Exvriend reed zonder helm op een scooter en kreeg 60 euro.
Zelf heb ik (nog) geen bekeuringen gehad. Mijn ouders en broer ook niet, dus wij zijn geen vaste klant
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen bij deze keer hopen we toch echt dat we ons klant-abbonnement bij ze op kunnen zeggen.. Voorlopig maar gewoon 80 gaan rijden op snelwegen wat anderen ook weliswaar doen (waar wij ons zo ontzettend aan ERGEREN), ach ja dan doen we toch nu maar ook mee, alleen denk niet hoelang we dat vol kennen houden!
ManonR_ schreef:Seat Ibiza pakken ze ook hoor. Werd in mijn bakkie vaker aangehouden dan vriendlief in zijn Golf VR6, die nu gejat is
__Possie__ schreef:Eergister lag er een in de brievenbus ff a'la 200pleuro's, terwijl de ander van maand gelee net betaald is, ligt de volgende alweer klaar
Chiqa schreef:__Possie__ schreef:Eergister lag er een in de brievenbus ff a'la 200pleuro's, terwijl de ander van maand gelee net betaald is, ligt de volgende alweer klaar
Vidn jij dat lachwekkend, lijkt wel of je dr trots op bent? Was jij niet diegene die bumperkleven heel normaal vond en wist wanneer je voorganger remde?
en anders heb ik niet vergenoeg terug gelezen! Chiqa schreef:Ik gooide niet díe charmes in de strijd hoor, die houdt ik voor mezelf, nee ik trok gewoon
een heel scala aan toneelkunsten uit de kast, weet het.......Heb vroeger veel met toneel gedaan, en dat werkte
Chiqa schreef:ma_rie_tje schreef:en ik keek hem alleen maar aan met mijn grote puppy ogen, en knipperde een paar keer extra....
Ik gooide niet díe charmes in de strijd hoor, die houdt ik voor mezelf, nee ik trok gewoon
een heel scala aan toneelkunsten uit de kast, weet het.......Heb vroeger veel met toneel gedaan, en dat werkte
je hebt idd gelijk! maikeltje schreef:En was jij niet degene die nooit iets had qua boetes en een paar blz later je opeens eruit banketstaaf met een toneelstukje?
Chiqa schreef:Nooit, ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen
maikeltje schreef:En was jij niet degene die nooit iets had qua boetes en een paar blz later je opeens eruit banketstaaf met een toneelstukje?
Nouks schreef:Correct me if I'm wrong, maar volgens mij beweerde Chiqa nooit boetes te hebben in verband met snelheidsovertredingen

als je (veel) auto rijdt wordt je gewoon gepakt. Ook als je braaf bent
Karin schreef:Noem het maar wilde haren en gebrek aan gezond verstand.
Nouks schreef:maikeltje schreef:En was jij niet degene die nooit iets had qua boetes en een paar blz later je opeens eruit banketstaaf met een toneelstukje?
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij beweerde Chiqa nooit boetes te hebben in verband met snelheidsovertredingen. DAt zegt natuurlijk niet dat ze verder de meest brave persoon op aarde is.
Leliev schreef:Ff er niet aan gedacht dat ze altijd bij zoetermeer staan op de A12..
Chiqa schreef:Charmes in de strijd gooien Somebitch, heeft mij al heeeeeel veeeel geld bespaard