vaak jonger geschat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: vaak jonger geschat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:15

ik hoor helaas ook tot de kliek Clown

ik ben 24 jaar, maar qua uiterlijk zie ik er uit als 16.
zeeeeeeeer irritant om dat steeds te moeten uitleggen.
heeft mij al meerdere malen banen gekost bij sollicitaties als ik op woongroepen zou werken met pak hem beet 18 jarigen ivm dat ik er te jong uit zag en ze bang waren dat de jongeren daar niet naar mij zouden luisteren omdat ik geen "gezag' uitstraalde maar eruit zag als een medejongere.
mjah.. daar kan ik natuurlijk weinig aan doen Clown

enige voordeel:
Kom zelfs nog met kinderkorting het zwembad in Nagelbijten / Gniffelen

Kimdj19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:49

Ik helaas ook... Slapen Ik ben 22, ze denken idd dat ik nog ergens onder de 20 ben ofzo.
Heb ook een keer korting gekregen bij een zwembad, omdat ze dacht dat ik nog jeugd was. Duivel

2 jaar terug ofzo ging ik sigaretten kopen voor mn ouders, vroeg ze mn legitimatiebewijs!! Huilen Toen werd ik boos Stoom uit je oren ! Ik zeg ik lijk misschien geen 20, maar toch wel 16!!! Gelukkig had mn zusje het bij der dus kregen we het mee.....

Maar ja later is het mooi meegenomen, maar nu nog niet....

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:52

mijn man heeft dat
en mijn zoontje heeft het nu ook

Feanyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:00

Ben 22 en wordt meestal rond de 18 tot 20 geschat. Nu niet zo erg, maar toen ik 18 was werd ik ook rond de 15 geschat. Idd, best banketstaaf, maar het is niet anders.
M'n moeder is weer het andere uiterste. Toen ik net 21 was heeft ze een jaar lang tegen alles en iedereen volgehouden dat ik al 24 was >.<....fijn hoor, zo'n moeder.... >.<

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:53

Ik heb het ook.. Ben 22.. Wordt vaak 17/ 18 geschat... Wel vervelend soms! Maar over 20 jaar vind ik het fijn Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:59

Ik wordt als 22 jarige 17 geschat Clown en als je zegt dat je dan toch al bijna 4 jaar je rijbewijs hebt staan ze raar te kijken Cool
maargoed liever jonger dan ouder toch?
Je zou maar als 22 jarige 35 ofzo worden geschat Tong uitsteken

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:34

Ik word altijd jonger geschat Clown Vaak genoeg dat ze denken dat ik 18 ben (en ben toch echt bijna 22 Clown )

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:55

Ikke *LOL* over een halfjaartje ben ik 27 maar niemand die me ook echt zo oud schat! (zie profiel voor foto)
En heb een jonger vriendje(bijna 24) maar we zien er ongeveer even oud uit Lachen

Werk op een kazerne en die militairen vragen ook vaak hoe oud ik ben, hoor de meest foute antwoorden haha maar ze hebben me nog nooit te oud en maar een heel enkele keer goed geschat, verder altijd jonger Haha!

Maar nu ben ik ook op een leeftijd dat dat fijn is om te horen(25+ ) en voorheen tot mn 20/22e ofzo werd ik altijd iets ouder geschat
als 14 jarige 17/18 als 16/17 jarige 21+ kroegen in komen, als amper 20 jarige 24/25 geschat maar de laatste jaren is dat eigenlijk langzaam veranderd in te jong worden geschat haha

Ach ik lach me kapot als ik straks 30 ben en ze schatten me nogsteeds 25, heerlijk *LOL*

Maar snap wel dat je als 18 jarige liever niet te jong wordt geschat!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:01

Ik ook. WOrd altijd een jaar of 6/7 jonger geschat.
Vind het wel grappig eigenlijk.

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:30

laatst deed ik de deur open, stond er iemand voor de deur die iets wilde verkopen. Die vroeg: "zijn je ouders thuis". Euhm nee die wonen hier niet Clown

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:55

nicolientje schreef:
laatst deed ik de deur open, stond er iemand voor de deur die iets wilde verkopen. Die vroeg: "zijn je ouders thuis". Euhm nee die wonen hier niet Clown

das helemaal l*llig Vork

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:56

Mij overkomt het ook, ik ben 20, heb een zusje van 17,5 en het komt zó vaak voor dat men denkt dat ik de jongste ben.

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:01

Ik wordt ook altijd jonger geschat. Puur omdat ik klein en dun/slank ben. Maar nu kan het me niks meer schelen (ben trouwens 22 en men denkt dat ik 16 á 17 ben) ik pas tenminste ik kinderrijbroeken en die zijn stuk goedkoper dan voor de volwassen vrouwen.

Mijn vriend schrok wel toen ik zei dat ik 22 was. Hij is 19. Maar dat vindt ik niet erg. Kan ik me ook lekker jeugdig gedragen!

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:11

Ik word ook altijd jonger geschat hoor, ben sinds 2 weken 18.
De meeste denken altijd dat ik 15/16 ben.
Maar ik ben dan ook wel ééérg klein,maar 1. 55 Bloos

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 17:22

ik wordt juist altijd ouder geschat maar dat komt nu nog wel van pas Schijnheilig
ben nu 16 meestal wordt ik geschat tussen 17/18..

Kimdj19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 08:28

Flew schreef:
Mij overkomt het ook, ik ben 20, heb een zusje van 17,5 en het komt zó vaak voor dat men denkt dat ik de jongste ben.

