Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Manon88 schreef:Je hoeft er nou ook niet meteen van uit te gaan dat zoiets verzonnen is en als je dat denkt dan besteed je er toch lekker geen aandacht aan.
madelief88 schreef:Goedzo! Trek je niks aan van de wantrouwige mensen hier op bokt, hoop dat die jongen flink wordt aangepakt!
Redrumfox schreef:madelief88 schreef:wat een rare mensen hier, maar aannemen dat ze dit niet verzint... En wel erg wantrouwig als je kan geloven dat iemand dit verzint..
Tja.. en op mijn beurt (niet dat ik me aangesproken voel, ik geloof namelijk niet dat ze het verzint) vind ik de mensen die zoveel olie op het vuur gooien een beetje raar. Allemaal drama om niks, ze is niet in gevaar hoor..
esperance schreef:Jetske schreef:Wie weet verzint de TS dit allemaal maar? Misschien is de jongen helemaal neit zo'n type en wil die alleen maar praten en loopt Dramaqueen alleen te dramaqueenen.Je weet het niet echt. Het is internet eh
Beetje cru van je hoor!
_Tara_ schreef:Jetske schreef:
Als iemand zo bezitterig richting mij zou doen en me zo vaak zou bellen en nu voor m'n deur zou staan op m'n raam te kloppen zou ik toch ook wel de politie bellen. En dat de TS wil dat iemand van Bokt haar komt helpen is nergens gezegd. En uitleg, ik zou hem in ieder geval niks meer uitleggen maar gewoon dumpen en negeren.
Redrumfox schreef:Hoe weet jij dat zo zeker? Kan jij dat zo beoordelen dan? Nee natuurlijk niet en daarom komt de politie nu ook kijken. Moesten alleen even z'n flitsapparatuur opruimen natuurlijk.madelief88 schreef:wat een rare mensen hier, maar aannemen dat ze dit niet verzint... En wel erg wantrouwig als je kan geloven dat iemand dit verzint..
Tja.. en op mijn beurt (niet dat ik me aangesproken voel, ik geloof namelijk niet dat ze het verzint) vind ik de mensen die zoveel olie op het vuur gooien een beetje raar. Allemaal drama om niks, ze is niet in gevaar hoor..
Jetske schreef:Wie weet verzint de TS dit allemaal maar? Misschien is de jongen helemaal neit zo'n type en wil die alleen maar praten en loopt Dramaqueen alleen te dramaqueenen.Je weet het niet echt. Het is internet eh
xDramaQueen schreef:Jetske schreef:
Mag ik mijn twijfels hier aan trekken? Als er echt wat was geweest. Zat je nu niet achter Bokt. Althans dat zou ik niet doen. Dan zou ik aan de telefoon hangen met iemand die mij tot rust kan brengen.
moet ik het filmen?
ik sta hier helemaal te trillen met een tel aan mn oor waar de berichten binnenstromen
112 is hier nu... moet zo naar beneden
Redrumfox schreef:madelief88 schreef:wat een rare mensen hier, maar aannemen dat ze dit niet verzint... En wel erg wantrouwig als je kan geloven dat iemand dit verzint..

) 
xDramaQueen schreef:Jetske schreef:
Mag ik mijn twijfels hier aan trekken? Als er echt wat was geweest. Zat je nu niet achter Bokt. Althans dat zou ik niet doen. Dan zou ik aan de telefoon hangen met iemand die mij tot rust kan brengen.
moet ik het filmen?
ik sta hier helemaal te trillen met een tel aan mn oor waar de berichten binnenstromen
112 is hier nu... moet zo naar beneden
en gelukkig maar!
. Als nou eens iedereen zich aan de verkeersregels zou houden dan hoeft de politie geen bekeuringen uit te delen...

Jetske schreef:Dat kan dan wel zo zijn. Dat het 'cru' van mij is, maar voor hetzelfde geldt is het zo.
_Tara_ schreef:En hoe weet je zo zeker dat ze niet in gevaar is? Je bent er zelf niet bij. Ik ook niet natuurlijk, maar zoals zij het omschrijft zou ik toch wel erg bang zijn en zeker de politie bellen.

Saskiaatje schreef:madelief88 schreef:Goedzo! Trek je niks aan van de wantrouwige mensen hier op bokt, hoop dat die jongen flink wordt aangepakt!
Flink wordt aangepakt? Wat heeft 'ie nu precies gedaan?
MissHaffie schreef:Pardon? 112? :/ Da's alleen voor noodgevallen..
Je doet je usernaam een tikje eer aan, hoor meis.
Al moet ik zeggen dat 't verhaal nogal eng klinkt..
Niks voor mij hoor, zo'n vent.