Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
russel schreef:Laat ons meegenieten, waarom is deze interessant? Ik heb wel een idee hoor, maar vertel eens??
)
Als hij echt sympathiek is, zou ik hem jouw thuis op komen laten halen. Bespreek het met je ouders en met hem, als hij echt in jouw geïnteresseerd is, snap hij het en komt hij jouw thuis halen en zich voorstellen aan jouw ouders. Zeker weten! Miss_Malfoy schreef:Ik heb er wel een goed gevoel bij, maar je kan toch altijd maar beter zeker zijn?
Oja, hij is 22, en ik 14, en tegen die tijd waarschijnlijk 15.
Of het echt een "date" gaat worden hangt er wel vanaf, ik heb gewoon boeiende gesprekken met hem, dus vandaar.
russel schreef:Mmmm,![]()
Als hij echt sympathiek is, zou ik hem jouw thuis op komen laten halen. Bespreek het met je ouders en met hem, als hij echt in jouw geïnteresseerd is, snap hij het en komt hij jouw thuis halen en zich voorstellen aan jouw ouders. Zeker weten!

JoyCiej007 schreef:ja oké, niet thuis laten komen ivm. adres.......... kan ik inkomen.
anderzijds........ dat hij het zelf zou voorstellen zou wel 'netter' zijn, en iets betrouwbaarder.

Miss_Malfoy schreef:ik doe het hoe dan ook.
Aan: "Doe het niet!" heb ik dus niets.
Suzanne F. schreef:Miss_Malfoy schreef:ik doe het hoe dan ook.
Aan: "Doe het niet!" heb ik dus niets.
Yep, echt een 14 jarige. Ik herken mezelf.
Maar licht wel je ouders in dat je weggaat en waar je bent. Mobiel bij je en ga niet alleen.

beantsje schreef:laat ik het een beetje hard stellen:
Een vent van 22 ziet niets in een meisje van 14.
Tenzij er iets heel erg met hem mis is.
Waarom zoekt een vent van 22 niet gewoon vriendinnen in zijn eigen woonplaats, van zijn eigen leeftijd?
Denk daarover na!
Miryamk schreef:beantsje schreef:laat ik het een beetje hard stellen:
Een vent van 22 ziet niets in een meisje van 14.
Tenzij er iets heel erg met hem mis is.
Waarom zoekt een vent van 22 niet gewoon vriendinnen in zijn eigen woonplaats, van zijn eigen leeftijd?
Denk daarover na!
Helemaal mee eens, alleen jammer dat TS over deze berichten heen leest....