Onze camera (canon 40D) is in mijn handen ook geen garantie voor echt mooie foto's. Mijn man kan er veel meer mee. Maar ik vraag er ook geen geld voor.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DramaQueen_ schreef:Tot nu toe is het nog niet fout gegaan, maar als jij 'm kapot doet terwijl je 'm aan het 'maken' bent, is al garantie weg.
Iddel schreef:Voel me wel lichtelijk aangesproken, heb ook in een opwelling een goed beginnerscamera gekocht (Fuji FinePix S5800), snap nog niks van diafragma, sluitertijd, IOS(heb ik het zo goed?)waarden.
Ben dus nog een echte beginner, maar ach..laat me toch lekker knooien samen met die andere mensen
Edit:Heeft iemand dus nog sites met goede tips en/of oefeningen? Zijn natuurlijk van harte welkom!
xDramaQueen schreef:Iddel schreef:Voel me wel lichtelijk aangesproken, heb ook in een opwelling een goed beginnerscamera gekocht (Fuji FinePix S5800), snap nog niks van diafragma, sluitertijd, IOS(heb ik het zo goed?)waarden.
Ben dus nog een echte beginner, maar ach..laat me toch lekker knooien samen met die andere mensen
Edit:Heeft iemand dus nog sites met goede tips en/of oefeningen? Zijn natuurlijk van harte welkom!
ik ben begonnen bij de Fuji finepix s5600, daarvoor een echte compact camera en vond foto's toen al fantastisch, de Fuji heeft mij echt onwijs veel geleerd!
Cayenne schreef:Ik ben het wel eens met de TS.
Er lopen een stuk of 100 "fotografen" rond op bokt, compleet met website en SLR.
Maar er zijn er misschien maar 5 of 6 die ook echt daadwerkelijk goede foto's maken.
Het lijkt tegenwoordig zo makkelijk: Men koopt even een goede camera, schiet foto's en verkoopt ze, en huppa, geld verdienen maar.
En het wordt inderdaad nog verkocht, maar kritisch zijn..ho maar..
xDramaQueen schreef:ondanks dat ik een eigen camera heb, zou ik dolgraag een shoot hebben van sjoert oidof hypofocus
Juul schreef:Precies. Maarja, dat zijn wel Nederlanders.Overal geld uit willen halen.. Maar het komt de fotografie niet ten goede.