Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

renate85

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:44

goedzo!!!!

xjudithx

Manon88 schreef:
Je hoeft er nou ook niet meteen van uit te gaan dat zoiets verzonnen is en als je dat denkt dan besteed je er toch lekker geen aandacht aan.

Helemaal mee eens!

Saskiaatje

madelief88 schreef:
Goedzo! Trek je niks aan van de wantrouwige mensen hier op bokt, hoop dat die jongen flink wordt aangepakt!

Flink wordt aangepakt? Wat heeft 'ie nu precies gedaan?

mupjekarel

Succes!!

Strawberry_

Ik denk dat twijfels trekken nu niet echt helpt voor de TS. Ik neem aan dat ze dit niet zomaar uit haar mouw schudt allemaal.

Goed dat er gebeld is. Succes.

Keet

Goed dat je gebeld hebt
doe je wel voorzichtig, en laat je snel weten of alles goed met je gaat?

_Tara_

Redrumfox schreef:
madelief88 schreef:
wat een rare mensen hier, maar aannemen dat ze dit niet verzint... En wel erg wantrouwig als je kan geloven dat iemand dit verzint..

Tja.. en op mijn beurt (niet dat ik me aangesproken voel, ik geloof namelijk niet dat ze het verzint) vind ik de mensen die zoveel olie op het vuur gooien een beetje raar. Allemaal drama om niks, ze is niet in gevaar hoor..

En hoe weet je zo zeker dat ze niet in gevaar is? Je bent er zelf niet bij. Ik ook niet natuurlijk, maar zoals zij het omschrijft zou ik toch wel erg bang zijn en zeker de politie bellen.

Tamara_H

hoop dat je snel van deze gek af bent !

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:45

Phoe, succes!

Veseosunce

esperance schreef:
Jetske schreef:
Wie weet verzint de TS dit allemaal maar? Misschien is de jongen helemaal neit zo'n type en wil die alleen maar praten en loopt Dramaqueen alleen te dramaqueenen. Scheve mond Je weet het niet echt. Het is internet eh Knipoog

Beetje cru van je hoor!

Dat kan dan wel zo zijn. Dat het 'cru' van mij is, maar voor hetzelfde geldt is het zo. Knipoog

Roosch

Pardon? 112? :/ Da's alleen voor noodgevallen..

Je doet je usernaam een tikje eer aan, hoor meis.

Al moet ik zeggen dat 't verhaal nogal eng klinkt..
Niks voor mij hoor, zo'n vent.

Bon_Bon

_Tara_ schreef:
Jetske schreef:

Als iemand zo bezitterig richting mij zou doen en me zo vaak zou bellen en nu voor m'n deur zou staan op m'n raam te kloppen zou ik toch ook wel de politie bellen. En dat de TS wil dat iemand van Bokt haar komt helpen is nergens gezegd. En uitleg, ik zou hem in ieder geval niks meer uitleggen maar gewoon dumpen en negeren.

Ten eerste is dr naam al DramaQueen nou sorry maar zegt mij al voldoende, ze is zooooo bang maar zit rustig Bokt te updaten.

En lees ff goed het topic door HIJ STAAT VOOR ME DEUR :'( WIL ER PLEASE IEMAND KOMEN zijn dramaqueens eigen woorden

Kiwipitje

Redrumfox schreef:
madelief88 schreef:
wat een rare mensen hier, maar aannemen dat ze dit niet verzint... En wel erg wantrouwig als je kan geloven dat iemand dit verzint..

Tja.. en op mijn beurt (niet dat ik me aangesproken voel, ik geloof namelijk niet dat ze het verzint) vind ik de mensen die zoveel olie op het vuur gooien een beetje raar. Allemaal drama om niks, ze is niet in gevaar hoor..
Hoe weet jij dat zo zeker? Kan jij dat zo beoordelen dan? Nee natuurlijk niet en daarom komt de politie nu ook kijken. Moesten alleen even z'n flitsapparatuur opruimen natuurlijk.

Whoops1

Hmm..
Ben benieuwd hoe dit verder gaat!

Succes iig!

Shattered

Jetske schreef:
Wie weet verzint de TS dit allemaal maar? Misschien is de jongen helemaal neit zo'n type en wil die alleen maar praten en loopt Dramaqueen alleen te dramaqueenen. Scheve mond Je weet het niet echt. Het is internet eh Knipoog

Maar juist omdat wij die zekerheid niet hebben, moet je van het ergste uit gaan. Stel je plaatst een berichtje om haar te helpen. Is het echt, kan ze daar nog wel veel aan gehad hebben. Is het nep, heb je ook niets te verliezen. Maar als je nu gaat discussiëren over of het nou wel/niet echt is, helpt de TS zeker weten voor geen STEEK !! Scheve mond

Veseosunce

xDramaQueen schreef:
Jetske schreef:

Mag ik mijn twijfels hier aan trekken? Als er echt wat was geweest. Zat je nu niet achter Bokt. Althans dat zou ik niet doen. Dan zou ik aan de telefoon hangen met iemand die mij tot rust kan brengen.

