Delias schreef:Die is toch al heel oud? Dat groene soort slijm? The Blob oid? Komt ook uit het doucheputje.

The Blob, moordende drilpudding uit 1958
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Delias schreef:Die is toch al heel oud? Dat groene soort slijm? The Blob oid? Komt ook uit het doucheputje.

. RedPassion schreef:Echte horrorfilms vind ik niet eng, die zijn te nep om eng te zijn. Maar (psychologische) thrillers en films waar geesten in voorkomen kan ik wel heel eng vinden. Ik kijk graag naar Medium, maar sommige afleveringen vind ik zo eng dat ik ze verder opneem en de volgende dag bij daglicht wel verder kijk![]()
The Sixth Sense vond ik vreselijk, daar durf ik nooit weer naar te kijken.

Poppen.. Citaat:Bedoel je Tremors oid? Die enorme wormen met rijen tanden die uit de grond komen?
Citaat:Ik verder kijken en toen gebeurde het, bleek dat die jongen een of andere psychopaat was die genoot van mensen die dood gaan.
Citaat:Je hebt toch ook die film dat er iets (een monster?) uit de wc komt terwijl je er op zit? En dat je de wc in wordt getrokken?

Mereltje_ schreef:Vraag me soms echt af wat voor mensen dit soort scènes bedenken
.
[/quote]
Flew schreef:Ohhh je bent niet de enige hoor, enge films zijn totaal niet aan mij besteed! Ik kan je vertellen; ook al is een film niet eng, als er zo'n spannend muziekje komt sta ik al op scherp.

Brrrr..
plotie schreef:Ik hou van films die je zo doen schrikken.
Zo dat ze bijvoorbeeld sluipen en horen een geluidje in de kast. Openen het...... en dan springt er een kat uit ofzo

sandra1986 schreef:plotie schreef:Ik hou van films die je zo doen schrikken.
Zo dat ze bijvoorbeeld sluipen en horen een geluidje in de kast. Openen het...... en dan springt er een kat uit ofzo
met suroundsound? en hele goede boxen, en heel hard.
zo heb ik op 1 avond 2 keer wijn over me exvriend heen gegooit en een hand chips door de kamer heen.
in de bios ooit eens popcorn naar de mensen achter me gesmeten.
vind dat soort films geweldig, maar nu ik alleen slaap, liever niet. haha
En inderdaad met een kussen binnen handbereik. Maar wel vervolgens daarna aan vriendlief vragen: wat gebeurde er?
maar wil hem toch wel zien eigenlijk 

plotie schreef:Nu ik iedereen hier zo hoor over It, MOET ik die toch eens zien.
Kende hem namelijk niet
...
Escardo schreef:ohhhwww heerlijk...enge films kijken....en ze moeten dan wel zo eng zijn dat ik er niet van kan slapen!!...echt dat vind ik helemaal geweldig!!!....en ja IT...is geweldig...vroeger heel veel gekeken.....
Dus ik ben denk ik van het andere soort.....

spijtig plotie schreef:Escardo schreef:ohhhwww heerlijk...enge films kijken....en ze moeten dan wel zo eng zijn dat ik er niet van kan slapen!!...echt dat vind ik helemaal geweldig!!!....en ja IT...is geweldig...vroeger heel veel gekeken.....
Welkom, ik ook
Ik probeer IT te downloade maar vind niets van de filmspijtig
auk schreef:@Escardo: ik geloof dat je in het verkeerde topic zit
..
plotie schreef:Escardo schreef:ohhhwww heerlijk...enge films kijken....en ze moeten dan wel zo eng zijn dat ik er niet van kan slapen!!...echt dat vind ik helemaal geweldig!!!....en ja IT...is geweldig...vroeger heel veel gekeken.....
Welkom, ik ook
Ik probeer IT te downloade maar vind niets van de filmspijtig