Ongeluk gehad, 25 hechtingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amigamia

Re: Ongeluk gehad, 25 hechtingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:24

zo dan , dat is niet zo fraai zeg die wond . Boos! Ik werk ook bij tnt maar dan in de regio ridderkerk . maar hier maak ik ook genoeg mee als postbode . zo ben ik al twee keer gebeten door een hond . Boos! maar die bus zo op de stoep parkeren dat is echt niet normaal . je kan inderdaad niet zien of er wat achter hangt. Ik fiets ook altijd met mijn bundel post in mijn handen tot nu toe nog altijd goed gegaan . Haha! Bloos Haha!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 17:45

bello schreef:
zo dan , dat is niet zo fraai zeg die wond . Boos! Ik werk ook bij tnt maar dan in de regio ridderkerk . maar hier maak ik ook genoeg mee als postbode . zo ben ik al twee keer gebeten door een hond . Boos! maar die bus zo op de stoep parkeren dat is echt niet normaal . je kan inderdaad niet zien of er wat achter hangt. Ik fiets ook altijd met mijn bundel post in mijn handen tot nu toe nog altijd goed gegaan . Haha! Bloos Haha!

Hahah, ja het is altijd wat met de postbodes Tong uitsteken
Ik heb ook regelmatig een hond achter me aan!
Maarja, wees maar blij dat je er nog goed vanaf bent gekomen Tong uitsteken Ik werk er nu een jaar, en tot die tijd ging het ook altijd goed.
Op 1 keer na, dat ik achter een hek bleef hangen, en me broek op me kont tot me been openscheurde, haha! Bloos Oeps.
Maja, dat was (tot woensdag) alles..Tong uitsteken

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 22:36

Pfoeh, moet het weer ff van me afschrijven hoor Boos!

Zit even in een dipje nu!
Heb haast geen gevoel meer in mijn onderkin zoals al gezegt.. Word steeds akeliger! Bah. Voelt echt niet fijn
De pijnstillers zijn weer uitgewergt Boos! Pff..

En ik moet zoveel pijnstillers nemen voor de pijn weg gaat ( 1 ibuprofen, 2 paracetamols per keer, 4x per dag).
Dan is de pijn weg, (nouja weg.... Minder) word ik weer misselijk van de pijnstillers in me lijf. Moet er zoveel op een dag vreten, me maag is helemaal van slagg. En ik krijg al zo moeilijk eten binnen, dus heb ook nog eens een (bijna) lege maag, dan met al die pillen..

Blehh.. voel me echt ff helemaal niet lekker Huilen
Ik wil wel een pijnstiller tegen de pijn, maar dan kan ik weer niet slapen van de misselijkheid!! Boos!
Wat een klótezooi ..

Zo ben ik dat ook weer even kwijt!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:42

misschien om een andere pijnstiller vragen of een zetpil
ook geen pretje maar daar lijdt je maag niet zo van

wel blijven eten hoor Ach gut

dat het meer pijn zou gaan doen is normaal, maar zeker niet leuk

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 22:57

spatter schreef:
misschien om een andere pijnstiller vragen of een zetpil
ook geen pretje maar daar lijdt je maag niet zo van

wel blijven eten hoor Ach gut

dat het meer pijn zou gaan doen is normaal, maar zeker niet leuk

Pff echt vermoeiend hoor! En een andere pijnstiller heb ik gevraagd, dan krijg ik zo'n poeder, en die krijg ik echt niet weg! Dat lukt me niet..
Toen zeiden ze dat ik dan 1xibu. mocht en 2x paracetamol per keer.. Verder niks. Verward
En als ze niet neem, ben ik wel niet misselijk, maar heb ik weer zo'n pijn dat ik niet kan slapen Boos!

What to do...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:59

zetpillen dus, die stop je in je kont Ach gut
krijgen meestal kleine kinderen en oude mensen
maar toen ik zelf keizersnede had gehad kreeg ik ze ook

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 23:03

spatter schreef:
zetpillen dus, die stop je in je kont Ach gut
krijgen meestal kleine kinderen en oude mensen
maar toen ik zelf keizersnede had gehad kreeg ik ze ook

Haha, die vind ik echt vreselijk!!..
En we hebben ze niet in huis momenteel.. Boos!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:11

Vervelend dat je je nu zo voelt.

Even naar de huisarts (post dus in dit geval, tis weekend) bellen en vragen om omeprazol. Is een maagbeschermer, beschermt je maag bij gebruik van NSAID's (waar ibuprofen dus onder valt). Een andere maagbeschermer is natuurlijk ook goed, maar omeprazol is een eerste keus middel, dus vandaar dat ik die noem.

Verder even niet te veel zuivelproducten (met name melk) gebruiken. DIe zorgen voor meer aanmaak van maagzuur, wat de misselijkheid verergert.

Slik je de pijnstillers wel standaard op vaste tijden?

Wat betreft het geen gevoel in de kin hebben, begrijp ik het goed dat je steeds minder gevoel in je kin krijgt?? Dus dat het verergert? Zo ja, dan dat meteen even melden als je toch met de huisartsenpost gaat bellen.

Sterkte!!

