ARGH. Sorry ik stuur wel een briefje want dit lukt me echt niet hoor!!!!!!!!!Ergernis is compleet bij mij. Wil ik eens crea doen kan ik het niet dat is lekker
Lielle
Geplaatst: 07-02-03 18:29
heb er 9 bijgevouwen vandaag, moet er nu bijna 25 hebben.
Dorine
The one and only
Geplaatst: 07-02-03 18:34
Waaaaaah!! Lielle kom je ze brengen en Cerise meeten?
En dan meteen allergrootste nederlandstalige Boktfan-teddybeer ter wereld ontmoeten: Peter...
Chantalleke
Geplaatst: 07-02-03 20:05
Ik heb het briefje op de post gedaan dus je moet hem morgen hebben!!
Wmijn
Geplaatst: 07-02-03 23:32
Aaaaaaargh, het is een verslaving aan het worden. Ik heb er vandaag 26 gevouwen tijdens college (:z) en toen waren mijn, van theezakjes gemaakte, vouwblaadjes op... Vanavond ben ik begonnen met het stukknippen van de bruna-folder. Lekker dun papier en vrolijk rood vanwege valentijn. Maar, eigenlijk moet ik afwassen (en eigelijk ook niet bokken...)
Jacksel
Geplaatst: 08-02-03 15:01
Hmmm de theezakjes zijn op hier, anders had ik er al veel meer gehad... Ik zit nog te wachten tot ik ze kan komen brengen, Dorine
Lielle
Geplaatst: 10-02-03 10:57
Dorine, ze gaan vandaag op de bus dan heb je ze alvast, en die meeting doen we zeker een keer!
Dorine
The one and only
Geplaatst: 10-02-03 11:14
Grrrr al die meetings die nog op zich laten wachten... Er moet toch echt een Bokker Cerise eens aan 't werk zetten want mij lukt het niet zo goed!
Cerise's spieren zijn al niet meer zichtbaar, ze heeft nu niet alleen een babyface maar ook een babykontje... Wel schattig hoor, maar ze ziet er echt niet uit als een 'sportpaard' wat wel zou moeten. Laatst met Ilindra erop begon ze hevig verontwaardigd haar trukendoos te gebruiken, want werken, dat was toch niet iets voor "Paarden van Stand"? Hoezo verwaand krengetje?
Gelukkig was ze gisteren al braver, wie weet helpen de kraanvogels ook wel bij haar. Zeker weten bij mij want ik hield het rijden maar liefst een half uur vol!
Dus nog wat extra kraanvogels en dan... dan rij ik van de zomer weer springlessen met mijn koppige babyface.
Sterre
Geplaatst: 10-02-03 13:11
Hoeveel heb je er inmiddels ??
Mosh
Geplaatst: 11-02-03 13:49
Ikke heb er nu 15 gevouwen
Dorine
The one and only
Geplaatst: 11-02-03 15:39
Mijn eerste buitenlandse kraanvogels zijn aangekomen!!! Ze kwamen uit Duitsland... Raadt eens wie er zo creatief was? (Veel en mooi trouwens! )
Rhys
Geplaatst: 11-02-03 23:51
Ik schat Sterre! (btw, raad kan nooit met dt daar, maar ik vergeef het je)
Ik heb er ook al aardig wat, zal ze straks even tellen. Ik drink nu op school steeds maar thee ipv koffie, dan heb ik weer een zakje en dus ook weer twee vogeltjes!
Lielle
Geplaatst: 12-02-03 10:14
Kan wel volgens mij Rieja, maar dat is zeer plechtig taalgebruik, namelijk de gebiedende wijs meervoud:
Gaat heen en zondigt niet meer.
En ik denk trouwens ook Sterre.
Dorine
The one and only
Geplaatst: 12-02-03 20:44
Klopt het was Sterre!!! Bij deze nog heel erg bedankt Sterre, ze waren echt ontzettend mooi gevouwen en ook nog erg mooi papier.... schitterend.
En vrijdag... Vrijdag ga ik naar mijn arts. Bespreken hoe de eerste drie weken van de nieuwe chemokuur zijn geweest, over de bijwerkingen praten, en praten over hoe ik me voel enz. Ben zo benieuwd!
Wie vind nog meer net als Dorine zelf dat het lijkt alsof ze minder is gaan hoesten? Althans dat LIJKT zo... Zou het? Wat denken jullie
Saskia
Geplaatst: 12-02-03 21:11
Zojuist heb ik er eentje... in een envelopje gedaan Ik weet het, één is niet veel, maar ik ken mezelf. Als ik er meer wil maken, komt het er niet van en stuur ik ze helemaal niet meer op... Vandaar dus. Beter iets dan niets, toch?!
