar uitgesproken...

(oeps, als ik het zo terug lees kan ik er bijna zelf een topic over openen, haha)

ik vind dat best egoistisch, iemand aan het lijntje houden terwijl je weet dat t toch niet werkt, als ik dit zou lezen van mijn vriend of vriendin een rotschop richting de deur kan je dan krijgen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 13:18

ze zegt dat t wederzijds is Knipoog

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:21

ikenindi schreef:
ze zegt dat t wederzijds is Knipoog

Precies... I'm just not that into him and he's just not that into me....

Anders zou het inderdaad niet eerlijk zijn van me... Af en toe denk ik wel eens dat ik meer gevoelens voor hem heb, dan hij voor mij...
Naja, het blijft ingewikkeld... Bloos

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:36

Kanp..wat is knap?
Wat voor mij knap is, is voor jou lelijk en andersom. Er zijn zoveel 'knappe' modellen, waarvan alleen gezegd kan worden dat ze knap zijn en meer niet. Dat knap zijn wat overigens is bepaald door de buitenwereld...media...etc...
Ik hou meer van de uitspraak dat iemand aantrekkelijk moet zijn voor jezelf. MAW dat jij er iets in ziet wat je aanspreekt, waar je je tot aangetrokken voelt. En wat de rest ervan vind? lekker belangrijk!

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:41

ik vind van wel..
mijn vriend is echt super lief, vond hem in het begin (3 jaar geleden) niet echt super knap(ook niet lelijk hoor!), super verliefd op geworden. nu hij ouder is vind ik hem wel knap, hij is veel veranderd.. (qua uiterlijk gesproken dan) ik ben verliefd geworden op zijn innerlijk, dat vond ik knap aan hem! of iemand knap is betreft bij mij de binnenkant! ik kan dus verliefd worden op een minder knap persoon..
maar ik geef wel eerlijk toe uiterlijk doet natuurlijk wel iets.. naar lelijke jongens zul je minder snel kijken!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:46

Clauwtje schreef:
Hm het zou wel kunnen denk ik,bijvoorbeeld door zijn innerlijk.
Maar ik wil wel sowieso een jongen waarmee ik over straat durf te lopen...sowieso heb ik toch liever een jongen die iets minder knap is en super lief is,dan een gozer die megaknap is en een kútkarakter heeft..

Er zijn tussenwegen tussen een kútkarakter en superlief Knipoog Zo zijn er ook tussenwegen tussen ultra-lelijk en megaknap, maar zoals eerder aangegeven is dat persoonlijk.

Het ligt er denk ik aan hoe je iemand ontmoet. Vaak stap je IRL pas op iemand af als je iets van aantrekkingskracht vind aan de buitenkant, daarna ontdek je pas de binnenkant.
Als je iemand eerst spreekt (via telefoon/sms/msn/andere communicatiemiddelen) en je aangesproken voelt tot zijn/haar innerlijk maakt het uiterlijk je vaak al iets minder uit.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 16:49

Jibbel schreef:
Kanp..wat is knap?
Wat voor mij knap is, is voor jou lelijk en andersom. Er zijn zoveel 'knappe' modellen, waarvan alleen gezegd kan worden dat ze knap zijn en meer niet. Dat knap zijn wat overigens is bepaald door de buitenwereld...media...etc...
Ik hou meer van de uitspraak dat iemand aantrekkelijk moet zijn voor jezelf. MAW dat jij er iets in ziet wat je aanspreekt, waar je je tot aangetrokken voelt. En wat de rest ervan vind? lekker belangrijk!

daarom gaat t er ook om, om jou persoonlijk...

kun JIJ als persoon, verliefd worden op iemand die JIJ niet knap vind?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:11

Absoluut ja!

Ik had een vriendje, en ik kon hem nog niet zo erg lang. Hij woonde ver bij me vandaan en ik zou voor het eerst bij hem blijven slapen. s' Avonds zouden we ergens iets gaan drinken. We hadden daar afgesproken, en wat bleek, hij was niet alleen.... Hij had zijn vriend meegenomen die niet erg knap bleek te zijn, dunnig haar, scheve tanden, vrij mager...
Mijn vriend had niet veel te vertellen (spanningen?), maar met die vriend bleek het zo vreselijk te klikken, die vriend hebben over de grond gerold van het lachen die avond.
Het duurde niet lang tussen mijn vriend en mij... maar met zijn vriend ben ik jarenlang bevriend geweest. Na een paar jaar werd ik smoorverliefd op hem en besefte ik me dat ik hem al leuk vond vanaf de eerste avond toen we ons zo geamuseerd hadden in de kroeg. Maar ik bleek te laat.... hij had net daarvoor een meisje leren kennen. Nu, 4 jaar later zijn ze nog samen. Ik heb me 2 jaar lang voor mijn kop geslagen dat ik niet eerder was, helemaal nadat hij me opbiechtte dat hij toen ook een oogje op mij had maar het niet durfde te zeggen...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 17:16

mooi voorbeeld toch weer Lachen

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:49

verootjoo schreef:
Als je verliefd bent, vind je diegene de mooiste, knapste, liefste die er is Haha!

Inderdaad! Haha!

Tuurlijk gaat innerlijk ook bij mij altijd voor, maar uiterlijk speelt ook wel wat, je moet er wel altijd tegenaan kijken..
Maar inderdaad wat verootjoo zegt, als je verliefd bent, vind je diegene de mooiste, knapste, en liefste die er is Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:18

Een jongen die ik wel een beetje leuk vind is niet echt knap (denk aan scheve neus en vlekjes in gezicht) maar hij is echt ontzettend lief en van binnen is hij erg mooi, een rustige jongen, hij wordt door iedereen aardig gevonden.. En dat telt voor mij vooral, had ooit een tijdje iets met een jongen die bloedmooi was maar serieus een vervelend karakter had (hij kon wel lief zijn maar alleen als het moest zeg maar..)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:26

laat ik 't zo zeggen..

een knappe jongen heb je nooit alleen Lachen

ik ga voor innerlijk, lief karakter enzo Lachen vertrouwen..

als ie dan óók knap is, is het mooi meegenomen, maargoed zoals ik zei, die heb je nooit voor jezelf Lachen

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:09

Ja je kunt wel verliefd worden op iemand die minder knap is.

Alleen tja.. Als je voor het eerst iemand ziet stap je niet snel op een jongen af die er niet uit ziet (omdat ie misschien wel leuk zou kunnen zijn), ga je liever naar een wat knappere Nagelbijten / Gniffelen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 08:48

Ilsiie schreef:
laat ik 't zo zeggen..

een knappe jongen heb je nooit alleen Lachen

ik ga voor innerlijk, lief karakter enzo Lachen vertrouwen..

als ie dan óók knap is, is het mooi meegenomen, maargoed zoals ik zei, die heb je nooit voor jezelf Lachen

Ben ik wel met je eens, ik heb nu een vriendje die behoorlijk goed in de Nederlandse Vrouwenmarkt ligt, en iedere keer ben ik bang dat hij verleid word door een ander. Op zijn werk (hij werkt bij een bank) krijgt hij regelmatig telefoonnummers door vrouwen toegeschoven, en op straat word hij nagekeken.
Omdat ik zelf niet zo knap ben en een flink maatje meer, ben ik vaak bang dat hij een keer toehapt. Zelf zegt hij dat hij verder dan uiterlijk kijkt, maar welke man houd nu niet van het vrouwelijk schoon? We zijn nu 2 jaar samen, en het gaat erg goed, maar een klein beetje angst hou ik wel en daar kom ik bijna niet van af...