Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
poes schreef:Spirit: om die reden ben ik ook jaren daar geweest. Nu ga ik vaak naar de aldi op ledeberg.
). Samantha_ schreef:Wat een verschillen zeg, grappig.
Ik ben toevallig bezig met een vergelijking tussen een aantal supermarkten. Ik heb een lijstje met 15 standaard dingen, die ik bij verschillende winkels koop, en dan de goedkope variant.
Zo ben ik er nu achter dat de diepvriesspinazie bij de aldi 49 cent kost, en die van AH euroshopper 41 cent. Grappig he?
ninja2 schreef:ja iedereen denkt altijd dat de lidl en aldi zpo goedkoop zijn maar als je de b merken van een goede supermarkt koopt dan ben je net zo duur uit. En ik vind de keuze bij een aldi enz zo klein en al helemaal niet over het personeel gesproken die gaan gerust effe iets anders doen als je aan de kassa staat en dat vind ik ook wel wat waard hoor dat je normaal behandeld word en niet te lang in de rij moet staan.
tita schreef:jeetje ik heb echt geen tijd om aantal supermarkten af te gaan

om vervolgens om 21.00-21.30 te gaan eten en dan heb ik geen honger meer 
Kady_ schreef:Ik en mijn vriend zijn per week ongeveer 60 tot 70 euro kwijt, we doen boodschappen bij albert hein, het komt wel best vaak voor dat we tussendoor nog een keer wat boodschappen gaan halen voor ongeveer 20 euro dit is wel inclusief shampoo, wasmiddel enz enz....
ik maak ze zelf...
Die is van het snoep, de chips en koekjes, ik daarintegen helemaal niet. Mayo schreef:Zo dan! Dat is niet te zuinig voor 2 personen.. Wat koop je dan zoal?
). Eigenlijk heel simpel, maar wel veel A-merken, omdat ik dat vaak gewoon wat lekkerder vindt. Ik was veel, dus haal vaak wasmiddel (robijn). De rest gaat denk ik vooral op aan lekkers
en drinken. In het weekend bier (heineken) en fris (pepsi light), en veel verse vruchtensappen.
_Mel schreef:Boodschappen doen bij de Aldi scheelt echt heel veel geld! Kwalitatief ook gewoon goed!
poes schreef:Danielle005 schreef:Ojaa en nog 2 katten, droogvoer is ongeveer 40 euro per maand, en natvoer 30 euro per maand!
Mijn twee katten komen dus toe met 24 euro voor beide per maand aan voer, en dan nog premiummerk!
Spirit: om die reden ben ik ook jaren daar geweest. Nu ga ik vaak naar de aldi op ledeberg.