Succes allemaal, ermee. 't Is inderdaad wel een heel gepuzzel als je het nog nooit eerder gedaan hebt...
Truf
Geplaatst: 12-02-03 22:59
Ik zal mijn vogeltjes binnenkort opsturen(ja dat zei ik ook al eerder). Helaas ben ik nogal inspiratieloos de laatste tijd, dus zal er geen uitgebreide brief bij zitten.
Sterre
Geplaatst: 12-02-03 23:41
Graag gedaan hoor Dorine ! Ik had wat beginners probleempjes, maar mijn mams was zo lief om de verschillende stadia van het vouwen, voor te doen en dit naar mij op te sturen. Mijn zoontje van 8 vond het ook van die mooie vogeltjes en heeft er ook een aantal voor je gemaakt ! Ik hoop voor je dat je écht minder bent gaan hoesten! Die chemo hakt er natuurlijk al erg in, maar van dat hoesten erbij word je natuurlijk helemaal moe ... Ik duim voor positief bericht bij de dokter !
Tanya
Geplaatst: 13-02-03 08:44
Jah, ik duim ook voor je! Hopelijk heeft de dokter positief nieuws *duim duim*
Jacksel
Geplaatst: 13-02-03 15:59
Ik zit nu over de 60 (tel ze thuis en pas dan mijn onderschrift weer aan) maar ik ga door tot 7 maart, dan ga ik ze persoonlijk bij Dorine afleveren... Heb er nu al zin in
Dorine
The one and only
Geplaatst: 19-02-03 14:39
Zeven maart gaat dus niet door Karin, moet dan foto's maken van mijn longen in 't ziekenhuis in Arnhem. De eerste foto's die aan zullen geven of mijn nieuwe chemokuur werkt!
Verder heb ik die avond al vroeg vergadering hoorde ik net, van de rijvereniging. Wordt spannend, we krijgen een nieuw bestuur en een nieuw beleid... Stemmen dus en alvast van alles opnieuw overleggen en organiseren. Leuk!
Ik maak wel een nieuwe afspraak met je, dr. Jacksel. Mocht er iemand, mét auto, uit provincie Utrecht, Cerise en mij willen meeten... En dan haar meteen vanuit Amersfoort, Apeldoorn of Utrecht mee kunnen nemen richting Arnhem en dan Zevenaar, dan is die van harte welkom! Vervoer is namelijk een probleem, ze kan doordeweeks wel met de trein, maar dan moet ik weer thuis iemand organiseren die ons naar stal brengt en ophaalt met de auto... vandaar.
Wie uit midden-Nederland ergens wil haar met de auto oppikken in Provincie Utrecht en samen met haar Cerise en mij meeten?
Indien gewenst kan ik nogmaals een maaltijdje serveren voor de avond als jullie pas 's middags komen. Bijv. de beruchte chili con carne a la Dorinepien....
Jacksel
Geplaatst: 19-02-03 17:02
Hahaha doordeweeks kan vanuit Utrecht als ik school heb, maarre Apeldoorn is niet extreem handig hoor Drientje... Leusden/Amersfoort komt beter uit om opgepikt te worden...
marleentjevb
Geplaatst: 19-02-03 17:33
kijk dit is nou naaste liefde (heb op school een jaar godsdienstles gehad ) maar ik ben dus ook creatief bezig dus als ie goed gelukt is stuur ik me op. Dorine de kraanvogel van mij is goudwaard
echt een heel leuk idee trouwens, geniaal
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-03 23:10
Ik woon in de genoemde regio, en het lijkt mij super om weer eens te meeten... maar... ik heb niet dat je zegt een auto ofzo, en bovendien zit ik ook niet echt in NL de komende tijd (als het goed is tenminste)...
Fleda
Geplaatst: 20-02-03 14:30
Wil er iemand mij een prive curses kraanvogels vouwen geven? Ik heb al 100009804385 pogingen gedaan!
Cody
Geplaatst: 21-02-03 15:34
Dorine, hoe is het ondertussen met je? En hoeveel kraanvogels heb je al?
Ik heb echt het beste met je voor, maar ik heb helaas het kraanvogel-vouwen toch maar opgegeven Ik geloof niet dat het voor mij weggelegd is, dat gepriegel.
Daarom bij deze hier op bokt nog even een hart onder de riem, zonder kraanvogel, maar wel heel erg gemeend.