Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sanniejj schreef:poes schreef:Toen ik de titel las dacht ik:
Weer iemand die helemaal gek is van ldvd en nu heel zielig iets gaat uithalen waarop bokt bakken commentaar geeft...
HahaDit is anders maar héél leuk!
idd dat dacht ik ook!
Kusx_Lisa schreef:ldvd?:P

Ik ben super benieuwd.
lekker op weg naar de zandbak haha.

LittleAnn schreef:ik ging vol goede moed checken, maar helaas nog geen foto's..heb je wel al die dingen gekocht? ik ben zo benieuwdddd
poes schreef:Toen ik de titel las dacht ik:
Weer iemand die helemaal gek is van ldvd en nu heel zielig iets gaat uithalen waarop bokt bakken commentaar geeft...
HahaDit is anders maar héél leuk!

xkusssx schreef:Met dat inpakpapier is ook leuk, moet je er rose inpakpapier over heen doen als hij helemaal klaar is. Dan denk hij zodra hij
hem ziet, ach dat kan er zo weer af tis maar inpakpapier en als hij dat er dan af haalt TADAAAA!!! is ie nog steeds gekleurd.. hihi
Veraa_ schreef:iets van een emmertje en een schepje aan zijn stuur hangen ofzo?lekker op weg naar de zandbak haha.
zie het al helemaal voor me, ben benieuwd wat je broer bij jou weer uithaalt !

om kwartvoor 5 pak ik me scooter ik start hem en t komt met stortbuien naar beneden wederom toen ik op bestemming was stopte het
ik waag me er dus niet aan hahaha
hier ook ,, 17 en 19, kunnen met elkaar opschieten als beste maatjes, maar ook elkaar goed pesteN
ook met waterspuiten in huis, en ga zo maar door,xDramaQueen schreef:ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik niet aan de gang ging vóór woensdag, de regen weet namelijk de weg wel te vinden rondom mijn tuin. ik ga morgen even naar pipoo's/hema/en halfords
zal er wel overheen hebben gelezen
xDramaQueen schreef:haha zo bedoelde ik het niet hoor
dus vind het wle leuk idee om die van me zusje ook even te doen
haha
Leuk idee, misschien