Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mensen hangen het niet aan de grote klok door dit soort reacties
zoiets is toch pompen met de kraan open?
suze_ schreef:pijnstillers zijn ook drugs

DresslOver schreef:Pijnstilling doet ook wonderen. Heb je geen ander pilletje voor nodig.
Als je wil zweven ga je in de zweefmolen zitten, bovendien hoef je het voor de lichteffecten niet te doen, de echte effecten zijn er ook genoeg.
Je kan het draaien hoe je wil maar het is gewoon onverantwoord. het is gewoon troep en maakt uiteindelijk alles kapot. en als je het nodig (denkt) te hebben, zit er iets niet goed.
@ Lieveli: en waarom zou je al die dingen doen terwijl je als je het zonder doet net zoveel lol kan hebben en niet zo veel spul mee hoeft te nemen en niet continu moet nadenken of je je nog wel goed voelt..zoiets is toch pompen met de kraan open?
Het slaat gewoon nergens op.
en nog steeds ben ik HEEL benieuwd naar jullie antwoorden op de vraag van Phara!!
MarcoBorsato schreef:en natuurlijk is het troep, ik heb nergens beweerd dat ik het bij de natuurvoedingswinkel haal. Daarom doe ik het ook niet elke dag
MarcoBorsato schreef:Phara heb jij die ervaring wel met iemand heel dichtbij?

maar dat is het ook.
Puur theoretisch is elk medicijn "drugs" maar vaak zijn er wel vaste dosissen vast gelegd voor medicatie (iig mijn dokter zegt toch hoeveel ik max mag nemen met tussentijden van hoeveel uur
) en ik geloof niet dat er iemand is die zegt "jij mag maximum 2 XTC pilletjes per dag nemen, eentje s morgens bij het eten en eentje s avonds bij je biertje"
Cayenne schreef:Overleggen is altijd heel veel geprobeerd, maar wanneer sommige mensen eenmaal beginnen te drinken of die behoefte voelen, dan gaat dat gevoel overheersen en gaat alles daarvoor aan de kant. Zolang ze nuchter zijn gaat het nog.
We hebben toendertijd hele compromissen afgesloten, alles op papier gezet, maar zodra meneer zin had om wat te gaan drinken of wat dan ook, dan bestonden die afspraken opeens niet meer
pharagirlke schreef:of ze er iemand onder door had zien gaan van haar familie en of ze al gezien had hoeveel het kapot kan maken in mensen waar ze zielsveel van houd.Puur theoretisch is elk medicijn "drugs" maar vaak zijn er wel vaste dosissen vast gelegd voor medicatie (iig mijn dokter zegt toch hoeveel ik max mag nemen met tussentijden van hoeveel uur
) en ik geloof niet dat er iemand is die zegt "jij mag maximum 2 XTC pilletjes per dag nemen, eentje s morgens bij het eten en eentje s avonds bij je biertje"
DresslOver schreef:De discussie word nu wel erg flauw met codeine en paracetamol als drug zijnde..
suze_ schreef:
Of ik interpreteer het fout..... 
ellepel schreef:DresslOver schreef:De discussie word nu wel erg flauw met codeine en paracetamol als drug zijnde..
waarom is dat flauw?
ik geef gewoon antwoord op haar vraag,nadat ik al even mee had zitten lezen.
maar het is en blijft zo dat alcohol en medicatie gewoon wel geaccepteerd word en illegale drugs niet.
terwijl de uiteindelijke schade aan je lichaam bij beiden net zo erg is.
en daar is geen "ja maar" of "dat valt wel mee"wat dan ook voor..
en de verslavingskans is overal van aanwezig.
het blijft gewoon zo dat de een mens het wel accepteerd en het prima vind en de ander er fel op tegen is,.
en dat mag. dat mag iedereen toch![]()
zo heb ik dus echt wel mensen ten onder zien gaan aan cocaïne,waardeloze troep is dat
pharagirlke schreef:suze_ schreef:
ondanks dat ik het verschrikkelijk vind dat je dit moet meemaken, en je ma áltijd mag pb'en (hoewel ik niet weet of je daar veel behoefte aan hebt) als je wil praten oid...Lees ik niets over drugs alsin xtc, wiet enz......Of ik interpreteer het fout.....
lieveli en hoeveel doen er dat ook echt?