Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bello schreef:zo dan , dat is niet zo fraai zeg die wond .Ik werk ook bij tnt maar dan in de regio ridderkerk . maar hier maak ik ook genoeg mee als postbode . zo ben ik al twee keer gebeten door een hond .
maar die bus zo op de stoep parkeren dat is echt niet normaal . je kan inderdaad niet zien of er wat achter hangt. Ik fiets ook altijd met mijn bundel post in mijn handen tot nu toe nog altijd goed gegaan .
![]()
![]()
spatter schreef:misschien om een andere pijnstiller vragen of een zetpil
ook geen pretje maar daar lijdt je maag niet zo van
wel blijven eten hoor![]()
dat het meer pijn zou gaan doen is normaal, maar zeker niet leuk
spatter schreef:zetpillen dus, die stop je in je kont![]()
krijgen meestal kleine kinderen en oude mensen
maar toen ik zelf keizersnede had gehad kreeg ik ze ook
Lalidan schreef:Vervelend dat je je nu zo voelt.
Even naar de huisarts (post dus in dit geval, tis weekend) bellen en vragen om omeprazol. Is een maagbeschermer, beschermt je maag bij gebruik van NSAID's (waar ibuprofen dus onder valt). Een andere maagbeschermer is natuurlijk ook goed, maar omeprazol is een eerste keus middel, dus vandaar dat ik die noem.
Verder even niet te veel zuivelproducten (met name melk) gebruiken. DIe zorgen voor meer aanmaak van maagzuur, wat de misselijkheid verergert.
Slik je de pijnstillers wel standaard op vaste tijden?
Wat betreft het geen gevoel in de kin hebben, begrijp ik het goed dat je steeds minder gevoel in je kin krijgt?? Dus dat het verergert? Zo ja, dan dat meteen even melden als je toch met de huisartsenpost gaat bellen.
Sterkte!!
Edit: bedenk me ineens dat jij natuurlijk van de week op de CSO (SEH, hoe ze het daar ook noemen) bent geweest. Dan mag je meestal daar ook meteen heen bellen als er problemen zijn, dus niet eerst naar de huisartsen post. Werkt meestal beter, bovendien hebben ze daar op papier wat er gebeurt en gedaan is en kunnen ze indien nodig contact opnemen met de plastisch chirurg ivm je kin.
Edit2: héééle vreemde typfout verwijdert
Lalidan schreef:Succes met bellen. En behalve maagbeschermers zijn er ook andere middelen tegen de misselijkheid, dus er is vast wel iets aan te doen!!
Ga je vandaag op vakantie??
Up_to_Date schreef:Dan ben je vast in NL.