Dat heb ik ook vaak Verdrietig . Zeggen ze tegen me zusje "jij bent zeker de oudste" Clown .

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:07

ik ook!
ben ondertussen 21..
zat poos terug in de kantine van de manege met 2 vriendinnen (en een vriendin van hun met dr vriend) aan de bar wedstrijd na te bespreken. ik zeg zo: ik ben met de auto hierheen gekomen! (nog niet zolang m'n rijbewijs) *wappert met rijbewijs*
vraagt dat meisje zo: hoe oud ben je eigenlijk?
ik: gok maar Knipoog
zij: jaar of 18?
*vraagt aan dr vriend hoe oud hij denkt dat ik ben*
hij: hmm hmmm... jaar of 15.. 16 misschien..
ik: *valt bijna van t lache van dr barkruk*
die 2 vriendinnen zo: nee joh ze is al 19!
ik: niet! 20! (was maandje voor m'n 21e verjaardag..)
hij: O_O ik heb niks gezegd....

(ik lijk ook inderdaad een stuk jonger dan m'n 18 jarige broertje..)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:39

Ik ben 25 maar kan makkelijk voor 18 door Tong uitsteken dat wil zeggen, op het 1e gezicht dan. Als mensen met me praten wordt ik wel ouder geschat.

Ik vind het allemaal prima, ik kan me heerlijk als idioot gedragen met uitgaan zonder dat iemand me aankijkt van "daar ben je te oud voor" maar tegelijkertijd heb ik wel meer levenservaring om lastige situaties aan te kunnen (oeh dat klinkt wel erg wijs Koe )

Grappig is dat mijn 2 collegaatjes op mn werk (fotoservice hema) beide al 30 zijn, maar er net zo jong uitzien als ik, zou bijna denken dat we daar op uitgezocht worden Tong uitsteken

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:05

ik heb het ook, ben zelf 19
werd laatst in de bioscoop nog gevraagd of ik wel 16 was(film voor 16+)
ga je ook op je eerste date(nu ondertussen vriend) Bloos

maar mijn zus heeft precies hetzelfde (21)
we krijgen ook vaak de vraag wie van ons nou eigenlijk de oudste is Haha!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:07

ik werd laatst ook 18 geschat en ik ben toch en 23 jaar en mama van 2 kinderen!! Tong uitsteken

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:14

Unwritten schreef:
Ik ben bijna 20 (nog 12 dagen) en kan me elke keer nog legitimeren als ik iets van bier ofzo ga halen. Ik word ingeschat voor een jaar of 14. Heb geleerd ermee te leven, moet altijd lachen om de hoofden van de caissieres als ze mn identiteit zien. Lachen wordt alleen maar leuker als ik over half jaar mn rijbewijs tevoorschijn kan trekken. Vork Dat ze me jonger schatten komt door mn lengte, ben 1.58m, heb wel al mijn vrouwelijke vormen Clown

Mn zusje (6 jaar jonger) wordt wel ouder geschat dan dat ik ingeschat wordt, das wel frustrerend zo nu en dan Nagelbijten / Gniffelen

Dat heb ik dus ook he, ik ben momenteel dus 20 jaar, en nog moet ik me elke keer legimiteren. Heb er trouwens wel een keer misbruik van gemaakt; Er is altijd autocross bij ons in de buurt, en je mag minder betalen als je 12 of jonger bent, ik was 16 jaar. Eh ja, ik ben 12. Wel eventjes kijken, nou okay loop maar door. Terwijl degene het wel had kunnen weten dat ik ouder was, want was zus van vriendin of ze heeft me ff een mazeltje bezorgt.
Maar zelfs vorig jaar bij een autocross, was met me vriend mee. Is dat jullie zusje, ja die mag goedkoper erin. Alleen een ander had gezegt nee ze is ouder.
En paar weken terug in het ziekenhuis, met mijn vriend. Had arm stuk, is dat je vader? haahahahah Haha!
Het kan irritant zijn, maar soms ook wel makkelijk.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:16

word ook vaak jonger geschat, zelfs een keer 10 jaar jonger, vind het niet erg. Denk dat het ook komt omdat ik vaak geen make-up draag.

neinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:17

Ook ik word vaak jonger geschat. Ben ondertussen bijna 22, maar mensen denken vaak dat ik een jaartje of 17/18 ben. Vroeger werd er vaak naar mn id gevraagd bij het uitgaan en als ik met een vriendin over straat liep, dachten sommige mensen dat ik het jongere zusje was Bloos Tja, ik heb mijn lengte dan ook niet mee (1.56 m)
Maargoed, het wordt wel steeds minder en zodra ik mijn mond open trek komen er vaak wel een paar jaartjes bij Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:54

Kimdj19 schreef:
Flew schreef:

Dat heb ik ook vaak Verdrietig . Zeggen ze tegen me zusje "jij bent zeker de oudste" Clown .

Dat heb ik ook altijd Bloos

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:16

mijn zoontje is een klein opdondertje hij wordt bijna 6
als hij eens thuis is omdat ie niet lekker is of zo en ik ga even snel een boodschap halen dan was het eerste wat ze in de winkel vroegen
zo wanneer mag jij naar school
eerst zei hij niks terug
en nu is het ik ga al bijna naar groep 3 en ik wordt 6
dan is het meestal gelijk stil
sta er dan echt naast te grinniken