Zo ontzettend overstuur, al mijn trouwfoto's verpest!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bluem

Re: Zo ontzettend overstuur, al mijn trouwfoto's verpest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:21

Zo, heb heel het topic juist doorgelezen. Ken TS & fotografe niet, maar ik vind wel dat
1) de kwaliteit van de foto's hier in het topic echt niet zo dramatisch is, vind het mooie foto's (en als dat niet de geleverde slechte foto's zijn, plááts dan wat van die slechte foto's?
2) de fotografe hier toch echt haar best doet om tot een oplossing te komen.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:23

LADPR schreef:
Ik heb anders ook nog wel een foto waarop Nikki tussen de gasten bijna ligt te slapen. Vidn eht een beetje onnozel omdat soort dingen te plaatsen en te doen

Waarom is dat onnozel?
Ieder verhaal heeft twee kanten (twee foto's in dit geval Knipoog ) Nikki heeft haar foto's geplaatst zodat wij een beeld hebben van haar foto's, waarom zou jij dan geen foto's plaatsen? Misschien juist wel om jezelf te 'verdedigen' tegenover bokt

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:24

Wat is het probleem om foto's te plaatsen?
Je staat nu toch al met andere foto's in het topic, en die foto's zijn absoluut niet hoe ik ze verwacht had. Lachen
Hoe jij het omschrijft dacht ik aan slechte bewogen echt onscherpe foto's, maar niet aan foto's die niet perfect zijn door bv. iets verkeerde belichting.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:25

Eerlijk gezegd vind ik de foto's ook lang niet slecht Lachen tuurlijk; het zijn geen foto's die je van een professionele fotograaf krijgt, maar ik neem aan dat nikki's tarief daar ook niet naar was. Maar wat verwacht je dan van een 18-jarige amateurfotografe Verward (niet negatief bedoelt tov nikki Bloos)

Als je perfecte foto's wilt had je een professional in moeten huren Knipoog En ook bij pro's is het heel normaal dat er van de 200 foto's ong. 50 te gebruiken zijn Ja

Ben overigens wel benieuwd naar de echt verpeste dramatische foto's.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 17:26

Afbeelding

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:27

Het is inderdaad interessant om te zien hoe makkelijk mensen (inclusief mezelf, dat geef ik toe) te vormen zijn. Ook ik zat te wachten op foto's die af en toe ook op UK verschijnen, waarbij ik mijn ogen maar half dichtknijp. Echter, de nette post en de kwaliteit van de foto's van de fotografe zeggen mij genoeg. De foto's zien er prima uit, en ookal zijn ze niet perfect, dit valt niet te wijten aan de fotografe. Deze heeft namelijk geen absurd hoge tarieven en dat heeft een rede. De fotografe is nog aan het leren en er kan dus niet verwacht worden dat de foto's perfect zijn. Onscherp en lelijk is natuurlijk weer wel uit den boze. Daarom ben ik wel erg benieuwd naar de foto's die jou zo uit je vel hebben laten springen. Natuurlijk kun je deze niet zomaar plaatsen, daar moet je toestemming van Nikki voor hebben. Maar ik geloof, wanneer ik eerder geposte foto's bekijk, de mooiste 50 foto's van de foto's die jij geleverd hebt gekregen, de sticker 'lelijk' verdienen.

Cyntje

Is dat de aller-allerslechtste?

Helderder

En nu de verpeste foto's..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:28

Noú, als dát al de meest dramatische foto is van een shoot van 200 foto's vind ik dat je niks te klagen hebt! *LOL*

sonjim

Weet je wat ik me afvraag. Je haalt gisteravond de foto's op opent een topic en komt gisteravond ook al tot een oplossing.
Het topic is om 20:30 geopend, dus binnen 2 uur ongeveer is er een oplossing gevonden dan had dit mijns inziens ook zonder topic gekunt en dan kunnen de posts van Lian ook wel iets vriendelijker blijven aan het adres van de fotografe.

