Onze camera (canon 40D) is in mijn handen ook geen garantie voor echt mooie foto's. Mijn man kan er veel meer mee. Maar ik vraag er ook geen geld voor.
Man trouwens ook niet maar die heeft al jaren als hobby mooie foto's maken. Sinds de digitale camera is hij vooral druk met HDR foto's

Helaas ging mijn vriend voor t leven door een ongeluk kapot, of ja, er zat een dikke kras op de lens en maken zou kapitalen kosten.. Toen ben ik opzoek gegaan naar een andere camera.

Maar verder is het weer een leuk leerproces..
Maar anderzijds moeten ze het zelf weten: mij ga je niet weten betalen voor zo'n slechte fotoshoot, en voor de mensen die er wel voor betalen is dat hun probleem natuurlijk...
Maar de vraag is: is er wat aan te doen, want ik zou niet weten wat; mensen die er geen verstand van hebben grijpen natuurlijk naar een goedkopere 'fotograaf'. Al zijn er natuurlijk ook mensen die echt wel gaan voor de kwaliteit.
). Maar daar vonden me ouders dat ik mooie foto's mee maakte (ergens in Duitsland) en ik vond het ook leuk. En toen heb ik lang met zo'n oude Sony foto's gemaakt. Toen half jaar Kodak Easyshare M753 en dan een SLR. Je kan van elke camera nog iets leren dusja
.