Toch altijd zonde die bekeuringen ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Re: Toch altijd zonde die bekeuringen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:05

Vriendje had van de week nog een bekeuring voor door rood rijden met zijn scooter. 100 pleuries Nagelbijten / Gniffelen
Exvriend reed zonder helm op een scooter en kreeg 60 euro.
Zelf heb ik (nog) geen bekeuringen gehad. Mijn ouders en broer ook niet, dus wij zijn geen vaste klant Lachen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:54

Naja vriendlief en ikke zijn absoluut vaste klanten bij die pikkies Haha! Haha!

Eergister lag er een in de brievenbus ff a'la 200pleuro's, terwijl de ander van maand gelee net betaald is, ligt de volgende alweer klaar Haha! Alleen bij deze keer hopen we toch echt dat we ons klant-abbonnement bij ze op kunnen zeggen.. Voorlopig maar gewoon 80 gaan rijden op snelwegen wat anderen ook weliswaar doen (waar wij ons zo ontzettend aan ERGEREN), ach ja dan doen we toch nu maar ook mee, alleen denk niet hoelang we dat vol kennen houden! Haha! Haha!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:58

ManonR_ schreef:
Seat Ibiza pakken ze ook hoor ROFL. Werd in mijn bakkie vaker aangehouden dan vriendlief in zijn Golf VR6, die nu gejat is Boos!

Volgens mij staan Golfjes vooral daar om bekend bij het korps Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:08

__Possie__ schreef:
Eergister lag er een in de brievenbus ff a'la 200pleuro's, terwijl de ander van maand gelee net betaald is, ligt de volgende alweer klaar Haha!

Vidn jij dat lachwekkend, lijkt wel of je dr trots op bent? Was jij niet diegene die bumperkleven heel normaal vond en wist wanneer je voorganger remde?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:11

Chiqa schreef:
__Possie__ schreef:
Eergister lag er een in de brievenbus ff a'la 200pleuro's, terwijl de ander van maand gelee net betaald is, ligt de volgende alweer klaar Haha!

Vidn jij dat lachwekkend, lijkt wel of je dr trots op bent? Was jij niet diegene die bumperkleven heel normaal vond en wist wanneer je voorganger remde?

En was jij niet degene die nooit iets had qua boetes en een paar blz later je opeens eruit banketstaaf met een toneelstukje? Haha!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:16

Ik was dat denk met dat toneel stukje Haha! en anders heb ik niet vergenoeg terug gelezen!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:19

Chiqa schreef:
Ik gooide niet díe charmes in de strijd hoor, die houdt ik voor mezelf, nee ik trok gewoon
een heel scala aan toneelkunsten uit de kast, weet het.......Heb vroeger veel met toneel gedaan, en dat werkte Haha!

Chiqa ook Knipoog

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:19

Chiqa schreef:
ma_rie_tje schreef:
en ik keek hem alleen maar aan met mijn grote puppy ogen, en knipperde een paar keer extra....

Ik gooide niet díe charmes in de strijd hoor, die houdt ik voor mezelf, nee ik trok gewoon
een heel scala aan toneelkunsten uit de kast, weet het.......Heb vroeger veel met toneel gedaan, en dat werkte Haha!

Huilen van het lachen

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:20

das waar Knipoog je hebt idd gelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:21

maikeltje schreef:
En was jij niet degene die nooit iets had qua boetes en een paar blz later je opeens eruit banketstaaf met een toneelstukje? Haha!

Ik was wel bereid om mn fout toe te geven en was er absoluut niet trots op, lezen is ook een kunst, of noemen we dat begrijpend lezen?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:27

Chiqa schreef:
Nooit, ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen Lachen

Wat heb ik niet begrepen Blond
Tweede post in het topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 19:58

maikeltje schreef:

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij beweerde Chiqa nooit boetes te hebben in verband met snelheidsovertredingen. DAt zegt natuurlijk niet dat ze verder de meest brave persoon op aarde is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 21:40

Nouks schreef:
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij beweerde Chiqa nooit boetes te hebben in verband met snelheidsovertredingen

Klopt helemaal, reageerde ook meer op de vraag of ik ook om de haverklap contributie betaalde aan het CJIB Lachen
En ben idd niet de braafste, dat klopt maat heb wel een gezond verstand aan board en mn wilde haren heb ik inmiddels wel verloren hoor.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 23:36

Tja, wat is gezond verstand en wilde haren... Mijn laatste twee boetes waren er respectievelijk eentje voor 8 km te hard (op een 80 km-weg) en 4 km te hard (binnen de bebouwde kom). Na zeker drie jaar boetevrij te hebben gereden. Noem het maar wilde haren en gebrek aan gezond verstand. Clown

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 23:42

Tja Karin, ik noem dat maar een extra soort van belasting Clown als je (veel) auto rijdt wordt je gewoon gepakt. Ook als je braaf bent Knipoog

Ben een paar jaar goed weggekomen, en dit jaar was weer wat prijziger Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 23:44

Precies. Toevallig de laatste maanden gemiddeld wat meer kilometers gemaakt dan voorgaande jaren, dan wordt de flitskans blijkbaar ook groter.

Kan me overigens niet herinneren dat ik ooit ben geflitst met meer dan 10 km te hard. Elke boete van 19 euro is er eentje te veel, maar ik vind het zelf allemaal nog best meevallen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 23:53

In elke stad heb je 2 en 3 baans wegen waar je 50 mag. Ga daar met een mobiele flitser staan en het is elke dag feest voor het korps Clown
Ook voor harder dan 20 km....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 00:08

Karin schreef:
Noem het maar wilde haren en gebrek aan gezond verstand.
Clown

Nou dat soort bekeuringen hebben imo niet veel met wilde haren, gewoon zeer beschaafde bekeuringen. Lachen

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 21:31

Nouks schreef:
maikeltje schreef:

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij beweerde Chiqa nooit boetes te hebben in verband met snelheidsovertredingen. DAt zegt natuurlijk niet dat ze verder de meest brave persoon op aarde is.

Heb ik dat beweerd dan?
Enige wat mij opvalt is dat ze in het begin van het topic zegt nooit een bekeuring te hebben gehad, vervolgens andere mensen terecht meent te moeten wijzen die in haar ogen asociaal rijgedrag hebben en daarna begint ze over hoe ze zelf met toneelspelletjes onder boetes uit gekomen is. Dat viel me op en daar moet ik dan gewoon om lachen Haha!

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 07:42

Gloeiendegloeiende..
Zaterdag kreeg ik er nog eentje..

18 km/h te hard na correctie.

89 eurt.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:40

Waar nou weer!?

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:03

Ff er niet aan gedacht dat ze altijd bij zoetermeer staan op de A12..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:13

Leliev schreef:
Ff er niet aan gedacht dat ze altijd bij zoetermeer staan op de A12..

Sukkel...

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:14

Ik weet het..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:57

Chiqa schreef:
Charmes in de strijd gooien Somebitch, heeft mij al heeeeeel veeeel geld bespaard Haha!

Ja het waren 2 wijven.. Maar mijn vriend heeft het geprobeert want ik was ondertussen nog niet bij mijn auto maar het lukte hem ook niet.. Scheve mond

Maarja, stomme parkeerwachters ook. Scheve mond