In deze situatie zou ik als fotografe zijnde het aanbod doen om ze opnieuw te bewerken en de beste ongeveer 50 foto's aan te leveren. Mocht daarna deze manier van uitlaten binnen dit topic van ts blijven bestaan dan kon ze wat mij betrefd de betaling achterwege laten, maar dan kreeg ze ook geen foto's, wat mij niet meer dan billijk lijkt. Ik vraag me overigens af wat TS zelf van de nu geplaatste foto's vind, voldoet dit wel aan je verwachtingen en zo ja ben je bereidt om voor 50 van deze kwaliteit foto's gewoon te betalen.

Nijn

LADPR noem je dit verpest?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 17:28

Nee dit is neit de slechtste.

En ik vidn deze slecht ja we lijken wel kreeften

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:29

Oh kijk nu word het verhaal anders. Ik ging er inderdaad - op vertrouwen in de mens, wat blijkbaar niet meer kan - ook van uit dat de foto's zo dramatisch waren dat TS er geen kant meer mee op kon. Nu ik de foto's van Nikki zie; of het nou wel de foto's zijn die jij op cd-rom gekregen hebt of niet, valt het reuze mee. Ze zijn niet optimaal; maar dan had je maar een fotograaf die bekend staat als prof met jarenlange ervaring in moeten huren; wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten moet zich ook maar aan de blaren branden. Vind persoonlijk de foto's gewoon netjes. Verder zou ik samen tot een oplossing komen i.p.v. via bokt. Oh; voor Nikki nog complimenten, nette oplossing, nette post. Geld voor meer bokkers, overigens. Ben nu ook wel benieuwd naar de dramatische foto's en de slapende Nikki. Kan het me namelijk niet voorstellen.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:29

Misschien is dit de foto waarop de fotografe ligt te slapen? (Zoekt verder).

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:30

LADPR schreef:

Dat rode is toch echt van de stress en spanning hoor Nagelbijten / Gniffelen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:30

LADPR schreef:

Ah, maar aan jouw hoofd kan Nikki natuurlijk niks veranderen he Knipoog Zeg dát dan, als je dáár gefrustreerd over bent *LOL*

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:31

Oh en dat rode heeft Nikki veroorzaakt?
Dat je wat op te merken zou hebben aan bijv. de ''flitsplek'' op het hoofd o.d. zou ik nog kunnen inkomen, maar je maakt mij niet wijs dat je op dat moment bleek was Knipoog

girlyggirl

denk dat bij ts de trouw stress nu pas is losgebarsten ofzo en als het zo zou zijn dat de fotografe bijna lag te slapen en eerder weg wilde, zegt dat wat over de bruiloft..... of over de fotografe? Bloos

daantjuhhh

Edit.
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 19-08-08 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:32

Nou vind deze wel meevallen hoor..

sonjim

De kleuren zijn beinvloed door het licht binnen, dat gebeurt de beste fotograaf. Heb je van hetzelfde moment ook amateur foto's van kenissen of familie, zou wel eens willen zien of het niet puur aan de omgeving licht en of je in de hitte van het moment niet gewoon ietwat verhit oogt.

LadyMadonna

daantjuh, misschien even de moeite nemen een topic door te lezen?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:33

Ik snap wel wat LADPR bedoelt. Door de flitser word dit extra benadrukt; maar voor een prijs als dit - ik weet niet hoe hoog die was, maar zal vast niet om een paar duizend euro gaan - kun je niet een fotografe verwachten die met peperdure apparatuur aan komt zetten om elk stukje huid perfect uit te laten komen. Vind het voor binnen met een camera-flitser (zo te zien) oké. Er is niet tèveel geflitst. Voor zover dit mogelijk is netjes te krijgen met camera-flitser. Lachen

Wendy15

Paula schreef:
Misschien is dit de foto waarop de fotografe ligt te slapen? (Zoekt verder).

Ben ik ook wel benieuwd naar Ja

poes

Wendy: die post vind ik op het randje van je.

TS: jullie zien idd rood. Zo zie ik er bijna standaard uit op warme dagen Huilen van het lachen
Ik heb geen enkel verstand van foto's of reportages. Is het standaard dat dit soort dingen weggetoucheerd worden?