Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dionne_Xx schreef:Pff, het is dus echt nodig dat ik even langs kom, en zijn nummer vraag in het twents?
MAANDAG DOE JE HET!

en toen ging het hard en liep uit op een relatie
haha

_Nancy schreef:Ik baal echt van mezelf!!
Nu denk ik weer: ik hád dit moeten zeggen, ik had het moeten doen. en waarom heb ik het nou gvd niet gedaan!?
Aaarrghh, ik haat mezelf![]()
Edit;
Nu baal ik écht zo van mezelf, zit nu te huilen
Ik had, wat net is gezegd!
Kunnen vragen ga je nog wat doen!
Er stond niet eens een rij dus het had best gekunnen!!
Ik zit hier nu echt te rammen op het toestenbord en ben ik boos op mezelf!!
ik heb bijna zin om morgen in de trein te stappen en je persoonlijk naar die jongen toe te sleuren als het moet 
met jou op sleeptouw
nee.. je moet maar mooi zelf naar 'm toegaan! of anders *pakt zweep*

en dan gewoon doorgaan met de volgende klant
ik heb een 2 uur lang moed bij elkaar moeten verzamelen om de hand van m'n vriendin (althans dat was ze toen) vast te pakken 

en begin je beetje van jaa vandaag is mijn laatste dag, zie ik jou straks niet meer ja! zin om keer wat te drinken samen
en duw je briefje ofzo in zn broek zak(a) whaa meid ben zo druk voor je aan het denken:P 
_Nancy schreef:Dionne_Xx schreef:Pff, het is dus echt nodig dat ik even langs kom, en zijn nummer vraag in het twents?
MAANDAG DOE JE HET!
ja het is echt nodig!!
Ik kan het echtn iet, ik zeg wil in mijn hoofd, zeg iets! ZEG IETS! VerD'OMME!
Maar serieus, ik stond echt te trillen man..
Morgen moet ik ook werken, hopelijk komt hij weer ff langs..
Aahh, waarom moet ik nou zo verlegen zijn op dat gebied!!
Word je toch niet goed van!?
. Maar ik zie je al helemaal trillend zijn bonnetje geven en zeggen as.. je.. blieft
Ik lees ook al van begins af aan mee. Je moet echt maandag vragen!! gewoon 'schijt' aan hebben en op een papiertje je naam en/of msn en tel nr schrijven! dan kan hij bepalen wat hij ermee doet
ga je vanavond nog wat doen? Ik niet ga me vervelen (hint hint hint) hahaha:P 
rakkertjuuhh schreef:morgen zeg jij : hey hier ook weerga je vanavond nog wat doen? Ik niet ga me vervelen (hint hint hint) hahaha:P

lijk niet raar om daar over te praten en is niet zo moeilijk want jullie praten wel is vaker;) en laat dan duidelijk merken dat je wil afspreken
reageert hij niet doe jij het!! hij vind je zoiezo leuk denk ik. door ald ie dingen wat je zegt! denk dat hij zelf erg verlegen is...
wie niet waagt,wie niet wint. en nee heb je ja kun je krijgen daar moet je aan denken!!! succes meid zal aan je denken
rakkertjuuhh schreef:ja goedzolijk niet raar om daar over te praten en is niet zo moeilijk want jullie praten wel is vaker;) en laat dan duidelijk merken dat je wil afspreken
reageert hij niet doe jij het!! hij vind je zoiezo leuk denk ik. door ald ie dingen wat je zegt! denk dat hij zelf erg verlegen is...
wie niet waagt,wie niet wint. en nee heb je ja kun je krijgen daar moet je aan denken!!! succes meid zal aan je denken

als ik hem tegenkom waar ik al heel lang smoor op ben en hij zegt 'hoi' durf ik niks terug te zeggen of doe ik alsof ik hem niet zie, soms roept ie nog maar ik durf dan echt niet... op msn zeg ik dan maar dat ik hem niet zag...