Edit: bedenk me ineens dat jij natuurlijk van de week op de CSO (SEH, hoe ze het daar ook noemen) bent geweest. Dan mag je meestal daar ook meteen heen bellen als er problemen zijn, dus niet eerst naar de huisartsen post. Werkt meestal beter, bovendien hebben ze daar op papier wat er gebeurt en gedaan is en kunnen ze indien nodig contact opnemen met de plastisch chirurg ivm je kin.

Edit2: héééle vreemde typfout verwijdert
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 19-07-08 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:15

oh dat ziet er pijnlijk uit!!!! Verdrietig

heel veel sterkte!!! Ach gut

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 11:04

Lalidan schreef:
Vervelend dat je je nu zo voelt.

Even naar de huisarts (post dus in dit geval, tis weekend) bellen en vragen om omeprazol. Is een maagbeschermer, beschermt je maag bij gebruik van NSAID's (waar ibuprofen dus onder valt). Een andere maagbeschermer is natuurlijk ook goed, maar omeprazol is een eerste keus middel, dus vandaar dat ik die noem.

Verder even niet te veel zuivelproducten (met name melk) gebruiken. DIe zorgen voor meer aanmaak van maagzuur, wat de misselijkheid verergert.

Slik je de pijnstillers wel standaard op vaste tijden?

Wat betreft het geen gevoel in de kin hebben, begrijp ik het goed dat je steeds minder gevoel in je kin krijgt?? Dus dat het verergert? Zo ja, dan dat meteen even melden als je toch met de huisartsenpost gaat bellen.

Sterkte!!

Edit: bedenk me ineens dat jij natuurlijk van de week op de CSO (SEH, hoe ze het daar ook noemen) bent geweest. Dan mag je meestal daar ook meteen heen bellen als er problemen zijn, dus niet eerst naar de huisartsen post. Werkt meestal beter, bovendien hebben ze daar op papier wat er gebeurt en gedaan is en kunnen ze indien nodig contact opnemen met de plastisch chirurg ivm je kin.

Edit2: héééle vreemde typfout verwijdert

oh, thanks! Dan ga ik gelijk ff bellen voor een receptje! Want ik word er gek van, die misselijkheid er nog eens bij.
Alsof ik al niet genoeg pijn heb, pff.

Al moet ik zeggen dat ik me vandaag toch al wel ietsje beter voel dan gisteren.. De spierpijn trekt al een klein beetje weg, dus dat scheelt al een hoop.. Haha!

Nouja, dan ga ik maar fftjes dat receptje opvragen, altijd handig.
Kan ik tenminstem mn pijnstillers weer slikken!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:46

Succes met bellen. En behalve maagbeschermers zijn er ook andere middelen tegen de misselijkheid, dus er is vast wel iets aan te doen!!

Ga je vandaag op vakantie??

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 11:42

Lalidan schreef:
Succes met bellen. En behalve maagbeschermers zijn er ook andere middelen tegen de misselijkheid, dus er is vast wel iets aan te doen!!

Ga je vandaag op vakantie??

Ik ben nu op vakantie Ja

Is alleen niet veel aan. ik kan nergens mee meedoen..
EN het is rotweer! Tong uitsteken

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:43

Dan ben je vast in NL. Tong uitsteken

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:43

oh meissie toch!

toch heel veel plezier tijdens je vakantie!!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:48

Veel sterkte!!!

Lijkt me heel veel pijn doen..
Het enige wat ik vreemd vind is dat er 1 jaar geen zon op mag? heb zelf ook zo'n litteken op mijn sleutelbeen, en mocht der wel mee de zon in (ging op vakantie in kreta) terwijl ik dat litteken pas 7 weken had (ben geopereerd)

Wat ik je ook kan aanbevelen als de hechtingen eruit zijn, is om littekencreme te halen. Het houdt de huid soepel en het litteken trekt sneller weg.

Succes ermee!!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 11:56

Up_to_Date schreef:
Dan ben je vast in NL. Tong uitsteken

Haha indd! Blij dat ik geen reisje naar het buitenland geboekt had! anders kon die mooi geannuleerd worden!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:03

Morgen komt de zon Knipoog Hopelijk heb je toch nog een fijne vakantie. Genoeg leesvoer meegenomen?

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 14:56

Dat is wel een grote wonde zeg! Je hebt echt geluk gehad.

Tevens wil ik ook even zeggen dat ik toen ik 10jaar was ook een ongelukje heb gehad met betonijzer. Ik was bij een vriendje gaan spelen en hij liep, in de tuin, naast mij naar boven, ik ging aan de kant en liep ook naar boven. Naast mij lag een stuk betonijzer en ik had dit natuurlijk niet gezien. Ik had een grote wonde op mijn been, zeker 1cm breed en 1cm diep(zo groot als de pin dus) en heb het nooit laten hechten omdat ik niet wilde dat mijn mama de pleister eraf deed die de mama van het vriendje erover had geplakt. (Als ik er nu aan terug denk was die pleister echt enorm groot Haha! )
Nu loop ik dus nog steeds met een litteken op mijn been, bijna de volledige lengte van mijn scheenbeen.

Ik ben er zeker van dat door de hechtingen jouw litteken veel beter zal genezen.

Mvg!