Langzame weggebruikers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

netam12

Re: Langzame weggebruikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 19:07

Heel irritant inderdaad of dat je net de auto in een andere versnelling wilt zetten en dan gaan die pipo's voor je weer gas terug nemen zodat je hem net niet in de versnelling wilt zetten die jij wilt. Of van die aso mensen waar je 80 mag en dan met 100 of harder je ingaan halen ook heel irritant Tong uitsteken

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 08:26

__Possie__ schreef:
Over rechts inhalen gesproken dit doe ik echter nooit als ik me mateloos iriteer aan degene voor me die ver onder de maximale snelheid gaat zitten, of iemand die links rijd en doet alsof ie iemand inhaalt terwijl diegene net zo hard rijd (tja dan haal je niet echt in naar mijn weten).

Nou echt en daar kan ik me zo erg aan ergeren en dan zal ik ook nooit rechts gaan inhalen maar dan push ik diegene gewoon zover heen dat ie wel naar rechts toe moet (als er de ruimte is voor mn voorligger). Dan duik ik zelf wat iets teveel naar links over de streep langs de vangrail om even te laten zien hoe je moet inhalen als je op links rijd pffffffffffffffff...En door in te halen geef je gewoon net wat meer gas maar nee der zijn me toch zat mensen die stug links gaan rijden doen alsof ze moeten gaan inhalen, terwijl ze even hard rijden dat soort mensen begrijp ik totaal niet dan geef je toch gas bij zeg kom op zeg, of zijn ze nou zo bang voor dat gaspedaal Haha!

En precies ook met het in/uit voegen echt der zijn me toch een volstrekte idioten daartussen dat ze je of er gewoon weg niet tussen willen laten (wat wel moet ivm in/uit voegen), en je dan netjes ruimte moet verlenen. Maar nee zijn ze te stug ervoor om je gewoon weg er niet tussen te laten, nou met dit stuk van het in/uit voegen ben ik wel heel erg HARD geworden om gewoon mn auto er tussen te douwen kan me dan ook echt niet bommen dat degene in de remmen moet , maar nu voeg ik in/uit altijd op het allerlaatste moment en of als ik een mooi gat zie dan passeer ik hem er netjes tussen.

Dus sja wellicht let ik wel op en probeer ik me ook goed te gedragen maar als ze zo doen om me niet tussen te laten dan speel ik dubbel zo hard terug.... Tong uitsteken

Ben ik nou de enige die jou vreselijk asociaal vindt rijden? Heb dit echt met verbazing zitten lezen eerlijk gezegd.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 08:32

ik vind het ook nogal aso overkomen ja.
lekker kinderachtig ook

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:17

Vanavond reed er iemand met 50 km. p/u voor mij op een weg waar je 80 mag rijden... ooh dan erger ik me kapot.
En gister iemand met 30 km. op een 50 weg.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:19

nou ik moet zeggen; gister reed ik met mijn vader op een drukke provinciale weg(80 km)en wat reed daar?
een 45 km karretje!
levensgevaarlijk,en toen wisselde die persoon ook nog eens naar de linker rijbaan,terwijl er gewoon auto's met 80 km/pu aankwamen.......

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:22

Ik kan me hier ook kapot ergeren aan mensen die geen richting aangeven.
Sta ik te wachten om de weg op te gaan, slaan ze toch af, waardoor ik de weg al op had gekund, maar dan rijdt er nog weer een auto achter, waardoor ik als nog moet wachten....