moet ik het filmen?
ik sta hier helemaal te trillen met een tel aan mn oor waar de berichten binnenstromen

112 is hier nu... moet zo naar beneden

Mag van mij hoor. Lachen

madelief88

Redrumfox schreef:
madelief88 schreef:

Ik zou me écht wel in gevaar voelen hoor... Pfff, feit blijft dat als ze wel het huis uit zou gaan hij toch echt makkelijk bij haar kan komen als hij niet vast zit. Weet niet of je het verhaal van een vrouw op de roltrap op CS Alkmaar iets zegt? Nou, dat soort dingen zijn in een minuutje gebeurd
(bedoel t overigens niet aanvallend, maar even ter vergelijking Lachen )

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:46

xDramaQueen schreef:
Jetske schreef:

Mag ik mijn twijfels hier aan trekken? Als er echt wat was geweest. Zat je nu niet achter Bokt. Althans dat zou ik niet doen. Dan zou ik aan de telefoon hangen met iemand die mij tot rust kan brengen.

moet ik het filmen?
ik sta hier helemaal te trillen met een tel aan mn oor waar de berichten binnenstromen

112 is hier nu... moet zo naar beneden

Gelukkig, je hebt gebeld!

zap

!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:46

Redrumfox schreef:
madelief88 schreef:

Nee, je moet je maar opsluiten in je kamer.... je telefoon laten stalken, iemand op je raam laten rammen, iemand constant aan je deurbel laten hangen... Dán kom je er zeker!

Komop, die gozer gaat toch tever! In de war...weet ik het allemaal. Prima, maar dan nog gaat hij tever. Ik zou ook de politie bellen en aangezien de snelheid waarmee ze komen nemen ze het ook serieus Knipoog en gelukkig maar!

@manon, in plaats van zo over de politie te spreken en te denken is het misschien een idee om de mensen die de overtredingen maken aan te spreken Knipoog. Als nou eens iedereen zich aan de verkeersregels zou houden dan hoeft de politie geen bekeuringen uit te delen... Knipoog
Laatst bijgewerkt door zap op 30-07-08 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:47

Jetske schreef:
Dat kan dan wel zo zijn. Dat het 'cru' van mij is, maar voor hetzelfde geldt is het zo. Knipoog

Houd het dan beter voor je. Geloof me, dit kan hard aan komen. En waarom zou je iemand zn rotgevoel willen geven??

monkie

_Tara_ schreef:
En hoe weet je zo zeker dat ze niet in gevaar is? Je bent er zelf niet bij. Ik ook niet natuurlijk, maar zoals zij het omschrijft zou ik toch wel erg bang zijn en zeker de politie bellen.

ja precies, je zou meteen de politie bellen en niet op bokt je verhaal neerzetten denk ik?
Ik heb ook een beetje het gevoel dat het allemaal zwaar overdreven is.

Djilna

Ik snap dat het vragen oproept dat ze zoveel opp Bokt zit tijdens deze situatie, maar om dan te concluderen dat het allemaal zo erg nog niet is is ook wat voorbarig.
En dat die jongen haar niets aandoet is al helemáál een voorbarige conclusie. Je hoort tegenwoordig iets te veel uit de hand gelopen situaties na uitmaken Scheve mond

Iemand die zo bezitterig en controlerend is als de nu exvriend van TS accepteert geen nee en zal al snel denken dat het is om een andere man. Dus politie bellen was zo onverstandig nog niet. Dan weet hij iig ook meteen dat het menens is..

Tallie1979

Saskiaatje schreef:
madelief88 schreef:
Goedzo! Trek je niks aan van de wantrouwige mensen hier op bokt, hoop dat die jongen flink wordt aangepakt!

Flink wordt aangepakt? Wat heeft 'ie nu precies gedaan?

In de war zijn en onbewust haar bang gemaakt..

Ieder weldenkende gozer had het opgegeven en had later terug gekomen, dus hij is niet helemaal snik zeg maar.. Maar hij heeft niks vernield en TS niks aangedaan.

Daarom was mijn advies om uit het raam te roepen dat hij moest ophoepelen. Daarna had ik de politie pas gebeld.

En ik gok zo dat de politie niet had hoeven komen dan, hij was denk ik wijs genoeg geweest om ook echt op te hoepelen.

TS moet het hem desnoods dmv een brief duidelijk maken waarom niet meer, als hij dan vol blijft houden denk ik dat je pas echt van een stalker kunt spreken Knipoog

renate85

MissHaffie schreef:
Pardon? 112? :/ Da's alleen voor noodgevallen..

Je doet je usernaam een tikje eer aan, hoor meis.

Al moet ik zeggen dat 't verhaal nogal eng klinkt..
Niks voor mij hoor, zo'n vent.

Had ik ook gedaan in haar geval hoor... zou zo 1,2,3 het andere nummer niet eens weten!

Shattered

Meis, succes !!!
Probeer kalm te blijven !